Tänane kuupäev Neljapäev 18 Apr, 2024 5:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 10:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Säherdane lugu, et pole kahe kuuga välja mõelnud miks pole nendes , ei esimeses ega tagumises sähmi. Kaitsmed on kõik terved, sabad pistikutel küljes. Kuna pistiku korkidel on peal kiri 20A, siis usutavasti peaks seal olema sähm kogu aeg sees või siis tulema süüte sisselülitamisel läbi mingi relee, sest kokku 40A läbi süüteluku lasta on ilmne liialdus ja vägivald.
Sellest siis küsimused: USA-st toodud 3,0 bensukas 97 aasta. KAS nendes pesades on teie autodel sähm sees KOGU aeg või siis kui on SÜÜDE sees? Ja kas keegi teab, mis kaitse või relee selle ringi vahele käib. On olemas küll suur ja paks raamat, aga vot selle skeemi seal lihtsalt pole ja kõik. Samas oleks vahel huvitav kasvõi telefoni laadida. Ülejäänud tuled ja viled toimivad kõik korrektselt.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 15:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Vool peaks neis kogu aeg taga olema


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 15:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
minul siis ei ole voolu kui võtme välja võtan


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 16:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Nonii, seis on 1:1, üks ütleb, et kogu aeg sähmi alla, teine aga, et vaid siis, kui võti sehen. Vot säherduse infiga pole praegu veel miskit peale hakata. Kuidas siis ikkagi sellega lood tegelikult on?

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 17:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Okei mehed (naised), lepime kokku, et edaspidi räägime nendest autodest, mis pole Austrias tehtud, aastakäigust 1997. Eriti tore oleks, kui Voyager oleks tehtud lausa Kanadas ja 3,0 bensiinimootoriga See võtmelugu polegi tegelikult nii oluline, saaks kuidagi teada, kummas karbis (rooli kõrval või kapoti all) on see kaitse või ka peale selle relee ja missugune neist paljudest nimelt. Elektronide suunatud liikumisest, Ohmi seadusest jms. võib teine kord rääkida.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 18:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Ma arvan et voold tuleb sisse ikkagist siis, kui süüde on sees.
Mis sa siin uurid. Kui tahad midagi taha panna, siis paned süüte sisse või mootori tööle. :) Ka minu Wrangleril on samamoodi et kui süüte sisse paned, tekib vool.



Parimat,
Siller

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 18:37 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
2001 a voya. Kui süüde sees, siis vool olemas, muidu põle.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 18:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Okei, hakkan otsast peale. Kas keegi teab, missugune on POWER OUTLET,i vooluringi KAITSE, relee olemasolul ka selle asukoht. Selle me nagu saime juba selgeks, et sähm peaks saabuma koos selle süütelukust sisselülitamisega. Aga sähmi ei saabu- ei nii ega teisiti. Kui mul oleks selge, kus on see neetud kaitse, kas kaitsmeplokis (kummas), või on see lahendatud mingi muu sulavkaitsmega otse ahelas, ma ju ei uuriks. Putkas oleval kaitsmeplokil pole kaant, seega ei saa ma ka selle pealt midagi lugeda, kapotialusel pole seda kusagil kirjas, skeemides ei esine.
Mismoodi sähm piki juhet liigub, seda ma tean, on kusagil isegi paberid, et võin töötada pingega kuni 10 000 V, seega pole sellega probleemi. Vanade käuladega oli hea, lasid sähmi tagurpidi otse akust peale, see, mis läks pundis kuumaks, oli ÕIGE pael. Pritsungi ja ajuga sellist nalja teha ei saa. Kui ei tea, ei oska ka kusagilt harutama hakata. Kas nüüd on mu mure arusaadavam?

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 19:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
[albumimg]478[/albumimg]


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Nov, 2006 11:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Uii vakk, ui vakk! See relee funkab, aga kus kaitse on? Äkki herr Oberst`il on ka putkas oleva kaitsme ja releeploki kohta miski tark ülesvõte olemas. Et kus mis ja milleks miski asi? Ma oleks umbõ tänulik.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Nov, 2006 18:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
aga ma ei tea kuidas ma selle pildi sia sain :oops: aga eks klõpsan valmis selle


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Nov, 2006 20:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
panin oma albumisse


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Nov, 2006 21:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2005 22:42
Postitusi: 178
Asukoht: keila
võin ka töötada pingega kuni 330kv--aga see ei puutu asjasse.muil kahjuks ka austerlane ja taga outlet ainult siis kui poolsüüde(add) sees-mõnes-mõttes hea-külmik imeb hästi.kunagi läks escordi aku 4 tunniga Mr Green

_________________
Iga maastur ei ole JEEP


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 01 Dets, 2006 10:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Herr Oberst`i saadetud pildikogust oli abi. Viga oli suht proosaline, relee ``oskas`` mingitel arusaamatutel põhjustel kaitsme läbi sussida. Releed pole veel lahanud, mis seal juhtus, ei tea, küll oli see relee (A) miskipärast markeriga klemmide poolt ära märgitud. Leidsin majapidamisest vene relee ja sähm on olemas. TÄNUD.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia