Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 13:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Jaan, 2014 23:14 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
mure selline lugesin kõik teemad läbi . aga nyyd võiks vähe täpsemalt ka teistele kirja panna. mis selle veaga sisi teha...
kuskohast võtab see andur jäle et lylitada tööle vent läbi selle kandilise boksi?
vahetatud sai kandiline box kuid miskit... mis edasi


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 9:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
hunt112 kirjutas:
mis edasi

manuaal ütleb nõnda
veateade kirjutatakse, kui ECT sensori väljundpinge 3 sekundi vältel on kõrgem kui 4,9V
võimalikud põhjused

ECT sensor defektne
ECT sensori massiühendus puudub
ECT sensori signaaliühendus puudub
PCM defektne

Nagu ma aru saan on PCM juba vahetatud ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 12:40 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
pcm on see kandiline julla seal lanseroni kyljes onju? ja ect on nyyd miuke kas see mis on termostaadi taga? andur?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 13:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
Välja peasks nii nägema

Pilt

Endal on diisel, nii et 3,8 mootorit näind pole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 18:08 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
aga suht tihti töötab see vent ikka veel :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 18:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
hunt112 kirjutas:
aga suht tihti töötab see vent ikka veel :D

tegu on analooganduriga, nii et mõni elektrik võiks nagu korraliku testriga mõõta pinget sellel anduril mootori tööajal.
Manuaali seletusest saab aru, et pinge on temperatuuriga seoses otse, mida kõrgem temperatuur, seda kõrgem pinge (maksimum 5 V ) ja ka anduri takistus. Hüppeliselt see muutuda ei saa.
peale täieliku ühenduse puudumise võib olla ka vibratsioonist sõltuv n-ö "vahelduv kontakt".Selle tuvastamine aga eeldab jälgimist.
Meeles tuleb pidada, et kummagi juhtme katkestus põhustab pinge suurenemise maksimumini PCM kontaktil. Resultaadiks on vastav viga ja ventilaatori sisselülitus.
Soovitaks üle vaadata ja puhastada kontaktid. Vaadata, ega juhtmezgutt ei käi kuskile vastu, ei ole hõõrdumises põhjustatud jälgi ja kahjustusi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 18:56 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
aga seesama andur siis annab välja 2 teadet ? nii sisse mis temp on tablool ja paneb ka 2 juhtmega sis vendi tööle? tavaliselt on masinatel 2 andurit


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
hunt112 kirjutas:
aga seesama andur siis annab välja 2 teadet ? nii sisse mis temp on tablool ja paneb ka 2 juhtmega sis vendi tööle? tavaliselt on masinatel 2 andurit

PCM ( mootori aju ) mõõdab anduri abil pidevalt temperatuuri, ja vastavalt sellel juhib ventilaatorit.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:18 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
kurjam ma otsin mõnda skeemi kuidas aru saada armatuuril on temp norm aga pcm on see relee seal lanseroni kyljes. ma lihtsalt ei saa aru mida ma nyyd vahetama peaksin


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
hunt112 kirjutas:
kurjam ma otsin mõnda skeemi kuidas aru saada armatuuril on temp norm aga pcm on see relee seal lanseroni kyljes. ma lihtsalt ei saa aru mida ma nyyd vahetama peaksin

Armatuuri temperatuuri näidikusse peaks jooksma andurist 1 juhe. Seda ühendust pole ma uurinud, kus see andur on.
PCM-i ühendatud anduril on juhtmeid 2.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:30 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
nii aga kui mootor töötas siis yhendasin kyljest ära siis langes salongis temp 0-i vot nyyd ei teagi mis ja kus


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
Mehis kirjutas:
hunt112 kirjutas:
kurjam ma otsin mõnda skeemi kuidas aru saada armatuuril on temp norm aga pcm on see relee seal lanseroni kyljes. ma lihtsalt ei saa aru mida ma nyyd vahetama peaksin

Armatuuri temperatuuri näidikusse peaks jooksma andurist 1 juhe. Seda ühendust pole ma uurinud, kus see andur on.
PCM-i ühendatud anduril on juhtmeid 2.


Ainult üks temp andur on. Juhtmed andurist mootori juhtplokki (PCM - suur alumiiniumist moodul kaitsmekarbi jaa tiiva vahel). PCM juhib releed - vastavalt sellele töötavad ventikad.

See ei ole lada kus iga "kella" jaoks on eraldi andur.

See relee lanseka küljes ongi lihtsalt relee - ei mingit lühendit.

Kas konditsioneer töötab???


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:39 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
ei tööta ... kusjuures see hakkas mul yleööö ... ma nyyd ei teagi kas piisab selle anduri vahetusest või on lihtsalt mingi juhe kannatada saanud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:40 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
laf1247 kirjutas:
Mehis kirjutas:
hunt112 kirjutas:
kurjam ma otsin mõnda skeemi kuidas aru saada armatuuril on temp norm aga pcm on see relee seal lanseroni kyljes. ma lihtsalt ei saa aru mida ma nyyd vahetama peaksin

Armatuuri temperatuuri näidikusse peaks jooksma andurist 1 juhe. Seda ühendust pole ma uurinud, kus see andur on.
PCM-i ühendatud anduril on juhtmeid 2.


Ainult üks temp andur on. Juhtmed andurist mootori juhtplokki (PCM - suur alumiiniumist moodul kaitsmekarbi jaa tiiva vahel). PCM juhib releed - vastavalt sellele töötavad ventikad.

See ei ole lada kus iga "kella" jaoks on eraldi andur.

See relee lanseka küljes ongi lihtsalt relee - ei mingit lühendit.

Kas konditsioneer töötab???


ja muideks on kyll lada voyager sest 2.4 mootoril on tempi andur ja mootori vent jahutuse andur!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
hunt112 kirjutas:
ja muideks on kyll lada voyager sest 2.4 mootoril on tempi andur ja mootori vent jahutuse andur!!!


Mis ajast???


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia