andrus49 kirjutas:
Kunagi käisin rendikaubikuga (suht uus auto oli, läbisõit ca 14K ainult) saksamaal. Kui peale esimest päeva kiirteel sõitu, järgmisel hommikul auto enam ei taht üle 100 kiirendada, oli meie lõppdiagnoosiks vesi kütuses! Haiguse ravis välja kütusefiltrite tühjendamine ja 1L piirituse valamine paaki. Edasi lendas nagu linnuke jälle.
Piisab kui tilk vett jääb kuskile süsteemi segama ja ongi võimsuse kadu jms. Piiritus jällegi aitab veel kitsamatest piludest läbi pugeda ja lõpuks silindris ära põleda. Korralik viin ju põleb, aga vesi mitte!
PS! kehva kütust saime odavast Poola tanklast. Sama lugu on Eestis, ei tangi mina enam kunagi suvalistest tanklatest ja siiani olen ilmselt meeletu raha remondi arvelt kokku hoidnud.
Tänud!
sain nüüd siis veelkord kinnitust ,et viga filtris.Just natuke aega tagasi sai käidud inimese juures kes on palju diislitega tegelenud ja ta ütles ka kindlalt,et viga seal ja lasime filtri tühjaks aga jah see tegi korra paremaks ja nüüd ei liigu peaaegu üldse
Eks ma siis homme hakkan uut filtrit otsima kuskilt.