Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 21:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Juul, 2012 0:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 30 Juun, 2011 23:45
Postitusi: 86
Asukoht: Pärnu
Tegu diisel Voyager 2,5 td 85kw 2000a mille konditsioneer jääb tööle, ei lülitu välja.
Konditsioneeri lülitist ei sõltu. On ta sees või väljas. Niipea kui salongi ventilaatori mootori käima panen saab konditsioneeri siduri relee voolu peale, mis omakorda lülitab tööle kondi siduri.

Milles viga võib olla?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Juul, 2012 21:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 30 Juun, 2011 23:45
Postitusi: 86
Asukoht: Pärnu
Avastasin seda, et kui ventilaator on pandud puhuma esiklaasile, siis on selline olukord kus konditsioneer töötab olenemata konditsioneeri enda lüliti nupu asendist.

Kui on muu puhumise asend (välja arvatud esiklaasile), siis töötab konditsioneer kondi enda nupust lülitades.

Võibolla selliselt peabki olema. Kas teil on samamoodi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Juul, 2012 21:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 18 Mär, 2011 23:04
Postitusi: 111
2002 voyageril on täpselt sama, arvan et see on OK.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Juul, 2012 23:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
see peabki nii olema


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Juun, 2014 9:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Nov, 2013 15:39
Postitusi: 9
Vana teema,aga küsiks ka tarkust. Sama lugu ka minu autol siis,et kui klaasile puhub,lülitub pump ise käima. Mismoodi siis talvel sooja klaasile saab,kui pump "klaasile puhuma pannes " käima lülitub?? Talvel ju klaasile suunatud kogu soojaenergia.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Juun, 2014 14:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
sierramees kirjutas:
Vana teema,aga küsiks ka tarkust. Sama lugu ka minu autol siis,et kui klaasile puhub,lülitub pump ise käima. Mismoodi siis talvel sooja klaasile saab,kui pump "klaasile puhuma pannes " käima lülitub?? Talvel ju klaasile suunatud kogu soojaenergia.


Ega see, et kompressor töötab, ei tähenda, et ta sul külma õhku siis puhub.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Juun, 2014 14:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Nov, 2013 15:39
Postitusi: 9
Kui kompressor käima hakkab(siduri võtab taha),siis ju tuleb ka külma(mida on ka käega tunda,et väliõhk see enam pole). Ja mis mõte on üldse kompressorit niisama ringi ajada? Tavaline väliõhk ,mida ventilaator klaasile puhub,on ju efektiivsem,kui kondi poolt maha jahutatud õhk.....või kuidas? Näiteks vihmase ilmaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Juun, 2014 14:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Nov, 2013 15:39
Postitusi: 9
Ja mis töötsükkel see veel üldse on,kui komprssor käib ringi,aga külma ei tooda? Samal ajal hakkab ka kondiradika vent kohe ringi käima.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Juun, 2014 17:49 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
sierramees kirjutas:
Tavaline väliõhk ,mida ventilaator klaasile puhub,on ju efektiivsem,kui kondi poolt maha jahutatud õhk.....või kuidas? Näiteks vihmase ilmaga.

Konditsioneer mitte ainult ei jahuta õhku, vaid ka kuivatab õhku. Klaasile puhkuda on alati parem kondiõhku, kui tavalist. Klaas kuivab palju kiiremini ära, kui tavalise väliõhuga. Ja kui kondiõhk tundub liiga külm, siis saab ju sooja alati juurde keerata.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Juun, 2014 19:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
sierramees kirjutas:
Kui kompressor käima hakkab(siduri võtab taha),siis ju tuleb ka külma(mida on ka käega tunda,et väliõhk see enam pole). Ja mis mõte on üldse kompressorit niisama ringi ajada?


vaata nüüd seda pilti
Pilt

Kogu õhk läbib konditsioneeri aurustit (nr3). Alles peale seda on siiber (nr2), mis reguleerib õhu temperatuuri, ehk kui palju õhku käib läbi soojenduse radiaatori (nr1). Õhk mis on maha jahutatud (kuivatatud) jõuab läbi radiaatori liikudes piisaval soojeneda, et sa saaksid salongi sooja õhku.

sierramees kirjutas:
Tavaline väliõhk ,mida ventilaator klaasile puhub,on ju efektiivsem,kui kondi poolt maha jahutatud õhk.....või kuidas? Näiteks vihmase ilmaga.


Proovi niiske ilmaga panna küte toimima siseringluse pealt, peaks ju hea soe õhk olema mida salongi puhuda, aga vaata mis klaasidega juhtuma hakkab :D :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Juun, 2014 9:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Nov, 2013 15:39
Postitusi: 9
Et nüüd läbi kondi tulev õhk klaasi efektiivsemalt kuivatab,sain alles nüüd teada(pole varem tegemist olnud sellise mugavusega),sama tarkuse sain ka sõbralt,kes sõidab cheroga. Tema rääkis ka seda veel,et talvel ,kui klaaile õhk suunata,kliima käima enam ei lähe. Ju sis on eraldi mingi tempiandur kuskil,mis seda teha ei luba. Siseringluse nupp lülitub ise automaatselt välja,kui klaasile õhku suunata,ja seda teaedsin ma ka enne seda autot,et salongi siseõhku ringi ajades läheb niiske ilmaga aken uduseks:).
Teema on ammendatud,asi on selgeks saanud kaasosaliste abiga ja enda kogemustega:). Tänud suured kõigile,kes võtsid vaevaks diskussioonis osaleda!
Kuuma suve ja külma salongi!:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 72 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia