Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 22:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 3.3 1996 voya käigukast
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 0:45 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
peale käigukasti vahetust ei ole mitte ühtegi käiku
ei edasi ega tagasi ega mitte midagi muud
kui panna käigukang D peale liigutab pöördeid ja teeb igasugu muid asju aga auto liikuma ei hakka
sama on ka igas teises asendis kus masin peaks liikuma ??? sai ka proovitud juba õli vaatasin õlitaset enne käivitamist oli alt üles teise ja kolmanda augu keskel ja pärast käivitamist ei toimunud mingit muutust õli tase täpselt sama ja peale mõnda aega P asendis töödates ka miskit ei olnud muutunud ja kasti õli oli sama külm kui enne käivitamist. et milles võib olla viga . ja lisaks tundub et jahutusradikasse ta ka õli ei pumpa .
mis teha ja kuidas mida kontrollida
kas viga võib olla et turbiin ei ole korralikult nii nagu peab ja ei vea pumpa ringi või anti mullle juba kaasa rikkis käigukast . ja mingist hetkest juhtus ka selline asi et pidurituled on koguaeg peal ja käsipiduri kang ei lähe enam äkitselt üldse alla nagu oleks mingi takistus jalgpiduri pedaal aga liigub ilusti nii nagu peab aga tuled ikka põlevad edasi isegi peale piduripedaali vabastamist


esimest korda elus tegin käigukasti vahetust
et siis mis ma võisin valesti teha et kjastis õli ei liigu ja ühtegi käiku ei tunnista ja pidurituled koguaeg põlevad


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 1:11 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
kas sa panid ikka turbiini ka hooratta kylge ikka kinni?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 1:34 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
ei võtnud teda selle küljest lahtigi .
käigukasti poldid lahti ja käigukast otse maha ja kõik uus samamoodi peale

et mis siis nüüd
uuesti kast maha ja turbiin ja uuesti algusest pihta paigaldus???



ja millest see et piduri tuled peal on ???


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 1:52 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
ok siinkohapeal nyyd olen mina vait kuid mina olen alati teinud nii et ikka koos turbiiniga maha. sest võib sattuda vale nuut . siinkohal las teised räägivad...

kui õli vahetasid kas siis tegid alt kastikaane ka lahti? ja filtri vahetasid ära?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 1:55 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
mina olen nii aru saanud et seal kastil 3 nuuti kuhu peab täpselt minema muidu ei hakkagi tööle..aga võin eksida... kui eksin siis las teised arandavad mind


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 2:06 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
mina võtsin käigukasti maha ja panin teise peale sellisena nagu on siin pildil näidatud http://chicago.ebayclassifieds.com/part ... d=14206006


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 2:07 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
et kas oleks pidanud võtma maha koos sellise jupiga nagu siin lehel http://www.ebay.co.uk/itm/2003-CHRYSLER ... 4ac81f89d2

uurus asja netist ja hakkan võimalikult kiiresti uuesti käigukasti peale panema et asi õige oleks
ja loodan et ei ole hetkel seal midagi ära lõhkunud
. edasist abi hetkel pole vaja enne kui ise miskit juurde kirjutan


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 2:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Aug, 2006 16:56
Postitusi: 176
Asukoht: Tallinn
Looda, et siis õlipumpa puruks ei surunud kui kasti külge keerasid.
Asjatundmatud on seda juba ennemgi teinud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 2:23 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
käigukast libises üsna kergelt igatahes otsa . õli lekkeid kusagil ei ole ega paista
kuid kuna pumba kohta infot ei leidnud küsiks kus see täpsemalt asub
käigukastis sees või turbiiniga ühes ???

ja küsin kuna ei ole käigukastidega väga kursis

ja juhul kui olen pumba tuksi keeranud mis mind siis ees kah ootab


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 17:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
kui käigukasti otsast võtsid ja teise otsa panid nii et turbiin oli oma kohapeal siis on suur võimalus lõhkuda kastil võll ära. ja muideks tavalislt kasutatakse sama kasti jaoks olnud turbiini.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 22:05 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
üritan esimesel võimaluses õli juurde kallata veel umbes 2L max 3L ja lolodetavasti hakkab kast siis korralikult tööle . hetkel selline seis et kui park on sees siis üht ratast keerates liigub ka teine aga pannes sisse käigu siis teine kaasa ei liigu vaid liigutab vist hoopis käigukasti
õli lekkeid ei ole nii et järelikult jäi turbiin ja võll terveks vastasel juhul oleks hakanud juba õli välja voolama


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Dets, 2013 0:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Aug, 2006 16:56
Postitusi: 176
Asukoht: Tallinn
Alustame algusest - miks sa kasti vahetasid?
Turbiin on osa käigukasti süsteemist, kui kast tuksis siis üks põhjus võib olla turbiin, mille sisu kulus ära või kast läks ja võimalik, et ajas turbiini metallipuru täis.
Turbiini sees on kaks nuuti, mis peavad kasti sisendvõlli ja õlipumba staatoriga kokku sobituma, ning turbiini kaelal on kaks väljalõiget, mis pumba rootoriga kokku peavad minema. Nende ise paika minemine on väga väikese tõenäosusega.
Võlli ma ei tea, et keegi oleks katki teinud, kuid ära võib küll rikkuda, see eest pumpa on lihtsam katki suruda.
Pumba korpus on see mida sa näed kasti vaadates turbiini poolt ilma turbiinita
Ilus pilt ka kastist:
http://www.makcotransmissionparts.com/m ... f/A604.pdf


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Dets, 2013 0:34 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
kasti vahetasin kuna vanal oli differ laiali lennanud ja kõrpuse lõhki löönud . uus kast anti kaasa auto ostuga mille panin ka alla . ja nüüd kui tekib võimalus osta puudu olev õli ja sisse kallata siis selgub kas viga turbiinis või õlipumbas .
differ on igatahes terve ikkagi


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Dets, 2013 17:39 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
ootan käigukasti ja turbiinipakkumisi koos hinnaga privaatsõnumina .
auto on ise ka veel usakas nimega plymouth
igaks juhuks märgin ära et ma ei tea vb eurokad ei sobi või on mingi aju või millegi vahe


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Dets, 2013 19:00 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
nr 1 vaata kas sul on poolass korralikult kinni või ei ole munakas katki. vms
nr2 kuitahadkasti osta vaata mitu pistikut su kastil on kas needon erinevad

kas on 5 pistikuga või 3 pistikuga ja ka käigukasti padjakinnitus kas sul on või ei ole

kui kasti käikevahetades pöörded liiguvad siis äkki polegi sul kasti vahetada tarvis... alguses tõsta masin yles pane D peale ja anna vaikselt gaasi vaata kas poolassid ringi käivad...


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia