Tänane kuupäev Teisipäev 02 Juul, 2024 11:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Okt, 2008 21:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Seda peab talvel veel testima. Tegelikult pidasin ma silmas tagumiste rataste erinevust. Esipidurid on siiski tugevamad.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Okt, 2008 16:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Sept, 2008 14:51
Postitusi: 78
Asukoht: Pärnu
No nii sai siis ka endal esimene tõsisem tripp garaazi tehtud, kuna pidurid tundusid kehva poolsed. :( ja tõsi ta oli esimesi klotse polnudki enam järel vast 1,5mm oli veel :oops: ja tagumistega selgus kurjoosem asi.

Nimelt oli minu 2000 gv le (soetasin eelmise kuu alguses) Mr Green pandud taha kõi uued kettad d ja klotsid, kuid viimased ei tahtnud mitte kuidagi ketastega kontakti leida v.a. kui käsipidurit kasutada. Ketastel olid veel soonedki alles. Uurisin siis taskulambiga terve põhjaaluse läbi ja jõudsin sama jullani (rõhuregulaator on selle teaduslik termin :niks: ), mis näitas üsnagi apusid ilminguid - lekkis va sindrinahk. :doh:

Silber andis täna rõõmsalt mõista, et sama vidin maksab neil u 2000.- ja et vahetamisel võib ptoru puruks minna ja siis ka torud vaja vahetada. :tige: ma parem ei hakanud nende hindasid pärimagi.
:krt: :oops: kas minna nüüd sama rada ja hülsid seest välja ja saab vähemalt pidama või ....

PS. uued esimesed klotsid sain 370.- :pai:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Okt, 2008 19:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2006 19:30
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
Ei ole see regulaator seal asjata. Mida suurem kiirus ja järsem pidurdus, seda rohkem langeb koormus esimestele piduritele. See asi reguleeribki seda asja, et kõik rattad võrdselt ei pidurdaks. Ilma selleta oled liikluses ohtlik nii endale, kui ka teistele.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Okt, 2008 21:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Kuna se jubin lekib siis soovitaks külastada mõnd romulat ja vaadata sealt, igaks juhuks koos torudega .Tuleb kindlasti odavam.(siinkohal-et kui ise vahetad siis vaevalt torud katki lähevad!)

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Okt, 2008 22:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Need klapid on seal tehniline liialdus. ABS ei lase tagumistel ratastel blokeeruda. Proovisin märjal kruusateel äkkpidurdusi teha, enne hakkavad esirattad libisema kui tagumised. Mina tagumisi blokki ei saanudki, aga pidurdusjõud taga on täiesti tuntav. Lekkivad klapid on tingitud paarist väiksest 0- rõngast. Keera punnid maha. Punnide otsas on kummikatted kui need eemaldad, siis näed,et punnides on läbivad augud. Sealt see õli tulebki. Klapi saba läheb otsapidi punni sees olevasse avasse ja seda tihendab o- rõngas. Väga väike rõngas. Sise mõõt võib olla kuskil 4-5 mm. Nende rõngaste ebatihedus peakski põhjustama lekke. Soovitan enne punnid korra lahti võtta ja kaeda tihendite seisukorda, lihtsalt ole lahti keerates ettevaatlik, sest seal on vedru sees. Õhutama peaksid ka klappide vahetuse korral.Usun, et saad remondi 5 eek´u eest tehtud, muidugi jällegi juhul kui selle aasta mudelil on samasugused klapid. Mul on nendest klappidest tervikuna pilt ka olemas, aga ma pole veel pihta saanud, kuidas seda lisada.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Okt, 2008 8:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Vääna romulas kaks Voyat praegu, üks, parempoolse rooliga, toodi alles päevade sees.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Okt, 2008 14:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Sept, 2008 14:51
Postitusi: 78
Asukoht: Pärnu
Tungraud kirjutas:
Need klapid on seal tehniline liialdus. ABS ei lase tagumistel ratastel blokeeruda. Proovisin märjal kruusateel äkkpidurdusi teha, enne hakkavad esirattad libisema kui tagumised. Mina tagumisi blokki ei saanudki, aga pidurdusjõud taga on täiesti tuntav. Lekkivad klapid on tingitud paarist väiksest 0- rõngast. Keera punnid maha. Punnide otsas on kummikatted kui need eemaldad, siis näed,et punnides on läbivad augud. Sealt see õli tulebki. Klapi saba läheb otsapidi punni sees olevasse avasse ja seda tihendab o- rõngas. Väga väike rõngas. Sise mõõt võib olla kuskil 4-5 mm. Nende rõngaste ebatihedus peakski põhjustama lekke. Soovitan enne punnid korra lahti võtta ja kaeda tihendite seisukorda, lihtsalt ole lahti keerates ettevaatlik, sest seal on vedru sees. Õhutama peaksid ka klappide vahetuse korral.Usun, et saad remondi 5 eek´u eest tehtud, muidugi jällegi juhul kui selle aasta mudelil on samasugused klapid. Mul on nendest klappidest tervikuna pilt ka olemas, aga ma pole veel pihta saanud, kuidas seda lisada.


Kas seda tihendit saab kusagilt hankida?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Okt, 2008 19:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Tühja masinaga teoreetiliselt ei saagi aru et midagi on viltu, kui lisad taha nats raskust siis usun et asi nats teine (ajab masina külg libisemisse -isegi ABS ei aita!)

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Okt, 2008 23:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Neid rõngaid müüakse üldiselt isegi laiema haardega autopoodides (nagu automaailm). Külglibisemises ma ei oleks nii kindel. Korralikud rehvid ja mõistlik sõidukiirus aitavad. Seda klapitrikki olen teinud paljudel autodel, ka sellistel, millel puudub ABS. Ülevaatuse läbimine lihtsam ja pole mul veel ühegi masinaga olnud probleeme teelpüsimisega (koormaga ja ilma). Muidugi talv näitab täpsemalt.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Okt, 2008 8:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Sept, 2008 14:51
Postitusi: 78
Asukoht: Pärnu
Nii eile sai siis esimesed klotsid ära vahetatud :pai: . Peab tunnistama, et ma pole veel siiani nii lihtsa ehitusega sadula ehitust näppida saanudki. Isegi vanal VW "põrnikal" on asi tiba komplitseeritum :shock: .

Ok nüüd teemasse - mul see vidin ikka päris saba andnud. Pedaali pressides lõi ikkagi õli tilkima :( .

Kuna mul see auto ostetud pere vedamiseks siis ei taha riskida. Lapsed alles väikesed ja ohutus ennekõike. Seega prooviks kõigepealt saada romulast minigi mittelekkiva detaili ja siis kui see ei aita olen sunnitud ostma uue :( .

Seega Tallinna mehed äkki aitate. Pärnus ei ole romulates Voyagere sees. Tallinnasse tuleku plaane teha keeruline!? :think: .


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Okt, 2008 11:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Poolel maal (Jõgisool) on Märteni romula, seal ka olemas :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Dets, 2008 18:28 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Dets, 2008 0:51
Postitusi: 201
Asukoht: L-Virumaa, Tapa
mina võtsin vaid sealt seest vedrud välja ja pidurdus jõud oli 50% nii nagu peab

enne seda oli 24%


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Dets, 2008 0:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Nüüd on siis saanud ka libedate teedega sõita. Meie kandis olid teed paar päeva täitsa klaas. Järsema pidurduse korral hakkab tööle ABS ja esimesed pidurid võtavad loha. Tagumiste pidurite blokeerumist küll ei tunneta ja juhitavuse halvenemist pole ka täheldanud. Eriti veel kui mainida, et Eesti teedel on lubatud maksimaalne kiirus 90 km. tunnis ja võimalust selle kiirusega sõita ma küll mööda ei lase. Siiamaani pole veel olnud selliseid teeolusid, et oleks pidanud väiksemat kiirust hoidma.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Sept, 2009 19:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Mõtlesin, et lisan siia teemasse veel natuke infot. Täna käisin järjekordsel tehnilisel ülevaatusel. Eelnevalt käisin üle vaid esimesed pidurid. Tagumisi pidureid ei puutunud spetsiaalselt. Tahtsin näha, et kas saab läbida ülevaatuse masinaga, mille tagumised pidurid on tuunitud. Pean nentima, et mind täitsa üllatas kui väike oli tagumiste pidurite erinevus ja kui ühtlaselt ning tõhusalt need töötasid. Viimati näppisin tagapidureid peaaeguaasta tagasi ja tulemus on säilinud väga hästi.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Okt, 2009 12:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 20 Mär, 2007 20:41
Postitusi: 13
Asukoht: tartumaa
Tere!
Käisime täna ülevaatusel oma ´95 aasta Voyageriga ja kukkusime läbi kuna tagumine parem pidur ei võta praktiliselt üldse. Nüüd anti aega õhtuni, et asi ära parandada. Kas keegi oskab aidata ideedega, mida teha? Õhutasime juba ära. Mis nüüd? Asjaga on suhteliselt kiire.
Aitähh!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia