Tänane kuupäev Neljapäev 27 Juun, 2024 23:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 83 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 19:02 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Stratus

Liitunud: Neljapäev 16 Aug, 2007 19:39
Postitusi: 150
Asukoht: Soome/Eesti
tnx, eks ma homme proovin järgi, eriti selle variandi kus on kaks korda resume nuppu vajutada

_________________
PS. Kui enam muu ei aita, lugege instruktsiooni.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 19:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Küsimus kas sul on on/off nupu juures ka mingi tuluke?? paistis pildilt selline asi olevat :think:

1. cruise aktiveerimiseks vajutad on/off nuppu - armatuuris süttib sellekohane roheline kiri (CRUISE) all paremalpool (vähemalt GS 97a. 25.TD oli selline tuluke seal)
Dekativeerimiseks vajutada sama nuppu ja tuluke kustub samuti cruise mälus oleva kiirus
Cruisi kasutamine:
A.Cruise saab kasutada suurematel kiirustel, kui 45km/h
Käivitad mootri ja siis aktiveerid kiirusehoidja Vajutad on/off (võid sama toimingut ka sõidu ajal teha :roll: aga süüde peab sees olema :art: )
B. sõidad mingi suvalise kiirusega mis on suurem, kui 45km/h ja tahad selle kiirusel sõita vajutad kiiruse fikseerimiseks SET nuppu - nüüd on kiirus fikseeritud ja enam ei pea jalga gaasipedaalil hoidma.
C. tunned, et kiirust on vähe (ära vava oma jalalihaseid) vajuta accel nuppu ja auto lisab igal vajutusel +2km/h (väikse viivitusega) kiirusele juurde. tahad püsivat kiirust alandada vajutad decel nuppu. auto vähendab väikse viivitusega iga vajutuse korral 2km/h kiirust (kuni 45km/h alla selle enam kiirust ei hoia)
D. Sõidad 90km/h kiirusehoidjas ja tuleb asula nüüd vajutad kas
1. pidurit või sidurit (diisel versioon)
2. cancel
nüüd kiirusehoidja mälus kiirus säilib aga auto kirust ise enam ei hoia - nüüd oled sina peremees
Kui soovid uue püsivakiirusega sõita käitu samuti nagu punktis C ja auto hoiabki seda kiirust. aga kui ei soovi uut kiirust salvestada ja kiirusepiirang saab läbi vajuta julgel nuppu "resume" ning enne kiirusepiirangut olev kiirus taastub. (kui vahepeal oled käiku vahetanud - diisel verisoon jällegi siis kiirendab selle käiguga mis hetkel sees on, ja peale siduri peadaali puutumist on kiirusehoidja jällegi maas ja vaja uuesti vajutada "resume" nuppu.

Kiirusehoidja hoiab ka kiirust 180 km/h (diisel) :dirol:

Rohkem punasemaks ei suutnud.

Kui eelnevad toimingud ei funksi on asi probleemne:
1. sul on lihtsalt nuppudega rool
2. rooliall olev lintkaabel on katki
3. Siduri/piduri pedaali juures olev lüliti on aktiivses seisundis (peadaali asend vale või pistik vigane)
4. Muu kiirusehoidjaga oelv juhtmestik või agregaat katki/rikkis/vigane
5. mootori aju õhtal.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 21:12 
Eemal
Kasutaja
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Reede 01 Juun, 2007 13:16
Postitusi: 118
Asukoht: Tartumaa
Ja üks asi veel - peale möödasõidu kiirendust ei ole vaja pidurit tallata (kui kiirus väga suur ei ole ) Cruise veeretab endise kiiruseni ja jätkab oma tööd.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 31 Aug, 2007 22:30 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Stratus

Liitunud: Neljapäev 16 Aug, 2007 19:39
Postitusi: 150
Asukoht: Soome/Eesti
jah aga mul on nii et seal onoff nupu peal hakkab tuluke põlema aga set nupuga on nii et vahest fikseerib kiiruse ja vahest ei tee midagi

_________________
PS. Kui enam muu ei aita, lugege instruktsiooni.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: cruis
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Sept, 2007 0:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 19 Juun, 2007 12:11
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
alla 50km/h sellel isendil cruis ei töötagi.Kui see roheline tuluke põleb ja kiirus üle 50 siis peaks töötama küll.Kui ikka ei tööta siis peaks äkki nuppude kontaktid ära puhastama...(pole vist seda cruisi värki viimases lõpus eriti kasutatud,kuna sõit käis rohkem linna vahel...viimati kui mina proovisin siis töötas küll...)PS!Armatuuris pole sellel isendil kunagi CRUISI tuld põlenud.Jõudu!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Sept, 2007 9:28 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
vaata piduripedaal üle, kuidas seal see andur toimib.
Sellest võib sul olla see hooti fikseerimine.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Sept, 2007 7:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 26 Aug, 2007 7:09
Postitusi: 8
Mul see cruise ei toimi. Kus see tuluke vanematüübi voyageril üldse on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Sept, 2007 7:23 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Stratus

Liitunud: Neljapäev 16 Aug, 2007 19:39
Postitusi: 150
Asukoht: Soome/Eesti
minul on tuluke kohe nupu peal aga see on nii lahja, et seda näeb ainult pimedas, kas põleb või ei.

_________________
PS. Kui enam muu ei aita, lugege instruktsiooni.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Sept, 2007 16:21 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
RavenK kirjutas:
Mul see cruise ei toimi. Kus see tuluke vanematüübi voyageril üldse on?


96-00 aasta isendil on roheline kiri GRUISE armatuuris paremal pool all, vist kõige äärmine tuluke. Rõõba Voyal gruisi peal ei olnud, ostsime nupud ja paigaldasime ise, aga armatuuris läks tuli ise põlema, niiet pirn oli seal igatahes sees.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 11 Jaan, 2008 16:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
OT aga kas kellelgi on lohakil voya vana katkise lindiga kellavedru süsteem (97 aasta tüübile) ? Tähtis oleks komplektsus. Tahaks teha natuke loomkatseid :roll:.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2008 13:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Okt, 2007 17:45
Postitusi: 212
G-Voya 2,5TD 1996a

Mul ka vist kaabel läbi- cruise töötab ainult siis, kui rool kõige madalamas asendis. ABS ei põle ja signa töötab ka enam-vähem normaalselt.
Küsimus järgmine. Kus see lint kaabel täpsemalt seal roolis asub ja kuidas ma sinna ligi pääsen? Pole ennem voyat lammutanud ja padjaga vastu nägu ka ei taha saada. Kas äkki elektroonika poodidest saab odavamalt seda lint kaablit? link ELFA lintkaablite valikule

Teine küsimus:
Mul see cruise ON/OFF jätab meelde mis olekus ta oli ka peale süüte välja lülitamist ehk siis. Kui lülitan cruise sisse siis on ta nii kaua sees kuni ma ta ise välja lülitan. Süüte välja keeramisega ta ise OFFi ei pane ja vastupidi. Kui panen OFFi siis on niikau OFFis kuni ise sisselülitan. Sellest aga küsimus, et miks see ON/OFF lüliti üldse on? Mul on kogu aeg ON ja tahan kasutan tahan mitte. Kui ma tean, et mingil sõidul seda ei kasuta, kas siis on parem see välja lülitada? (kulub? võtab rohkem kütust? miks?)
Sõbra uuemal voyal (2002 oli vist) läheb cruise OFFi peale süüte välja keeramist.
Tnx


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2008 14:46 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
1. lintaabel ehk n.ö. clockspring ingliskeeles on süsteem kaablist ja selle kokku ja lahti kerimise mehhanismist <- Mr Green voh kus teooria.
kaabel asub plastik korpuse sees, ning seal on vastavad ühendused pistikud jne...
Kätte saab teda järmiselt:
1. keerad lahti kolm polti, mis hoiavad turvapatja kinni (enne on soovitav akuklemm lahti ühendada - aga võib ka ilma)
2. turvapadja all on juhtmed, mis tulevad sellest lintkaablist - ühendad lahti
3. Keerad lahti selle mutri, mis fikseerib rooli.
4. Rooli eemaldamiseks kasuta tõmmitsaid, muidu ei tule, paika läheb ilusti.
5. kui rooliratas on eemaldatud näedki seda vaprat kellavedru, see tuli vist oma peast ilusti välja ilma erilise pingutuseta - aa pistik oli taga.

See miks vaja eraldi püsikat sisse välja lülitada on küsimus auto tehnikutele, kes selle välja mõtlesid - meie võime siin ainult oletada.
Põhimiõte peaks sama olema nagu automaatselt tumenev peegel - milleks sinna on off lülitit vaja.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2008 15:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Hea teooria hmm... aga nüüd küsimus: kellel on se tõmmits?
Tegelt selle tõmmitsa saab väga edukalt ise tega kuid sinna vaja kahte tollkeermega polti, mida mul ei ole. :(
Suvel võtsin asja lahti ja tegin lindi korda, kuid sinna jäi sisse üks paha koht ja nüüd ei saa enam lahti, sest üks oinas, st. mina, keeras selle mutri kinni nii, et ikka lahti ei tuleks :)
Muidugi kui seda edasi arendad, kes teab mis mõõte se tollkeermega polt peaks omama. Võib ju poest osta..... :think:

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2008 17:26 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
mina kasutasin kõige lihtsamat kolmeharulist veneaegset tõmmitsat, mille Ferdi välja sebis

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 18 Jaan, 2008 11:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Jaan, 2006 16:40
Postitusi: 164
Asukoht: Jõelähtme
Ma ka tõmmitsaga tõmbasin, see kuskil vedeleb... aga ei osand vist õigesti läheneda... tulemus, kõver rool, läksin tuttava automehhaaniku juurde oma murega, ta naeratas, võttis mingi vaskplönni pani selle sinna mutri kohale, lajatas paar korda haamriga suht õrnalt ja rool oligi käes... Ainus, mis soovitas, et kui ka nii teed, siis ära rooli mutrit päris lahti keera... kui kuulivesti pole, võib rinnakorvi lennata. Vot! Aga selle lintjuhtmega sebimisest on mul isu täis... mul mingeid komplekte kolm tk, lammutatud-parandatud ja uus... a ei tööta ükski! Nüüd neljas tellitet, ootan.

_________________
V 2,4 R4 1996 manuaal


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 83 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia