Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

katalüsaator
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=1005
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  kaxiq [ Reede 24 Nov, 2006 22:07 ]
Teema pealkiri:  katalüsaator

Kas kellelgi on kogemusi kat-i remontimisega. Kuna kivi on sees lahti ja koliseb, siis selle asemel et 15 tuhhi uue eest maksta mõtlesin lahti lõigata, villa vahele toppida ja uiesti kinni keevitada. Või on kellelgi parem mõte?
Voyager 97 2.4

Autor:  Kapsu [ Reede 24 Nov, 2006 22:59 ]
Teema pealkiri: 

1000 eeku eest saad uue universaalse kati,500 läheb alla panekuks ja jälle nägu rõõmul.Panen lingi ka kust saab.

http://www.atoy.ee/index.php?main=60&ne ... 4ae2f69e22

Autor:  valvur [ Reede 24 Nov, 2006 23:50 ]
Teema pealkiri:  Re: katalüsaator

kaxiq kirjutas:
Kas kellelgi on kogemusi kat-i remontimisega. Kuna kivi on sees lahti ja koliseb, siis selle asemel et 15 tuhhi uue eest maksta mõtlesin lahti lõigata, villa vahele toppida ja uiesti kinni keevitada. Või on kellelgi parem mõte?
Voyager 97 2.4


villaga täidetud kat pole enam kat.Ta nagu ei toimi enam.Minuteada nii et need kivid seal kuumaks läevad ja põletavad järelejäänud aurud ära.Aga vill nagu ei anna seda kivi efekti:P

Autor:  kaxiq [ Reede 24 Nov, 2006 23:52 ]
Teema pealkiri: 

Kuna need universaalkatid on kõik sellised et lõigatakse vana välja ja keevitatakse uus toru vahele, siis ei ole see hea lahendus, kuna voyal on kat kohe kollektori külges, ühendatud sukaga. teist otsa pole siis nigust kuhugi keevitada.

Autor:  kaxiq [ Reede 24 Nov, 2006 23:55 ]
Teema pealkiri: 

to valvur


egas ma kivi välja ei võtaks, see jääb sisse oma jumalast antud ülesannet täitma. Ainult kuna ta oma plekktoosi sees koliseb siis lõikaks karbi lahti topiks nats villa ümber et ei koliseks, suruks kokku ja keevitaks kinni. Ma vähemalt nii arvan

Autor:  valvur [ Laupäev 25 Nov, 2006 0:59 ]
Teema pealkiri: 

njah vb õnnestub aga kui tekib misiki vale vastu surve või miskit siis ei pruugi käija.Omal nagu kogemused puuduvad olen külapäält kuulnud :D

aga kunagi fordil kolises aga jäi ise vait ja ülevaatusel oli Co kah korras.

Autor:  Oberst [ Laupäev 25 Nov, 2006 8:34 ]
Teema pealkiri: 

Kas see kolin on koguaeg või teatud temperatuurini jõudmisel tekib.Ma arvan et see villa variandi võid kohe unustada. Midagi stabiilsemat oleks vaja.
Nii kui ära satsin turgatas - tulekindel makro puurid augud ja lased mõistlikuse piirides seda sealt sisse. Enne peaks muidugi seda kuidagi mõõtma ja katsetama

Autor:  aare33 [ Laupäev 25 Nov, 2006 10:55 ]
Teema pealkiri: 

Makro kohapealt on mul muidugi oma arvamus :shock: , aga seda, et universaali ei saa panna, ma ei usu. Sumpsiga on igasuguseid trikke tehtud. Vill ja makro nüüd küll õiged lahendused ei ole :)

Autor:  Oberst [ Laupäev 25 Nov, 2006 11:19 ]
Teema pealkiri: 

ega seda muidugi ei väitnudki et õiged peaks olema. muidugi keegi ei garanteeri et see kivi tükkideks pole

Autor:  aare33 [ Laupäev 25 Nov, 2006 12:54 ]
Teema pealkiri: 

Arvan :think: , et ka voyale saab universaali panna, tuleb nats nuputada, olen paarile autole teinud :pai: (see ei ole reklaam :niks: )

Autor:  eero [ Laupäev 25 Nov, 2006 13:52 ]
Teema pealkiri: 

Olen kuulnud, et läbi püti seina saab keerata paar kruvi või polti nii, et see kivi surutakse tihkelt vastu seina ja enam ei kolise.

Kui aga see "kivi" on tükkideks seal sees, siis on universaalne kat küll väga hea lahendus.

Muideks.
Sumpsidega tegelevad töökojad on võimalised universaalsetest komponentidest koostama igale liikurile mõistliku variandi alates tuletorust kuni nikeldatud otsani välja, riputavad selle originaaltrippide otsa ja see, kuidas originaalis asjad olid ette nähtud, ei olegi enam oluline (täpsemaid näiteid ja firmade nimesid leiab teistest populaarsetest eestikeelsetest foorumitest). Ameerika v6 ja v8 mootorite sumpside taastamisel leiavad isegi vene gaz 51 ja 53 pütid kasutust, hääled jäävad väga mõistlikud ja ülevaatusemehed rahule. Vene kvaliteedimärk meenutab pisut chrysleri märki pealekauba :)

Autor:  rannamees [ Laupäev 25 Nov, 2006 14:57 ]
Teema pealkiri: 

Tahtsin kah soovitada seda kruvide ja poltide varianti, kindlasti roostevabad!

Autor:  Anjolle [ Laupäev 25 Nov, 2006 19:54 ]
Teema pealkiri: 

Ei usu mina, et see kruvide asi ennast õigustaks. Lõhub selle sisu päris ära ja siis võivad tükid mootorisse sattuda. Teine asi, et kat toimiks peab kesta ja sisu vahe tihe olema muidu kimavad gaasid ju sisust mööda. Ilmselt on selle aja peale ka kat juba ka nii vana, et nagunii enam ei tööta. Õigem oleks vast ikka uus kat panna. Tean ühte meest kes on mõne kati nn. uuesti mähkinud st. lahti lõiganud ja klaaskiuga uuesti kokku pannud. Hiljem ta loobus sellest ärist kuna väga raske on seda asja nii tihedalt kokku suruda, et kõik täiesti tihedaks jääks. Kui aga tihe ei jää siis puhuvad gaasid kiu kiiresti jälle sumpsist välja. Mine räägi mõnes sumpsidega tegelevas firmas - kindlasti saad mõistliku raha eest abi. Ma oma neonile sain ka 3 kilo eest nn. universaalkati koos paigaldusega. Ülevaatusel olid gaasid korras.

Autor:  andrus49 [ Laupäev 25 Nov, 2006 20:38 ]
Teema pealkiri: 

Härrased kas olete ka korraks mõelnud selle peale kui suur osa mendelejevi tabeli, just inimesele mürgistest elementidest, leidub pikalt kasutatud katalüsaatoris?????????
Edasi mõelge ise, kas tasub seal raha kokku hoida? :angry:

Autor:  Vallo [ Laupäev 25 Nov, 2006 20:50 ]
Teema pealkiri: 

Lugedes eelmisi postitusi/soovitusi ja manitsusi, siis minu soovitus oleks, osta diisel Voyager :niks: .
Poriseb kogu aeg natuke, kütust võtab mõistlikult ja kui nats aega sõidad, siis hakkad sellest diisli põrinast puudust tundma Mr Green .
Ja ei mingit katalüsaatorit, saasatab ilma täiega, samas vist normide piires :oops:
:)

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/