Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 17:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Sept, 2014 18:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
Mis moodi laekompuuter ära käib
Keerasin kruvi lahti aga hoiab kuskilt veel kinni
Ei taha jöuga lammutama hakata et ehk oskab keegi tarka nöu anda

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 8:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Kas diislil ja bensukal on kompuutril on ka mingi vahe või on nad identsed?

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 17:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
Bensuka oma ei oska kommenteerida.
Minul (LE variant ) on valik selline

välistemperatuur
TRIP - odomeeter
TRIP - sõidus oldud aeg
Ilmakaared ( 8 näitu )

põhimõtteliselt või olemas olla ka hetkekütusekulu näitav variant ( lõpeks oskab ju diagnostika hetkekütusekulu mg/sek näidata. Sellest l/km arvutada pole pole ju raske )
aga sellist varianti täheldanud ei ole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 18:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
TD puhul ei näidata jah kütusega seonduvat a muidu laekomp näitab:
*Välisttemp & kompass
*ODO
*Keskminekulu ( ECO AVG)
*Hetkekulu (ECO)
*Kaugele saab sõita paagis oleva kütusega (DTE)
*Sõiduaeg (ET)
*Off Mode st ei näita midagi

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 18:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Välistemperatuuri näitab kui andur on ka ikka
Alustama peaks ikka sellest kas on valmidus olemas kompuutri pistik oli paremal pool esi ja liugukse vahelisel posti juures


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 21:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Ehk siis polemul tegelikuses sellegemiskit tarka pihta hakata :think: Oleks soovinud just kütusega seonduva info jaoks. Kas sellel isendil on juba diislitel OBD diagnostikapistik? Siis jätaks omal üldse selle kompuutri ära ja ehitaks bluetooth ja 2din headuniti näol.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 21:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
OBD tyypi pistik on olemas, aga see ei ühildu OBDII ega muude standarditega.
Chrysleril on oma standard DRB-III - eriti 2,5 TDI jaoks.igal juhul tavapärane OBD BT jubin ei suutnid minu masinast midagi välja lugeda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 21:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Ikka tavaline OBDII pistik on, lihtsalt TD-l pole piisavalt tarka aju :P
Ka immo on TD-l erinevalt teistest BCM-i küge pandud...
Chrysleri oma systeem on Chrysleri spetsiifiliste asjade ja confimise jaoks, seegi jookseb üle OBD2 pistiku aint et spets softi on vaja...

Etsiis TD ei anna kulu kohta infot välja seep. ei näita ka kompuutrist...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 22:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
mulle piisab statistilisest - 6,7l/100km.
keskmine 40%/60% linn, maantee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 22:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Seega sellel versioonil veel pole kuidagi võimalik kulu välja imeda, seega ei näe mina mõtet paigaldada ka kompuutrit.

Mehis, linn on sinu jaoks milline linn? Palju konti kasutad? Mina ise pigem rehkendan 6,7-7,2

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 23:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
Linn on minu jaoks Tallinn.
Ise liigum pigemalt saku-saue vahel-


Mida tahan soovitada on XADO.
Isiklik kogemsu olemas


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Aug, 2015 10:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
SvenR kirjutas:
Seega sellel versioonil veel pole kuidagi võimalik kulu välja imeda, seega ei näe mina mõtet paigaldada ka kompuutrit.


Tegelikult on asi nii, et laekompuuter suhtleb masina ajuga CCD siini vahendusel. Võimalus, et bensuka laekompuuter diislile sobib on seega olemas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Aug, 2015 20:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
See muidugi selleks aga kuna ta diislil nagunii kulu ei näita siis ei hakka lihtsalt kompassi lakke ehitama :ei:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Aug, 2015 22:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
SvenR kirjutas:
See muidugi selleks aga kuna ta diislil nagunii kulu ei näita siis ei hakka lihtsalt kompassi lakke ehitama :ei:

Mõtlesin oma kommentaariga seda, et manualis on "overhead console" ühendus nii bensukal kui ka diislil ühesugune.
Seega näidud ( need positsioonid, mida laekompuuter näitab ) peaksid sõltuma laekompuutrist endast.
Peaks võtma ja proovima.

Panen endale plaani.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Aug, 2015 7:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Ei mõelnudki miskit halba :hi:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia