Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 5:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Jaan, 2013 8:54 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Eile, lõpetasin töö ja hakkasin kodupoole liikuma. Alustasin liikumist õige pea, pärast auto käima panemist (mootor ei olnud töösoe).
Esimesel ristmikul olin sunnitud "peeneks laskma", kuna liiklus suht tihe ja muudmoodi pole vahest võimalik vasakpööret sooritada.

Järgmise fooriga ristmiku lasin ühtlase vooluga üle ja ülejärgmise fooritaga pidurdasin auto seisma ja see suri välja :shock: Tegemist automaatkastiga. Käima saamiseks pidi veits käiama (esimene ehmatus oli et jälle immo paneb näkku). Lõpuks siiski sain käima, kuid jala gaasipedaalilt vabastades suri jälle välja. Sama protseduur ja kui jala pedaalile jätsin, masin töötas. Nii ka järgnevad ristmikud (fooritaga oodates panin neutraalse peale ja hoidsin pöördeid kuskil 1500-2000 vahemikus, et välja ei sureks. Võtsin suuna juba remonditöökoja poole, et kui miski jama on, siis ehk veab välja ja jääb treilatellimine ära. Veidi aja pärast jäi masin kenasti tööle. Jäin teeäärde seisma ja vaatasin kapotialuse igaks-juhuks üle, et ehk paistab silmale midagi, aga kõik tundus korras. Suretasin mootori välja ja panin uuesti käima- ei mingeid anomaaliaid ega käivitusprobleeme :roll: Samas, selleks hetkeks oli mootor juba ka töösoe.

Oskab keegi asja seletada? Oli sellel seos ka külma mootoriga?
Eks täna saab siis uuesti näha, mis juhtuma hakkab külma mootoriga...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Jaan, 2013 18:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Kle kuidagi tuttav tundub olema minujaoks, oli midagi sarnast.Mu isendil oli pensufilter umbes samuti puhastasin ära ka paagisoleva pumba filtri ja sõidab juba üle poole aasta tõrgeteta.

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Mär, 2013 13:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Sept, 2008 12:15
Postitusi: 13
Mul sama mure. Autoks 95 3,3 Voyager. Aga kuidas töösoe mootor umbes filtri läbilaskma paneb? Siin peaks ikka mingi muu anomaalia olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Mär, 2013 15:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Sept, 2008 12:15
Postitusi: 13
Nii. Sai vähe võtme trikki tehtud. Koodid 12 24 ja 33. 33 on mu enda põhjustatud kuna kliima tühjaks lastud. 24 ga peaks veel vaeva nägema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Mär, 2013 11:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Sept, 2008 12:15
Postitusi: 13
Nonii. Ma tegelesin vahepeal võtmetriki ja kirjanduse uurimisega. Minu auto enam seisma ei jää. Võtmetrikk andis koodi 24. See peaks olema seguklapi asendi andur. Kirjandust uurides sai asukoht kindlaks tehtud ja autujuures vähe uuritud puuritud. Võtsin maha IDLE AIR CONTROL MOTOR ja puhastasin õlitasin vähe liikuvad osad . Paar sõitu olen linnas teinud ja ristmikul käivitama enam ei ole pidanud.
Siit lingist sain ka infot
http://oskin.ru/chrysler-dodge/manuals/ ... 4AS_14.PDF

Ehk on sellest abi :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Mär, 2013 17:06 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
see jurakas on kuskil põhja all?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Mär, 2013 18:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Sept, 2008 12:15
Postitusi: 13
Kapoti all. Sisselaske kolektori algus kohe peale kommi lõdvikut. Seal kohe 2 andurit. Ülemine on asendi andur ja alumine on mootoriga klapp. 2 poldikesega kinni. Sikutasin selle pesast välja ,pühkisin pesa põhja ja klapi puhtaks, vähe õli ka sinna klapi jalale vedru taha ja uuesti tagasi.
Seni on toiminud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Mär, 2013 18:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Sept, 2008 12:15
Postitusi: 13
See link mis mul kaasa oli pandud -seal on pilt 3,3 ja 3,8 liitriste kohta lk 14-86


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 15 Juun, 2013 7:52 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Arvatavasti on ka see müsteerium nüüd lahenenud ja põhjuseks võib pidada küünlaid/-juhtmeid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Nov, 2015 17:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Nov, 2015 23:33
Postitusi: 25
villu76 kirjutas:
Nonii. Ma tegelesin vahepeal võtmetriki ja kirjanduse uurimisega. Minu auto enam seisma ei jää. Võtmetrikk andis koodi 24. See peaks olema seguklapi asendi andur. Kirjandust uurides sai asukoht kindlaks tehtud ja autujuures vähe uuritud puuritud. Võtsin maha IDLE AIR CONTROL MOTOR ja puhastasin õlitasin vähe liikuvad osad . Paar sõitu olen linnas teinud ja ristmikul käivitama enam ei ole pidanud.
Siit lingist sain ka infot
http://oskin.ru/chrysler-dodge/manuals/ ... 4AS_14.PDF

Ehk on sellest abi :)

Lugesin pisut seda villu antud linki ja esiveoliste GV-de kütusepaak 76L, neliveolistel aga 68L ametlikud mahutavuse numbrid siis. Sain ise targemaks ja veel võibolla keegi, kes polnud sellest teadlik.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia