Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Mure konditsioneeriga, Voyager '01
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=283
Leht 3 koguhulgast 5

Autor:  Oberst [ Teisipäev 16 Mai, 2006 15:16 ]
Teema pealkiri: 

Uurin ka seda värvi asja täna

Autor:  wirxx [ Teisipäev 23 Mai, 2006 16:27 ]
Teema pealkiri: 

vajutan kondi nuppu sisse-ei kolise,ei urise,ei tee halba häält aga ka kylma ei tule :( .vist möks otsas systeemist ja ikka veel tahaks tead kus neid tlna kandis täidetaxe ja hooldatakse :roll:

Autor:  Oberst [ Teisipäev 23 Mai, 2006 19:59 ]
Teema pealkiri: 

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=14336
Aga sa siis kusagilt seda susinat siis ei kuulnud ?

Autor:  ahti159 [ Kolmapäev 14 Juun, 2006 15:08 ]
Teema pealkiri: 

Nii täna lasin süsteemi täis panna, aga ikke ei midagi. Ei võta sidurit järgi, peab siis hakkama seda krdi lühist taga ajama, relee on korras, sest tõstsin korra teise samasuguse asemele ja ei midagi, kaitse on ka terve. Ei tea kas siis mõni juhe katki läinud?

Ja veakoodi viskab ikka seda 33.

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 14 Juun, 2006 18:30 ]
Teema pealkiri: 

Reede läen enda omaga tartu esindusse stendi ja siis viljandisse. Siis võib ju läbi põigata. Aga sa proovi testriga mõõta või otse vool taha panna

Autor:  Anjolle [ Kolmapäev 14 Juun, 2006 18:41 ]
Teema pealkiri: 

ahti159 kirjutas:
Nii täna lasin süsteemi täis panna, aga ikke ei midagi. Ei võta sidurit järgi, peab siis hakkama seda krdi lühist taga ajama, relee on korras, sest tõstsin korra teise samasuguse asemele ja ei midagi, kaitse on ka terve. Ei tea kas siis mõni juhe katki läinud?

Ja veakoodi viskab ikka seda 33.


Küllap siis kuskilt juhe katki on - ilmselt siis katkestus. Muidu põletaks kaitsmeid või läheks juhtmed kärssama. Võid proovida siduri mähisele otse voolu peale anda. Kas siis hakkab tööle?

Aga igasugu sisinad ja mulinad on töötava konditsioneeri puhul normaalne nähtus (kuula hoolega oma külmkappi kodus). Katki on siis kui seisu ajal sisiseb (natuke aega (1 minut) peale kasutamist võib ka veel sisiseda kuni rõhud ühtlustuvad).

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 14 Juun, 2006 20:41 ]
Teema pealkiri: 

kle see jah pihta sain sellele
sisiseb siis ühtlustub rõhk nii kondi vend rääkis

Autor:  ahti159 [ Kolmapäev 14 Juun, 2006 21:41 ]
Teema pealkiri: 

Lasin otse voolu peale ja sidur tõmbab küll, peab jah juhtmeid mööda otsima hakkama.

Autor:  Oberst [ Neljapäev 15 Juun, 2006 7:28 ]
Teema pealkiri: 

eks pead pistikutest alustama sikutama neid juhtmeid seal taga. Hea on see et ainult juhtme viga

Autor:  eero [ Neljapäev 15 Juun, 2006 11:07 ]
Teema pealkiri: 

See võib olla ka anduri viga. Selle konkreetse masina süsteemis otsustavad vähemalt kaks erinevat andurit, kas anda mähisele voolu või mitte.

Kusjuures ma ei tea, kas andurid juhivad mähist massi või + kaudu, sest massi juhe kaob ka kuskile auto kõhtu mitte ei ole võetud sealtsamast pumba kõrvalt, mis tunduks loogiline (mul täpselt sama masin mis sul).

Autor:  Anjolle [ Neljapäev 15 Juun, 2006 12:33 ]
Teema pealkiri: 

Ma arvan, et siduril ja anduritel on ikka erinevad ahelad. Siduri mähis võtab hirmus suurt voolu (mitu amprit) ja sel juhul peaks andurid seda suurt voolu taluma. Teiseks ei oskaks siis aju öelda kas parasjagu on mingi andur ahela katkestanud või on ahelas katkestus (nagu sul veateade oli). Aga kahe otsaga rõhuandureid saab proovida nii, et ühendad otsad traadiga kokku.

Autor:  ahti159 [ Neljapäev 15 Juun, 2006 12:42 ]
Teema pealkiri: 

Kas siis kui andurid ära sildan peaks sidur järgi võtma?

Autor:  Anjolle [ Neljapäev 15 Juun, 2006 13:27 ]
Teema pealkiri: 

Uurisin natuke skeemi. Ei tea küll su auto mootorit ega muid andmeid aga tundus, et kõigil oli umbes sama lahendus.
Kompressori siduri mähisest peaks minema peale pistikut 2 juhet.
Must läheb otse mootori massi. Kontrolli kas see on ikka massiga ühendatud.
Tumesinine mustaga on pluss mis tuleb läbi halli pistiku (eri versioonidel oli helehall või tumehall) mis asub aku taga. Ja edasi läheb konditsioneeri siduri releesse (AC Clutch Relay) releede plokis (Power Distribution Center). Releed juhitakse aju poolt massiga. Pluss tuleb otse kaitsmeplokist.

Ehk on sellest abi

Autor:  Anjolle [ Neljapäev 15 Juun, 2006 13:32 ]
Teema pealkiri: 

Kaheotsalisi võid küll proovida lühistada aga paistab, et seal on ka üks kolmeotsaline. Seda ei või umbes lühistada. See on temperatuuri andur.

Sul on vaja ikkagi selgeks teha kummas ahelas viga on. Kas eelmises postis kirjeldatud siduri ahelas või andurite poole peal. Leia see relee üles ja kontrolli kas ta töötab jne.

Autor:  ahti159 [ Neljapäev 15 Juun, 2006 13:35 ]
Teema pealkiri: 

anjolle kirjutas:
Uurisin natuke skeemi. Ei tea küll su auto mootorit ega muid andmeid aga tundus, et kõigil oli umbes sama lahendus.
Kompressori siduri mähisest peaks minema peale pistikut 2 juhet.
Must läheb otse mootori massi. Kontrolli kas see on ikka massiga ühendatud.
Tumesinine mustaga on pluss mis tuleb läbi halli pistiku (eri versioonidel oli helehall või tumehall) mis asub aku taga. Ja edasi läheb konditsioneeri siduri releesse (AC Clutch Relay) releede plokis (Power Distribution Center). Releed juhitakse aju poolt massiga. Pluss tuleb otse kaitsmeplokist.

Ehk on sellest abi


Mootor 3,3 aasta 93. Tänud vastamast, hakkan kohe jälgi ajama.

Leht 3 koguhulgast 5 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/