Tänane kuupäev Laupäev 20 Apr, 2024 10:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Jaan, 2014 9:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
No see oleks igati loogiline, et see lüliti suunda muudab. Ja seda on minu lustikummutil ka kuulda, kuidas klapid sulguvad-avanevad kuid ükskõik mis asendisse nupp keerata, õhuvoolu kiirus ega hulk sellest ei muutu :S

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Jaan, 2014 13:20 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Siis ehk on sul välisõhu klapp kinni, liigub siseõhk ainult.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Jaan, 2014 18:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Just ventikat vahetades vaatasin. Välisõhu klapp on täitsa avatud.

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Jaan, 2014 21:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
Minul oli ühele klapisüsteemile juhtme hammasrataste vahele kerinud, pidin kogu süsteemi maha kiskuma selleks, et seda viga tuvastada, miks klaasi peale õhku korralikult ei tulnud.

KRANTS kirjutas:
ma arvan, et seesama lüliti avab/sulgeb, millega õhu puhumise suunda muudad (jalgadele, klaasile, salongi poole jne). Minu pannil lõpuks oli täitsa kuulda, nuppu liigutades, kuidas klapid avanesid ja sulgesid kolks-kolks.

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Jaan, 2015 14:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Kuna aastalõpus ütlesid üles kõik muud kiirused peale maksimumi, siis sai täna reostaat uuesti laiali kakutud. Kaks ühednust olid lõplikult läbi kärssanud/mädanenud. Ńeed said ära vahetatud ja kõik kiirused hakkasid selle tulemusel tööle.
Nüüd tekkis küsimus, et millest need ühendused sealt pistikust üldse kärssama lähevad, et tulevikus seda jama vältida? Pistikust oli nagu osa ära sulanud, samas osad kontaktid olid nagu roostesed ja ei andnud korralikult ühendust. Saan aru, et kärssama läheb asi sellest, kui kontakt kehva, kuid sees olid originaalis vasest klemmid. Nüüd said asemele pandud oomipoest ostetud alumiiniumist? klemmid. Kui reaalne on oht, et selle tulemusena asi uuesti kärssama hakkab ja lõpuks ka põlema läheb?

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Jaan, 2015 15:09 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Antud juhul on tõenäosus see, et rooste oli kärsa tekitajaks. Rooste juhib ise elektrit palju kehvemini, kui puhas raud ja puhta kontaktpinna vähenemisel peab üha vähenevast pinnast sama hulk läbi käima, mis korralikust ühendusest. See väikse pinna suur koormus kütabki lõpuks ühendused nii kuumaks, et hakkab sulama.
Kui sul on praegu kõik uued klemmid ja ühendused puhtad-korras, siis ei tohiks sul seda jama uuesti juhtuda. Lase igaks kaheksaks juhuks veel natuke mingit niiskust tõrjuvat vahendit peale. Kui sul puhuri mootor korras ja mingeid lühiskeerde või muid jamasid ei ole, siis peaks olema mure unustatud.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Jaan, 2015 17:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Tänud, siis on ilmselt probleem lahendatud.

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia