Tänane kuupäev Reede 28 Juun, 2024 0:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 83 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Aug, 2006 9:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 22 Veebr, 2006 14:21
Postitusi: 111
Asukoht: Viljandimaa
Gvoyager55 kirjutas:
mul ka kippus see "ABS" tuli põlema tihti aga mulle soovitati, et
kruti rattad alt ja puhasta absi lugeja ära "hammasratta kujuline detail"
nii ma tegingi ja enam see ei sütti.



Juba puhastasin, aga ikka põleb koguaeg.

_________________
Jeep Grand Cherokee 3,1TD Limited 2000


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Aug, 2006 11:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 22 Juul, 2006 5:27
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
Mobiil: 57842931
ahti159 kirjutas:
Gvoyager55 kirjutas:
mul ka kippus see "ABS" tuli põlema tihti aga mulle soovitati, et
kruti rattad alt ja puhasta absi lugeja ära "hammasratta kujuline detail"
nii ma tegingi ja enam see ei sütti.



Juba puhastasin, aga ikka põleb koguaeg.


Kas piduriklotsid ja õli on normis?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Aug, 2006 15:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 22 Veebr, 2006 14:21
Postitusi: 111
Asukoht: Viljandimaa
Gvoyager55 kirjutas:
ahti159 kirjutas:
Gvoyager55 kirjutas:
mul ka kippus see "ABS" tuli põlema tihti aga mulle soovitati, et
kruti rattad alt ja puhasta absi lugeja ära "hammasratta kujuline detail"
nii ma tegingi ja enam see ei sütti.



Juba puhastasin, aga ikka põleb koguaeg.


Kas piduriklotsid ja õli on normis?


Piduriklotsid kõik uued ja õli norm.

_________________
Jeep Grand Cherokee 3,1TD Limited 2000


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Aug, 2006 21:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Pöörake tähelepanu pealkirjale !!!!!!!!!!!!
JUTT KÄIB GRUISIST!!!!

Jääme teemasse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Aug, 2006 8:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 01 Juun, 2006 12:05
Postitusi: 68
Asukoht: Kesk-Eesti
kas 95 a voyal peab ka mingi tuluke püsikiiruse hoidjale olema? minu omal see asi toimib aga mingit tulukest armatuuris küll ei põle!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Aug, 2007 21:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
räägite siin airbagi tulest, signaalist ja cruisest, mis peaks üheskoos töötamise lõpetama. vaata, aga mul nüüd selline asi 2000a TDga, et airbagi tuli ei põle, signaal töötab, aga krt, cruise tuld ma enam 3 päeva põlema ei saa ja cruise taha ei võta. sellist fenomeni pole kellegil olnud?
kaitsmeidki otsisin, aga minu silmad ja pea küll ei leidnud. releest rääkimata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Aug, 2007 22:25 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Siis lihtsalt see cruise juhe katkenud - signaal ja airbag võib ju edasi töötada aga cruis mitte.
viga võib ikka olla selles kellavedrus

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Aug, 2007 21:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
tadaa.., täna siis hakkas ka airbagi tuli põlema. kõik sümptomid viitavad ikka sellele õnnetule kaablile. signaal veel töötab!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Aug, 2007 0:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 05 Juul, 2007 23:12
Postitusi: 17
Nonii, peale kasti remonti ütles kirusehoidiku leping ülesse. Kõik justkui toimib:põleb cruisi tuli, patjade ja muude osas vaikus, aga nuppe pole mõtet näppida, midagi ei toimu. Alguses veel võttis kuidagi taha ja töötas ebaühtlaselt aga umbes päeva möödudes lõpetas sellegi.
Oskab keegi äkitse nõu anda?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Aug, 2007 7:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kasti juures on kiiruseimpulsi lugeja, ehk selle pistik kuidagi jamalt kinni, kuna selle pealt saab püsikiirusehoidja vastavad signaalid ning sätib mootori tööd.
Samas on käigukasti juures ka käigu kontroll lüliti, mis annab signaali kas käik on sees või mitte.
Kellavedru ei ulatu kastini, ning ülejäänud juhtmed lähevad otse body control modulisse. Seega otseselt kasti ja airbagi omavahelist mittetöötamist siduda ei saa

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Aug, 2007 13:57 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
hmm kirjutas:
kasti juures on kiiruseimpulsi lugeja

Selle sama pealt töötab ka spidokas, kui see katki, siis spido ei näita, vist nii on.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Aug, 2007 16:13 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
nii peaks olema küll, kuid käigukasti juures on ka kägiguasendi loendur, kui see vigane siis ei lase cruisi sisse lülitada.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 18:13 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Stratus

Liitunud: Neljapäev 16 Aug, 2007 19:39
Postitusi: 150
Asukoht: Soome/Eesti
palun tehke mulle puust ja punaseks ette see tegevus kuidas see kiirus sellise rooliga fikseeritakse


Manused:
Rool.JPG
Rool.JPG [ 780.49 KB | Vaadatud 3253 korda ]

_________________
PS. Kui enam muu ei aita, lugege instruktsiooni.
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 18:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2007 0:16
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Alguses vajutad on-off nuppu (vasakul üleval), cruise lülitub töösse. Seejärel saavutad autoga soovitud kiiruse (vajutad gaasipedaali :P) ning seejärel vajutad nuppu Set (all vasakul). Seejärel aktiveerub cruise, tunned, kuidas gaasipedaal alt kaob. No ja nüüd lebotadki niisama, auto sõidab ise.

Kui vajutad korra pidurit, siis cruise deaktiveerub. Kui seejärel soovid endist kiirust taastada, vajuta parempoolset ülemist nuppu, cruisil on meeles, mis kiirus sul enne peal oli ja ta kiirendab ise selleni. Aga nii see ka ikka ei käi, et jääd seisma ja siis kohe väntad seda Accel/Resume nuppu, ega ta kohapealt ikka ei lähe, pead ise hoo üles sõtkuma enne. No nt kui 100 km oli sul pandud, siis 80 km pealt võid cruisi aktiveerida küll juba.

Cancel nupp tühistab mälus oleva cruisi kiiruse. Alumine parempoolne ja ka ülemine parempoolne nupp töötavad veel nii, et kui sul on cruise aktiveeritud ja tahad nt kiirust suurendada või vähendada paar-kolm km/h, siis vajutad neid nuppe paar korda või hoiad lihtsalt näppu peal. Parem ülemine siis suurendab kiirust, parem alumine vähendab. Ja uus kiirus jääb jälle mälusse.

Proovi ja katseta. Väärt kraam.

_________________
Kes teeb, teeb igat moodi


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 18:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Neljapäev 19 Juul, 2007 17:05
Postitusi: 142
Asukoht: Põltsamaa
300mil on sama nupu süsteem ka toimingud on samad, aga pull on selles, et kui vajutada 2korda resume nuppu siis jooxeb kiirus põhja 230 km/h :shock: mitte ei taasta seda soovitud kiirust :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 83 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia