Mul oli eelmisel aastal sarnane häda, et külmade ilmade saabumisel ühel heal päeval auto enam ei käivitunud (külmkäivitus muutus raskeks umbes 1 kuu varem, lihtsalt sitaste ilmadega, ehk läks algul nagu vähemate püttidega tööle ja peale paari minutit võttis kõik taha). Kuna kõik süsteemid paistsid töökorras olevat, sai siis otsustatud, et alustan pimesi elementaarsete asjade vahetamisest, küünlad ja bensufilter esimeses järjekorras. Peale küünalde vahetust probleem käivitumisega kadus nagu poleks kunagi olnudki ja valmisostetud bensufilter jäigi riiulile paremaid aegu ootama (kuna paak tuleb selleks vahtuseks maha võtta ja süsteemist surve välja lasta, on see piisavalt keeruline värk, et seda ilma selge põhjuseta mitte teha).
Ma arvan, et tundlikkus küünalde kvaliteedi suhtes tuleneb sellest, et kasutusel on
Wasted Spark lahendus, millest ma enne Voyageri omanikuks saamist midagi kuulnud polnud. Kui sa viletsate küünaldega jätkad auto kasutamist, võivad mõne aja pärast vajada vahetust ka süütepoolid.
Kuna neid tagumisi küünlaid on V6 mootoril nii nilbe vahetada, siis neid tavaliselt õigel ajal ei vahetata. Seetõttu kui juba vahetama hakkad, tasuks panna need mis kestavad võimalikult kaua, ehk siis iriidiumid!
Nagu koff juba ütles, kui starter juba järgi tuleb siis on käivitamisblokeeringud maas, käigukastis aju arvates kõik õiges asendis jne. Ma näen, et sa oledki ise selle juba järgi katsetanud.