Tänane kuupäev Laupäev 11 Mai, 2024 22:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Dets, 2013 15:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tere,
Vajan abi. Hetkel ei oska kuhugi mujale pöörduda, kui ainult foorumi kasutajate poole.

Pidin täna varahommikul tööle sõitma aga auto vedas alt. Jõudsin probleemitult sõita u. 40 km, kui tundsin, et auto hakkab ühtlasel kiirusel sõites äkitselt hoogu maha võtma. Arvasin, et mootor suri välja ja jäin maantee servale seisma, kuid minu imestuseks töötas mootor tühikäigul edasi ja esialgu isegi ühtlaste pööretega ja normaalse häälega. Gaasipedaali see aga üldse ei tahtnud. Andes gaasi pöörded kohe langesid ja mootor suri välja. Proovisin mitu korda autot käivitada ja kohapealt liikuma panna, kuid asi läks aina hullemaks. Käivitamisega probleemi ei olnud, kuid pikapeale muutusid ka tühikäigu pöörded aina madalamaks ja ebaühtlasemaks. Mõni hetk olid pöörded kohe sedavõrd madalad, et see lonkas ja mootorist hakkas kostma metalset häält.
Nii ma seal teeserval siis sitsisin u. 40 min, mootori jätsin lonkama, ise aga helistasin tööle, tuttavatele ja pidasin plaani, et millega või kellega ma koju tagasi saan. Järsku märkasin, et mootori tühikäigupöörded on taastunud, proovisin gaasi anda ja välja see enam ei surnud. Lasin peale seda veel u. 10 min tiksuda, läksin rooli ja sõitsin muretult koju tagasi. Mootor töötas kogu tagasitee nii nagu polekski midagi juhtunud.. 10 km enne kodu tegin veel ühe peatuse, et jalutada minuga kaasas olnud neljajalgset sõpra. Peale 10 min seisakut auto käivitus ja ei mingit probleemi enam.
Süüteluku trikiga ilmus ka veakood: 51- Oxygen feedback system stuck at lean position

Mis asi võib sellist nalja visata? Veakoodist saan ma niipalju aru, et küttesegu on olnud lahja e. vähe kütust ja ülearu õhku. Kumb on tõenäolisem, kas kütusefilter, kütuse etteandepump või hoopiski miski muu? Mida saaks ma ise kontrollida?

Filter on vahetatud 48500km tagasi.
80km läbimisel suuremat kütusekulu ei ole märgata.
Auto: '96a Chrysler Voyager 2.4L bensiin, manuaalkast

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Dets, 2013 15:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
PS.
Tänan südamest Urvaste valla prouat (arvatavasti Kassi elanik), kes mind märgates peatas oma auto ja pakkus oma abi ning hiljem tõi ka mu koerale joogivett! Kahjuks unustasin küsida ta nime. Mõtted olid mujal.. Loodan, et mõni foorumi külastaja tunneb Kassi rahvast ja mu tänusõnum saab edastatud.
Head ja abivalmid inimesed pole Eestimaal veel otsa saanud!

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Dets, 2013 19:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
ise pakuksin kytte filtrit et on mustust täis
et seistes langes sodi ja sai jälle kytet peale
mäletan et mingi mitu aastat tagasi oli mul mitmel sõbral sama probleem (mitte chryslerid)
et statoilist tangitud paagid täis ja siis mingi aja pärast hakkas samamoodi puterdama ja suri välja gaasi andes
ja sai seista ka nii umbs 10 min ja natu rohkem ja siis töötas jälle muretult natuke aega
sai siis kyte filtrid puhastatud vahetatud ja siis teisest tanklast kyte peale ja oligi korras

et pika jutu peale pakuksin mina kytuse filtrit

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Dets, 2013 2:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kas ma saan õieti aru, et 2,4L bensiinimootoril asub kütuserõhu regulaator bensupaagis etteandepumba e. mooduli küljes ja lisakütuse tagasivool asub kütusefilti küljes, mis on ka paagi peal? Et mootoriruumis muud nagu teha ei saa, kui ainult kontrollida peale antavat kütuse rõhku?

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Dets, 2013 11:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
kuna kõik sümptomid on sarnased siis võiks tüie kindlusega pakkuda ,et paagis olev kütuse pump hakkab otsi andma.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 9:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Hulkur kirjutas:
kuna kõik sümptomid on sarnased siis võiks tüie kindlusega pakkuda ,et paagis olev kütuse pump hakkab otsi andma.

Paistab sedamoodi jah, et viga on ikkagi pumbas endas või siis selle ummistunud filtris või sõelas, mis on pumba otsas, sest paagi peal olev peenfilter sai ära vahetatud, kuid probleem on endiselt alles - vahest ei taha kütus peale tulla. Viga tuleb välja just maanteel sõites. Suurel kiirusel sõites väsib pump justkui mingi aeg ära ja siis kulub tükk aega, enne kui jälle kõik normaliseerub. Linnas sõites pole auto veel kordagi sellist nalja teinud.
See aeg, kui kütust peale ei tule ja edasiliikumiseks ei ole piisavalt rõhku, on tühikäigul salongis kuulda pumba imelikku undamist, mida tavaliselt kuulda ei ole. Et siis vananenud või ummistunud on puma enda eelfilter või siis on väsinud juba ka pump ise või selle rõhuklapp..
Leidsin, et diisli ja bensiini etteandepumpadel on erinevad sõelad. Bensukal on see millegipärast tunduvalt peenem/tihedam. Meenutab riidest tolmukotti.

Tuleb vist enne pumba vahetust üldse uurida, mis selle vana pumbaga on või mis solk seal paagis ujub. Jama kui palju..

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
viga on pumbas.kahel autol sellise vea läbi elanud.vaheta pump ja probleem lahendatud.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Hulkur kirjutas:
viga on pumbas.kahel autol sellise vea läbi elanud.vaheta pump ja probleem lahendatud.

ˇJep. Uus pump juba tellitud. Õnnestus leida soodsa hinnaga Mopari pump.
Otsustasin, et enne ei puutu, kui uus pump käes. Maanteel tuleb aga seniakua väiksema kiirusega sõita.

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Jaan, 2014 10:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
iseenesest on ka võimalik vahetada mootor mis pumba sees ,korra olen ka nii teinud ja asi toimib siiani.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia