Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 11:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Nov, 2006 13:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 06 Nov, 2006 20:00
Postitusi: 16
Kuna on huvi GV 2,5 crd vastu, siis selline küsimus.Naabripoisil oli GV2,5 td ja tema kurtis väga suure kumina üle salongi tagaosas, võrreldes seda minu auto sportsumpaga-et kumiseb väga. Kuidas on nüüd uuema kere ja mootoriga. Tal oli 99a. 2.5 td


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Nov, 2006 18:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
diisel on diisel ja bens on bens sai oldud pardal andrus49 2,8 cdr il siis mind ta natuke häiris kuna endal on bensukas. aga 2,5 uriseb valjemini et kui kõrvuti käivad siis ei kuulegi 2,8 cdr i


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Nov, 2006 19:24 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Üldjuhul tuleb grand versiooni natuke rohkem mootori hääli, kuna vibreerivat pinda on rohkem ja summuti toru ka pikem.
Diiselmootori saab vaikseks, kui kasutada kvaliteetset õli, vahetada korralikult õhufiltrit, hoolitseda, et kõik väljalaskesüsteemid on korralikult ühendatud ja terved
CRD mootorid on natuke vaiksemad ja käivad pehmemalt.
Samas kui hääled häirivad saab lasta paigaldada lisa heliisolatsiooni.
Bensukaga muidugi võrrelda ei saa
Mees, kes mulle 2,5TD mootoriga GV müüs ütles nii "kui diili krõbisemine härib ja närvidele käib ära osta diislit"
Suutsin oma TD mootori suht vaikseks saada ja seda lihtsalt õli vahetamisega ja õige nivoo hoidmisega (pean mainima, et turbo ja väljalasketoru ühendus kapoti all oli tiba kehv ja kiirendamisel tuli salongi vapper müra nagu summuti sukk oleks lahti/katki.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Nov, 2006 8:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2005 22:42
Postitusi: 178
Asukoht: keila
sõitsin ühe vanatuttava gv-s vist oli 2004a.-täis luks kõik uksed ja luugid elektriga ja nahksisu jne. :D --aga taga salongi undamine enamvähem sama mis vanematelgi.ta ütles jah,et see viga neil kipub olema.Ise arvan,et natuke neid kleepsuga pigimatte kasutades saaks müra vaiksemaks,polstrit lahti lammutada ja natuke vaeva näha.võtan kevadel sel asja ette ja vaatan mis saab. p.s kõigepealt mudugi veenduge,et ka laagrid oleks taga korras,sest need undavad ka jubedalt kui läbi on!

_________________
Iga maastur ei ole JEEP


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Nov, 2006 13:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 06 Nov, 2006 20:00
Postitusi: 16
Igaljuhul suured tänud et viitsisite vastata. Eks näeb siis kui endale ostan, kuidas hääled on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Nov, 2006 14:07 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Oberst kirjutas:
diisel on diisel ja bens on bens sai oldud pardal andrus49 2,8 cdr il siis mind ta natuke häiris kuna endal on bensukas. aga 2,5 uriseb valjemini et kui kõrvuti käivad siis ei kuulegi 2,8 cdr i


Kui me oberstiga sõitsime siis mõõtsime ju kiirendust, sellest ka meeletu lärm (pöörded olid kuni 4000rpm). Üldiselt ma mootori müra üle ei kurda normaalsõidul. Aga tagaosa müra on tõesti liiga suur selle hinnaklassi masina kohta. Kuna ma olen korra maha võtnud tagaosas küljepolstrid, siis võin öelda, et porikoopad on puhta isoleerimata. Kui need pigimatiga vms üle lüüa, siis veel vaadata mis annab panna põrandamati alla taga, peaks saama ikka s...ks vaikse masina. Ah ja ka lükanduksed kavatsen üle vaadata seestpoolt. Plaanin selle töö "jõuluvaheajal" ette võtta.

Lisaks veel siia kogemuse Jeep 3,0 V6 diislist - kippusin töötavat mootorit kogu aeg käivitama, kui proovisõiti tegin!!! Vot see on alles mootor.... :think:

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Nov, 2006 17:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 06 Nov, 2006 20:00
Postitusi: 16
Jah ega nad mootori pärast ei nurisegi nii väga, aga see salongi tagaosa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Nov, 2006 17:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 01 Juun, 2006 12:05
Postitusi: 68
Asukoht: Kesk-Eesti
müra vastu salongis pakuvad sellist rohtu
http://www.raituning.ee/shop.php?i=487


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Nov, 2006 23:15 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Vot mina ütleks vastu niipalju, et kõikidel uutel keskklassi autodel taga istudes on müra suur. See ei ole ainult pisibusside viga. Kuna 99% sõidan autoga ees olles, siis taga istudes on tõsine piin kaasreisija olla, sest kõik augud, teekonarused ja asfaldikatte muutused loevad need autod ära.

Hiljuti sõitsin tagaistmel ŠKODA lipulaeva Superbiga - no minu ´88a 5-seeria BMW on ka vaiksem (ja ka mugavam)!

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Viimati muutis Ferdi, Pühapäev 26 Nov, 2006 17:37, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Nov, 2006 23:32 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kui ma hästi mäletan siis tagumises reas oli 97a. diisel G.voya suht vaikne võrreldes ees istumisega
Aga praegune sebring/primera on ikka päris lärmakas - selline tunne, et põhja polegi all või tagaratta koopaid. Aga olgem ausad, ega karpidest pole midagi järgi ka kui üks suur pruun kostis :nn:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 114 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia