Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

3.3 1996 voya käigukast
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=12688
Leht 2 koguhulgast 2

Autor:  garfieldfirst [ Kolmapäev 25 Dets, 2013 20:26 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 1996 voya käigukast

poolassid on sees sai kontrollitud jne auto esiots pakkudel .
kast on 5 pistikuga (solenidpack . park neutral , väntvõlli andur , ja veel kaks )

ja käigukasti küljes on kaks patja 1 mootoril kõrvalistuja poolel ja 1 ees mis on käigukasti ja mootoril ühine ümber starteri .
ja seda ületõstetuna sai kõik käigud ära proovitud üksgi ratas ringi ei käi ja kui ise käsitsi keerad ei käi teine kaasa ( ainult pargi peal käib teine ilusti vastupidi ) ja nüüd siis ka kosta metalli kiunumist turbiinist või siis kastist . ( arvatavasti oli vana turbiin omadega õhtal ) ja kaasa antud kastis ma ka kindel ei ole et see üldse korras oligi

Autor:  rivo [ Reede 27 Dets, 2013 15:34 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 1996 voya käigukast

garfieldfirst kirjutas:
ootan käigukasti ja turbiinipakkumisi koos hinnaga privaatsõnumina .
auto on ise ka veel usakas nimega plymouth
igaks juhuks märgin ära et ma ei tea vb eurokad ei sobi või on mingi aju või millegi vahe

Mingitel Plymouthidel olid kastid lausa 3-käigulised, seda küll Mitsu 3.0 mootoriga isenditel. Vaata kindlasti järgi, et kastidel kõik mõõdud-numbrid-tüübid klapiks. Väliselt ei pruugi erinevatel kastidel esmapilgul kohe vahet teha.

Autor:  garfieldfirst [ Reede 27 Dets, 2013 22:42 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 1996 voya käigukast

mul ikka neljane

Autor:  miku33 [ Pühapäev 29 Dets, 2013 19:56 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 1996 voya käigukast

Üks võimalus on et panna vana kasti solenoid blokk uuele kastile peale,kaotada pole midagi .

Autor:  hunt112 [ Pühapäev 29 Dets, 2013 21:32 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 1996 voya käigukast

solenoidid on erinevad ja sinna vahele tuleb panna ka korralik tihend ja kõik ära puhastada

Autor:  garfieldfirst [ Esmaspäev 30 Dets, 2013 1:25 ]
Teema pealkiri:  Re: 3.3 1996 voya käigukast

uus kast põhimõtteliselt olemas

aga vana kohta siis et ei vaja enam ise abi välja selgitamisel mis viga
tulemus siis selline .


võtsin kasti maha ja tuleb välja et kast mille kaasa sain oli juba tuksis enne pealepanekut ja vana turbiin ei ole kah just kõige paremas korras.
turbiini ja käigukasti vahel ei toimunud mingit õlivahetust
turbiinis sees olev vana õli oli tume kärsa lõhnaga ja meeletult täis läikivat metallipuru tolmu või mis iganes . käigukast oli väliselt juskui nagu remonditud aga siiski mitte ära oli lapitud plastiku ja sulametalliga üks auk mis oli diffri ja turbiini koja vahel jusiis vana vist lendas sees laiali ja lõhkus kastil kesta ja pandi uus differ . hakkasin siis kasti edasi laiali lammutama .
olivannist väljatulev õli oli mitut erinevat värvi olenevalt kust august tuli
õlifiltris oligi vist enamus metallipuru natukese õliga leidus ka suuremaid tükke.
võlli juurest sisse piiludes polnud neid kõrvu ollagi mis peaks õlipumpa ringi ajama ja sees urgitsedes tuli välja ka päris palju suuri metallitükke . lammutamine jäi pooleli ei ole aega hetkel edasi teha kuid huvi oleks lahti võtta pump ja näha kui pekkis ta ikka on


ehk siis kokku võttes kogu vaev mis nägin kasti vahetusele oli mõtetu
vahetades katkise kasti katkise vastu ja turbiin oli ka jube eelnevalt läbi

Leht 2 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/