Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 23:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Nov, 2012 14:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Ei saa ülevaatuselt läbi-stend näitab,et tagapidurid liiga nõrgad,aga mõlemad pooled võrdsed.Käsipidur pidi jälle super olema.Sai vahetatud ka tagumine piduriregulaator-uus ja top partsist.Aga tulemusn ikka sama-ei läinud paremaks ega hullemaks.Klotsid normaalsed.Lugesin foorumis olevad teemad läbi aga targemaks ikka ei saanud.Regulaator paigaldati ka top partsis-loomulikult lähen sinna homme hommiku tagasi-aga ikkagi-mõistus otsas.Kolvid liiguvad ilusti.Väike kahtlus on piduritrummel ise aga kindel ei ole.Paluks abi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Nov, 2012 22:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Piduriregulaatoriga seoses - proovi muuta regulaatori hoova asendit suuremaks. Käis just sama murega üks teine mark. Tagapidurid nõrgad ja soovis vahetada regulaatorit. Peale regulaatori vahetust muutust ei olnud. Aitas regulaatori tööasendi nurga muutmine, et tagapiduritele rohkem rõhku saaks - Koheselt sai läbi...

Ja probleem oli selles et ilmselt talvel oli kuhugi jääkonaruse otsa sõitnud ja sellega kere küljes oleva regulaatori hoova natukene paigast sõitnud...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Nov, 2012 12:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Annab tõesti seda reguleerida. :shock:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Nov, 2012 10:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Teab keegi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Nov, 2012 18:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Ise küsin ise vastan.Regulaatorist sai klapid välja ,siis sai ülevaatuse läbi.Kusjuures regulaator oli tutikas.Nüüd kõik ok-aga küsimus jääb-milleks see kuradi regulaator ikkagi on,või on meie ülevaatajad kõvasti jälle üle pingutanud. :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Nov, 2012 0:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Ma ei tea, kas nende klappide eemaldamine oli nüüd õige tegu või mitte ja kas järsu ja jõulise pidurdamisega kaasneb ka mingi oht, kuid niipalju, kui mina olen sellest aru saanud, siis selle dosaatori e. "fixed proportioning valve" ülesandeks on esi- ja tagarataste vahel ühtlase pidurdusjõu jagamine ja seotud on see auto raskuskeskme iseärasusega. Sõltumata sellest, millist tüüpi pidurid autol on, vajavad tagapidurid alati vähem jõudu. Järsu ja jõulise pidurdamise ajal võivad tagaratta pidurid ilma nende klappideta varem rakenduda, blokeeruda. Et pidurdamise ajal saaks esiratastele rohkem pidurdusjõudu rakendada, siis ongi loodud need klapid või ventiilid.

Kuskil peab ikka see kala peidus olema, et ka uue regulaatoriga olid tagapidurid nõrgad.

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Nov, 2012 9:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Top partsis oli mõistus otsas-trummel hea-klotsid korralikud-käsipidur oli ka korras.Ainuke mis oli proovimata oli klappide eemaldamine.Kuna enamus linnasõitu siis eks ma arvestan sellega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Nov, 2012 15:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Teoorias on nii, et kergema/nõrgema pedaali vajutusega doseerivad need klapid mõlemale sillale enamvähem ühesugust hüdraulilist survet. Järsu/jõulisema vajutusega aga piiravad ja kontrollivad tagasillale surve edastamist. Mõõduka peatamise korral hoiab see ära ka tagarataste liigse ABS-i töö.
Kes seda nüüd teab, kui suurt rolli need klapid pidurdamisel mängivad. Võib-olla nende eemaldamisega ei muutu suurt midagi. Sinul on nüüd võimalus praktikas see järgi proovida :) Järsu pidurdamisega libedal teel näiteks. Võib-olla läheb kohe külglibisemisse..?
Minu arust keegi siin foorumis juba kunagi eemaldas need klapid. Või lugesin ma seda kuskil mujal, kahjuks ei mäleta.

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Nov, 2012 16:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Pidurdusjõud muutus taga suuremaks 2 ja pool korda-ülevaataja väide.Loomulikult ma neile ütlema ei hakanud,et klapid väljas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Nov, 2012 19:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Sellega on jah see, et kuni abs töötab, siis ei ole probleemi. Kui aga abs töötamast lakkab blokeeruvad libedal tagarattad tunduvalt enne esimesi ja auto keerab külje ette...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Nov, 2012 21:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kui see uus piduriregulaator oli ikka õige ja korras, mida Topparts peale pani ja pidurisüsteem sai nende poolt õieti õhutatud ning pidurid olid ka peale seda nõrgad, siis kõik viitab justkui sellele, et peasilinder hakkab õhtale minema (kulunud mansetid?). Sest kui uue regulaatori klappidel on õige eelseadistus (split point), peaks tagapiduritega kõik okei olema.

nustu826 kirjutas:
Sellega on jah see, et kuni abs töötab, siis ei ole probleemi. Kui aga abs töötamast lakkab blokeeruvad libedal tagarattad tunduvalt enne esimesi ja auto keerab külje ette...

See võib juhtuda mitte ainult libedaga vaid ka kuival teel kurvis pidurdamisega.
Ma arvan, et kui tehas on need regulaatorid lisanud koos ABS-iga, siis nii ta ka peaks olema. Kuskilt lugesin, et regulaatoriteta autodel aitavad blokeeringut vältida väiksemad trumlid.

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Nov, 2012 11:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Nii-täna sai siis libedaga pidureid katsetatud.Ei kiskunud kuskil külge ette-pidas ilusti kinni ja auto oli täitsa otse.Kiirus oli ca 40 ja pdurid vajutasin äkitsi põhja.Nii.et .......


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Nov, 2012 20:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Aga proovi libedaga ringteel või vähegi järsemas kurvis pidurdada. Kui ka siis teele jääd on kõik ok.

Praegu oli sul kiirus suht väike ja sellega ei anna eriti tunda...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Nov, 2012 20:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Aga sa proovi enda autoga järsemas kurvis pidurid plokki lüüa.Mõtle ka enne mida sa soovitad-ei jää sinu auto kindlasti mitte teele-veel parem lase kellelgi filmida-siis nalja nabani. :dance:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Nov, 2012 23:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Lõhnab vist sellejärele et ülevaatajatel oli vaja raha teenida :)

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia