Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 21:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Mär, 2013 11:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 19 Juun, 2008 23:13
Postitusi: 11
No nii mure suur ja kummaline... Autoks chrysler voyager 1997 2,4, 110kw. Olen küll naisterahvas, aga lugeda mõistan ja no ei leia siit sellist teemat. Laias laastus mured sellised... Aku on uus, aga kui 1 päeva ei sõida siis enam auto käima ei lähe, miks siis??? Kui lõpetan sõidu lülitan alati soenduse välja kohe täiesti nulli, raadio panen kinni ja tuled kustu, mingit toidet ei toimu ju... hommikul kui käima panen panen tuled pargi peale, et vähem voolu rööviks käivitamise ajal, generaatoril harjad vahetatud ja tundub, et laeb, sest muidu ei saaks kuhugile liikudagi ju kui ta ei laeks, aku tuli EI põle armatuuris. Olen mitmeid kordi proovinud neid veakoodide trikke teha aga ei õnnestu mitte midagi ekraanile ei löö ja mul pole ka mingeid on ega off tähistusi seal süütepooli küljes. Ometi loen siit, et ka 1997 aasta voyadele saab seda trikki teha??? Ja kui auto süüte välja keeran , keeramise all mõtlen seda , et vajutan ka selle klõpsu sealt rooli juurest alla ja keeran veel nõks edasi, no ühesõnaga täiesti offi keeran süüte, siis on selline naljakas asi, et kui kojamehed tööle on jäänud siis need töötavad rahulikult edasi, seda ju EI tohiks toimuda kui süüde täiesti väljas- kas midagi on siis elektrisüsteemis viga ve???

_________________
p@ikest:)


Viimati muutis KRANTS, Teisipäev 05 Mär, 2013 19:44, muudetud 2 korda kokku.
Sinu suur jutt ei pea üle lehe laiutama. Tavaline tähesüürus on täiesti piisav!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Mär, 2013 12:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Tsiteeri:
Ometi loen siit, et ka 1997 aasta voyadele saab seda trikki teha???

Vaata mis su vin koodi 10 täht on ( V või W ) ?

Tsiteeri:
Ja kui auto süüte välja keeran , keeramise all mõtlen seda , et vajutan ka selle klõpsu sealt rooli juurest alla ja keeran veel nõks edasi, no ühesõnaga täiesti offi keeran süüte

Sa mõtled maksimaalselt vastupäeva ? Siis on seadmetel vool sees ju st saad raadiot kuulata, akendega sõita, sigaretisüütajast voolu jne...

Süüteluku asendid
<<..... 0.....>>..>>...>>
ACC *LOCK*OFF*ON*START

ACC - on see kui tahad autos olla ja toimetada ilma et süüde sees oleks (raadiot kuulata, telefoni laadida jne), lisa seadmetes on vool sees
LOCK - on see kui võti tuleb välja ja roolilukk peale läheb, vool ka maas
OFF - võti on sees, lukk maas aga voolu pole
ON - süüde sees
START - käivitab

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Mär, 2013 17:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Lisaks veel et kojamehed peavadki töötama kui võti on tagasikeeratud ACC asendisse...
Samas ACC asendist ei saa võtit kätte, kui just süütelukk pole ära vägistatud...

Tsiteeri:
Kui lõpetan sõidu lülitan alati soenduse välja kohe täiesti nulli, raadio panen kinni

Kumbagi pole vaja teha, nagunii võetakse neilt vool kui võtme välja võtad :)
Raadio puhul muidugi siis kui seal pole mingit oma aretust...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Mär, 2013 19:47 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
getmar kirjutas:
hommikul kui käima panen panen tuled pargi peale, et vähem voolu rööviks käivitamise ajal

See liigutus peaks olema täiesti kasutu, kuna starteri ringivedamise ajal, tuled kustuvad niikuinii ära. Minu masinal küll, arvan, et ka teistel. Parandage, kui eksin.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mär, 2013 9:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 19 Juun, 2008 23:13
Postitusi: 11
koff kirjutas:
Tsiteeri:
Ometi loen siit, et ka 1997 aasta voyadele saab seda trikki teha???

Vaata mis su vin koodi 10 täht on ( V või W ) ?
vin koodi 10 täht on w


Süüteluku asendid
<<..... 0.....>>..>>...>>
ACC *LOCK*OFF*ON*START

ACC - on see kui tahad autos olla ja toimetada ilma et süüde sees oleks (raadiot kuulata, telefoni laadida jne), lisa seadmetes on vool sees
LOCK - on see kui võti tuleb välja ja roolilukk peale läheb, vool ka maas
OFF - võti on sees, lukk maas aga voolu pole
ON - süüde sees
START - käivitab

Süüteluku asendid on jah täpselt kirjelduse järgi ja kui sõidu lõpetan keeran nii kinni, et selle nupu rooli juurest vajutan alla ja keeran nõksu veel tagasi,, siis nagu vastupäeva.

_________________
p@ikest:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mär, 2013 9:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 19 Juun, 2008 23:13
Postitusi: 11
No nii, aga täna oli juba nii, et eile sõitsin autoga õhtu poole ja nüüd hommikul jälle käima ei läind, isegi mitte ei luband ka ainult tõks tõks tegi, kusjuures nagu ma täkujuhtmed peale panen ja täkku annan, siis momentselt käivitub ilma ootamata, siis midagi ju sööb pidevalt mu aku voolu, aga mis...??? Kas keegi teab , kas seal Särevere kandis tehakse ka chrysleritele diagnosti, äkki sealt saab teada, milles viga on, ma juba püsti närvis iga hommikul sama jama. See lihtsalt pole ju võimalik.
Aku on uus , ses suhtes, et no 4 kuud vana siis ja korralik, on see siis mingi elektriline viga või, kas on kellegil veel niimoodi need lood??

_________________
p@ikest:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mär, 2013 9:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 19 Juun, 2008 23:13
Postitusi: 11
KRANTS kirjutas:
getmar kirjutas:
hommikul kui käima panen panen tuled pargi peale, et vähem voolu rööviks käivitamise ajal

See liigutus peaks olema täiesti kasutu, kuna starteri ringivedamise ajal, tuled kustuvad niikuinii ära. Minu masinal küll, arvan, et ka teistel. Parandage, kui eksin.

Jah seda küll, aga kui ma pargi peale keeran, siis vähemalt ei kulu seda voolu mul tulede peale, mul on nii, et nagu ma auto käivitan siis tuled ise lähevad põlema, ma ei pea neid keerama ja siis juba käivitades keeran kohe parkidele.

_________________
p@ikest:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mär, 2013 10:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 19 Juun, 2008 23:13
Postitusi: 11
Mõtlesin ja mõtlesin ja kohe tekkis veel üks küsimus, et äkki ma ei tohi seda võtit keerata sealt nupust alla vajutades nõksu edasi , kas siis võtab see voolu edasi hoopis, et see on selleks kui tahad niiöelda parkides raadiot kuulata??? Järsku see ongi see viga mida ma siiani teind olen, või olen valel teel??? :shock:

_________________
p@ikest:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mär, 2013 11:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 19 Sept, 2009 22:32
Postitusi: 89
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Tõenäoliselt oled õigel teel. Proovi see viimane keeramine tegemata jätta ja vaata mis juhtub. :hei:

_________________
Väheke vapustusi on hingetasakaalu huvides vaieldamatult vajalik.
A. Alliksaar "Kuldaväärt mõtteteri"


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mär, 2013 14:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
kas generaatoril vahetati ainult harjad,kontrolliti?on võimalus, et ta laeb läbi generaatori ennast maha,seal vool pidevalt taga.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mär, 2013 15:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 19 Juun, 2008 23:13
Postitusi: 11
Tahaks ennast kohe lõhki kiruda, tulin mõned tunnid tagasi auto elektriku juurest ja mis siis selgus... Genekas ja starter kenasti korras ja laevad, minu viga oligi see, et kui võtme keerasin sellest nupust alla vajutades veel tagasi, siis point oli selles, et seal on peale klõpsu keeramise 2 asendit veel ja mina keerasingi need 2 asendit lõpuni ning auto ilusasti sõi akut ja toimetas, aga keerata oli vaja ainult pool sellest keerust mis peale plõks nuppu on... vohhh... Tore värk ju 5 minutit elektrikul tööd ära andma pidin 10 euri 5 minuti eest ja tarkuse jagamise eest ja viga maailma lihtsaim... Aga noh ega tänapäeval täiendharidust ei saagi ilma rahata... Suured tänud teile kõikidele kes vaevusid vastama, abi oli ikkagi ja loodan et saite ka mu jutust aru, mis autul viga siis oli ja kui kellegil sama jama, siis aitab ehk see teema kedagi... :niks:

_________________
p@ikest:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mär, 2013 16:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Lugenud ilusti läbi mis ma kirjutasin ja oleksid säästnud elektrikute aega ja oma raha, ma ju ütlesin kohe mis valesti teed :)
Aga, paistab et süütelukk on sul nagunii vana, kulunud ja vägistatud, korras süütelukust võtit vales asendis kätte ei saa, ainult LOCK asendis. Vaheta ära siis hulga mugavam ja turvalisem toimetada...

ps. vastu päeva keerates on siiskit AINULT 1 asend - ACC, kui uue luku paned siis saad isegi aru

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mär, 2013 16:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Ja kui ülevaatuse mees seda märkab et võti valesti väljatuleb hakkab ta kohe näpuga vehkima ja paneb asja kirja ;)

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mär, 2013 16:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 19 Juun, 2008 23:13
Postitusi: 11
koff kirjutas:
Lugenud ilusti läbi mis ma kirjutasin ja oleksid säästnud elektrikute aega ja oma raha, ma ju ütlesin kohe mis valesti teed :)
Aga, paistab et süütelukk on sul nagunii vana, kulunud ja vägistatud, korras süütelukust võtit vales asendis kätte ei saa, ainult LOCK asendis. Vaheta ära siis hulga mugavam ja turvalisem toimetada...

ps. vastu päeva keerates on siiskit AINULT 1 asend - ACC, kui uue luku paned siis saad isegi aru

No sorry sorry, lugesin küll läbi, aga selles vist oligi asi, et see võti igas asendis välja tuli, eks peab vahetama ära jah, tundub nii, et see ongi vägistatud värk..

_________________
p@ikest:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mär, 2013 16:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 19 Juun, 2008 23:13
Postitusi: 11
koff kirjutas:
Ja kui ülevaatuse mees seda märkab et võti valesti väljatuleb hakkab ta kohe näpuga vehkima ja paneb asja kirja ;)

Siis siiiamaani on mul seal vedanud, et nad seda märgand veel pole, aga asi vajab vahetamist ja saab tehtud...

_________________
p@ikest:)


Viimati muutis KRANTS, Kolmapäev 06 Mär, 2013 17:07, muudetud 1 kord kokku.
no ei ole ju vaja iga postitust kirjuks teha! Standart värv on täiesti piisav...


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia