Tänane kuupäev Laupäev 23 Mär, 2019 17:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Anomaalia käivitamisel
PostitusPostitatud: Reede 15 Veebr, 2019 9:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 132
Masin siis 2000a GV 3,3l III generatsioon.
Eelmise aasta lõpus sai vahetatud bensiinipump, sest vana ei löönud kütusesurvet üles ja auto ei käivitunud. Nüüd uue pumbaga tekkinud uus probleem mis ajapikku on süvenenud. Külma mootoriga pole käivitumisel probleeme. Mootor töötab poolest pöördest. Sooja mootoriga või siis päeval, kui esimene tiir linnavahel tehtud ja auto umbes pool tundi või natuke kauem seisnud on siis tuleb pikalt starterit käiata, et auto tööle saada. Kütuselatil olevast ventiilist proovides siis kütusel survet taga pole. Kui süüde sisse keerata siis pole tihtipeale esimesel katsel kuulda, et pump tööle hakkab. Kui süüdet 2-4 korda sisse-välja keerutada siis lõpuks kuulda kuidas pump oma pöörded ära teeb ja siis käivitub samuti hoobilt.
Nüüd siis probleem selles, et ei oska nagu kusagilt lahendust otsida. Üks ütleb, et pump on praak, teine väidab, et viga pumba relees. Kolmas ütleb, et relees olla ei saa, sest latis peaks surve koguaeg taga olema, kuid minu omal vajub alla tagasi. Samas jääb mõistatuseks miks külma mootoriga probleeme ei esine. Oskab keegi kommenteerida, kas peab asi töötama nii, et kui masin öö otsa seisnud siis hommikul enne süüte panemist peaks ka latil asuvast ventiilist kütet tulema või ongi süsteem niiviisi konstrueeritud, et rõhu lööb alles siis üles kui süüde sisse keerata ja muul ajal vajub rõhk alla? Töötava mootoriga probleeme pole. Kõik käib nagu kellavärk. Värskelt vahetatud ka küünlad ja juhtmed. Kütusepump läks nö odavam versioon(ilmselt MAXGEAR 43-0070), igaljuhul maksis ümmarguselt 30 euri.

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Anomaalia käivitamisel
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Veebr, 2019 8:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 132
:think:

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Anomaalia käivitamisel
PostitusPostitatud: Reede 01 Mär, 2019 8:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 132
pikk88 kirjutas:
Oskab keegi kommenteerida, kas peab asi töötama nii, et kui masin öö otsa seisnud siis kas hommikul enne süüte sisse keeramist on kütuiselatis rõhk sees(ventiilist tuleb kütet) või ongi süsteem niiviisi konstrueeritud, et rõhu lööb alles siis üles kui süüde sisse keerata ja muul ajal vajub rõhk alla?

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia