Tänane kuupäev Laupäev 20 Apr, 2024 14:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Dets, 2013 19:38 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
mure siis selline et käivitades puudub säde
kuid kui aku hakkab juba tühjemaks jääma et laseb veel kolm neli korda käivitada siis lubab käivituda ja kohati isegi käivitub paariks sekundiks 500 põõrdeni piduripedaal vajub ka juba ilusti alla ja siis jälle sureb . täis akuga lubab esimesel käivitusel 2-3 põõret ja siis käivitab täiesti tühja jälle kuni aku tühjemaks saamiseni
. milles võib olla viga et ta ei käivitu ja peaaegu tühja akuga alles ainult lubab


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Dets, 2013 13:32 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
lisaks veel et sain lisainfi ja kas võib olla viga selles et euto ei tunnista et käik on pargi peal ja tänu sellele ei anna sädet või siis selles et auto ei tunnista et pidur on alla vajutatud et käivitades vahet pole kas pidur on alla vajutatud või ei aga armatuuris põleb tuluke sõnaga BRAKE et kas see näitab et ei tunnista et pidur on alla vajutatud ja tänu sellele ei anna sädet .

lisaks uuel käigukastil jäi üks andur vahetamatta kuna vana peal üritades välja keerata läks katki anduriks on transmission range sensor ( ehk siis peaks olema park neutral switch ) et kas see võib takistada et auto ei käivitu . siin sellel lehel ( http://newprotest.org/details.pl?1457 ) teisel pildil on näidatud ära milline andur nimega siis transmissoin range sensor sellel pildil


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Dets, 2013 12:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Sa ei saagi käivitada kui kang pole P või N asendis, võti lihtsalt ei keera...
Pidur ei kuulu käivitamis protsessi üldse ja seda pedaali ei pea üldse puudutama. Brake tule kohta kirjutasin sulle juba su eelmises teemas - loe.

Ja lihtsalt teadmiseks - mitte ükski turvasüsteem ei näpi sul sädet ja seda küünalde heaolu nimel.

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Dets, 2013 13:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
koff kirjutas:
seda küünalde heaolu nimel.

Ilmselt oled ikka küünlad maha keeranud ja kuivatanud & puhastanud vahepeal? Selline käivitamine ei ole küünaldele hea...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Dets, 2013 23:08 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
piduriõli ja pidurid ise kõik korras

ja lisaks ei ole küünlaid ei maha keeranud ega ka puhastanud
sädeme olemas olu sai kontrollitud tagavara küünlaga mis on täiesti uus ja kasutamatta ja sädet ei ole lihtsalt
käigukand on ilusti pargil
ja muudes asendites võti keerab ilusti aga ei võta lihtsalt starterit järgi
ja immot sel autol ei ole pole pultigi ainult võti



ja veel selline tähelepanek et olen sõitnud mitme autoga millele selline susteem peal et kui pidur ei ole peale vajutatud siis ei võta starteritgi järgi ( automaatkastide puhul ) ja sellistega millel starter ei võta järgi kui ei ole sidur alla vajutatud ( manuaalkastidega autod )


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Dets, 2013 23:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
just nimelt nagu isegi oled tähelepannud plokivad need kõik starterit, süüdet ei näpi keegi, seda ma estes mainisingi.
Vaata süüte värk ja aju üle, või õigemini alusta küünaldest kuna need võivad nii "käiatud" olla et isegi sädeme leidumise korral mootorit tööle ei saa...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Dets, 2013 14:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Mul oli eelmisel aastal sarnane häda, et külmade ilmade saabumisel ühel heal päeval auto enam ei käivitunud (külmkäivitus muutus raskeks umbes 1 kuu varem, lihtsalt sitaste ilmadega, ehk läks algul nagu vähemate püttidega tööle ja peale paari minutit võttis kõik taha). Kuna kõik süsteemid paistsid töökorras olevat, sai siis otsustatud, et alustan pimesi elementaarsete asjade vahetamisest, küünlad ja bensufilter esimeses järjekorras. Peale küünalde vahetust probleem käivitumisega kadus nagu poleks kunagi olnudki ja valmisostetud bensufilter jäigi riiulile paremaid aegu ootama (kuna paak tuleb selleks vahtuseks maha võtta ja süsteemist surve välja lasta, on see piisavalt keeruline värk, et seda ilma selge põhjuseta mitte teha).

Ma arvan, et tundlikkus küünalde kvaliteedi suhtes tuleneb sellest, et kasutusel on Wasted Spark lahendus, millest ma enne Voyageri omanikuks saamist midagi kuulnud polnud. Kui sa viletsate küünaldega jätkad auto kasutamist, võivad mõne aja pärast vajada vahetust ka süütepoolid.

Kuna neid tagumisi küünlaid on V6 mootoril nii nilbe vahetada, siis neid tavaliselt õigel ajal ei vahetata. Seetõttu kui juba vahetama hakkad, tasuks panna need mis kestavad võimalikult kaua, ehk siis iriidiumid!

Nagu koff juba ütles, kui starter juba järgi tuleb siis on käivitamisblokeeringud maas, käigukastis aju arvates kõik õiges asendis jne. Ma näen, et sa oledki ise selle juba järgi katsetanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Dets, 2013 17:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 16 Sept, 2006 20:15
Postitusi: 105
Asukoht: LÕUNA-EESTI
Mina kontrolliks kõigepealt mootori aju üle.Enda Voyal kunagi sama probleem olnud,et aku tühjenemisel hakkas vaikselt lubama.Tookord oli aju õhtal.Aju korrasoleku testimist kontrolllambiga olen siin foorumis isegi kuskil kirjutanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Dets, 2013 20:46 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
kuidas see kontrolllambiga kontrollimine käib kui viitsid kirjutada või saada link kus on kirjas kuidas see käib
ja aju on siis ikka see kaismebloki juures juhupool autot
ja mul ta imelikult viliseb või piniseb küll kui süüde sisse keerata et see vist ei ole normaalne
ja lisaks kui aju on ikkagi läbi siis millest ta läbi võis minna
auto oli kolm päeva ilma akuta kuni vahetasin käigukasti kui vahetus sai tehtud ühendasin kõik juhtmed mis vaja jne ja siis aku peale sai veel enne natuke oodatud ja juba esimesest käivitamisest ei tahtnud korralikult käivituda ja peale neljandat ei lubanud ka enam


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Dets, 2013 10:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 16 Sept, 2006 20:15
Postitusi: 105
Asukoht: LÕUNA-EESTI
Helista mulle 5017235,proovin telefoni teel aidata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Dets, 2013 20:14 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
selge helistan kui tekib võimalus auto juurde minna


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Dets, 2013 21:54 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
tänud auto käivitus nelja silindriga ilusti pärast ühe juhtme läbilõikamist


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Dets, 2013 1:43 
Eemal
Kasutaja
1996 Plymouth Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Nov, 2013 18:47
Postitusi: 36
Mobiil: 56771612
auto mootor nüüd töötab jah ( 4 silindriga )nii et vaja jaanuaris palgapäeval aju ostma hakata
aga nüüd tuli välja uus viga mis täpsemalt uues teemas sellel aadressil viewtopic.php?f=83&t=12688


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia