Tänane kuupäev Kolmapäev 01 Mai, 2024 15:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Dets, 2013 20:26 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
poolassid on sees sai kontrollitud jne auto esiots pakkudel .
kast on 5 pistikuga (solenidpack . park neutral , väntvõlli andur , ja veel kaks )

ja käigukasti küljes on kaks patja 1 mootoril kõrvalistuja poolel ja 1 ees mis on käigukasti ja mootoril ühine ümber starteri .
ja seda ületõstetuna sai kõik käigud ära proovitud üksgi ratas ringi ei käi ja kui ise käsitsi keerad ei käi teine kaasa ( ainult pargi peal käib teine ilusti vastupidi ) ja nüüd siis ka kosta metalli kiunumist turbiinist või siis kastist . ( arvatavasti oli vana turbiin omadega õhtal ) ja kaasa antud kastis ma ka kindel ei ole et see üldse korras oligi


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Dets, 2013 15:34 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
garfieldfirst kirjutas:
ootan käigukasti ja turbiinipakkumisi koos hinnaga privaatsõnumina .
auto on ise ka veel usakas nimega plymouth
igaks juhuks märgin ära et ma ei tea vb eurokad ei sobi või on mingi aju või millegi vahe

Mingitel Plymouthidel olid kastid lausa 3-käigulised, seda küll Mitsu 3.0 mootoriga isenditel. Vaata kindlasti järgi, et kastidel kõik mõõdud-numbrid-tüübid klapiks. Väliselt ei pruugi erinevatel kastidel esmapilgul kohe vahet teha.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Dets, 2013 22:42 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
mul ikka neljane


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Dets, 2013 19:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 04 Jaan, 2009 17:20
Postitusi: 32
Asukoht: TALLINN
Mobiil: 55987932
Üks võimalus on et panna vana kasti solenoid blokk uuele kastile peale,kaotada pole midagi .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Dets, 2013 21:32 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
solenoidid on erinevad ja sinna vahele tuleb panna ka korralik tihend ja kõik ära puhastada


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Dets, 2013 1:25 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
uus kast põhimõtteliselt olemas

aga vana kohta siis et ei vaja enam ise abi välja selgitamisel mis viga
tulemus siis selline .


võtsin kasti maha ja tuleb välja et kast mille kaasa sain oli juba tuksis enne pealepanekut ja vana turbiin ei ole kah just kõige paremas korras.
turbiini ja käigukasti vahel ei toimunud mingit õlivahetust
turbiinis sees olev vana õli oli tume kärsa lõhnaga ja meeletult täis läikivat metallipuru tolmu või mis iganes . käigukast oli väliselt juskui nagu remonditud aga siiski mitte ära oli lapitud plastiku ja sulametalliga üks auk mis oli diffri ja turbiini koja vahel jusiis vana vist lendas sees laiali ja lõhkus kastil kesta ja pandi uus differ . hakkasin siis kasti edasi laiali lammutama .
olivannist väljatulev õli oli mitut erinevat värvi olenevalt kust august tuli
õlifiltris oligi vist enamus metallipuru natukese õliga leidus ka suuremaid tükke.
võlli juurest sisse piiludes polnud neid kõrvu ollagi mis peaks õlipumpa ringi ajama ja sees urgitsedes tuli välja ka päris palju suuri metallitükke . lammutamine jäi pooleli ei ole aega hetkel edasi teha kuid huvi oleks lahti võtta pump ja näha kui pekkis ta ikka on


ehk siis kokku võttes kogu vaev mis nägin kasti vahetusele oli mõtetu
vahetades katkise kasti katkise vastu ja turbiin oli ka jube eelnevalt läbi


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia