Tänane kuupäev Laupäev 21 Okt, 2017 6:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 10:42 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 14 Mär, 2012 20:02
Postitusi: 61
Asukoht: N: 58.28289 E: 27.05015
Mobiil: 56897551
Kui palju läheb käigukasti õli?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 11:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Nov, 2007 13:16
Postitusi: 30
Asukoht: Pärnu
Sissevalamiskorgi auguni.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 11:10 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 14 Mär, 2012 20:02
Postitusi: 61
Asukoht: N: 58.28289 E: 27.05015
Mobiil: 56897551
Mitu liitrit umbes?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 11:46 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 14 Mär, 2012 20:02
Postitusi: 61
Asukoht: N: 58.28289 E: 27.05015
Mobiil: 56897551
Leidsin ise andmed sellelt lehelt http://www.valvolineeurope.com/english/ ... nt_advisor


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 12:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Nov, 2007 13:16
Postitusi: 30
Asukoht: Pärnu
AUTOMATIC TRANSAXLE
Estimated Service Fill . . . . . . . . . . . . 3.8 L (4.0 qts.)
Overhaul Fill Capacity with Torque Converter Empty
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8.6 L (9.1 qts.)
MANUAL TRANSAXLE
NV T350 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.1 L (2.2 qts.)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 13:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Mina olen valanud kasti pealt, tagurdustule anduri keerad maha ja sealt august 3 liitrit sisse valanud.
Vaata et sa ei pane käigukasti ehk transmisiooni õli! See keerab kasti tuksi (omal bussi ostes oli kast nahkas ja just selle probleemi pärast). Sinna pane mootoriõli 10w/40 sobib väga hästi!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Dets, 2012 14:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 22 Sept, 2011 20:07
Postitusi: 40
kriimsilm kirjutas:
Mina olen valanud kasti pealt, tagurdustule anduri keerad maha ja sealt august 3 liitrit sisse valanud.
Vaata et sa ei pane käigukasti ehk transmisiooni õli! See keerab kasti tuksi (omal bussi ostes oli kast nahkas ja just selle probleemi pärast). Sinna pane mootoriõli 10w/40 sobib väga hästi!


Milleks keerata mingeid punne maha kui on olemas lihtsalt ligipääsetav koht selleks olemas .Õli käib ikka käigukasti küljepealt.Käigukasti otsas on kummipunn.Punn tõmba lahti ja sealt sisse niipalju kui punniääreni.Norm on 2,1 l ja mootoriõli 10w/40.Käigukasti õli ei sobi millegipärast jah.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Dets, 2012 14:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
ant78 kirjutas:
kriimsilm kirjutas:
Mina olen valanud kasti pealt, tagurdustule anduri keerad maha ja sealt august 3 liitrit sisse valanud.
Vaata et sa ei pane käigukasti ehk transmisiooni õli! See keerab kasti tuksi (omal bussi ostes oli kast nahkas ja just selle probleemi pärast). Sinna pane mootoriõli 10w/40 sobib väga hästi!


Milleks keerata mingeid punne maha kui on olemas lihtsalt ligipääsetav koht selleks olemas .Õli käib ikka käigukasti küljepealt.Käigukasti otsas on kummipunn.Punn tõmba lahti ja sealt sisse niipalju kui punniääreni.Norm on 2,1 l ja mootoriõli 10w/40.Käigukasti õli ei sobi millegipärast jah.


Põhjus selles, et elu on näidanud - 5käigulised käigukstid kestavad kauem, kui õli on rohkem. Põhjus nimelt selles, et 5 käik ei saa piisavalt õlitust ja see tõttu kulub kiiremini läbi. Muide, see viga ka voyade kastidega + õrn tagumine.
Aga üldiselt oma asi. Minu nõuanne on puht soovituslik ja põhineb erinevate automarkide kasutamise praktikal.

Oma voya ostsin vigase tagumise käiguga (puhtalt transmisiooni õli viga). Transmisiooni õli on liiga paks, et määrida korralikult. Ja remont läks suht kalliks, kuna vahetasin kindluse mõttes ära ka kõik laagrid + simmerid.

P.S. Aastaid tagasi oli mul Volvo 340 manuaalkastiga ja sinna oli tehase poolt ettenähtud atf, ehk siis automaatkastis kasutatav õli.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Jaan, 2013 22:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 22 Sept, 2011 20:07
Postitusi: 40
kriimsilm kirjutas:
ant78 kirjutas:
kriimsilm kirjutas:
Mina olen valanud kasti pealt, tagurdustule anduri keerad maha ja sealt august 3 liitrit sisse valanud.
Vaata et sa ei pane käigukasti ehk transmisiooni õli! See keerab kasti tuksi (omal bussi ostes oli kast nahkas ja just selle probleemi pärast). Sinna pane mootoriõli 10w/40 sobib väga hästi!


Milleks keerata mingeid punne maha kui on olemas lihtsalt ligipääsetav koht selleks olemas .Õli käib ikka käigukasti küljepealt.Käigukasti otsas on kummipunn.Punn tõmba lahti ja sealt sisse niipalju kui punniääreni.Norm on 2,1 l ja mootoriõli 10w/40.Käigukasti õli ei sobi millegipärast jah.


Põhjus selles, et elu on näidanud - 5käigulised käigukstid kestavad kauem, kui õli on rohkem. Põhjus nimelt selles, et 5 käik ei saa piisavalt õlitust ja see tõttu kulub kiiremini läbi. Muide, see viga ka voyade kastidega + õrn tagumine.
Aga üldiselt oma asi. Minu nõuanne on puht soovituslik ja põhineb erinevate automarkide kasutamise praktikal.

Oma voya ostsin vigase tagumise käiguga (puhtalt transmisiooni õli viga). Transmisiooni õli on liiga paks, et määrida korralikult. Ja remont läks suht kalliks, kuna vahetasin kindluse mõttes ära ka kõik laagrid + simmerid.

P.S. Aastaid tagasi oli mul Volvo 340 manuaalkastiga ja sinna oli tehase poolt ettenähtud atf, ehk siis automaatkastis kasutatav õli.


Väga huvitav tähelepanek.Vahetasin enda voyal kastis õli ja nii nagu ikka,punnist õli sisse.Algusest saadik pole teine käik sisseläinud korralikult ja just siis kui kõrgemalt käigult väiksemale panen.Lootsin sellest jamast lahtisaada just õlivahetusega aga ei essugi.Muidu toimetab kast normaalselt aga järgminekord panen kah rohkem sisse õli,paha see ikka miskit ei tee vist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Mär, 2013 22:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 28 Juul, 2011 8:02
Postitusi: 43
ant78 sul see õlivalamine kindlasti enam ei aita sul sünkro v selle mingi rõngas kulunud juba,aga õli vaheta ikka vahest muidu neid vigu vb veel tekkida,endal hakkasid algu käigud aina halvemini sisse minema ja siis viskas diffri laiali lõpuks,aga see juba tav viga neil nö.Ma pold enne kuulnudki et manual kastis õli üldse vahetatakse ja veel nii tihti ,aga siis olin juba suht teemas selle asjaga kui uut kasti otsisin,sain kasut kasti kõik käib nii kui peab aga undab e tea mis viga olen mõnd lisandit proovinud aga väga paremaks e lähe eks näis mis saab 100 ga sõiets jääb hääl maha siis ok :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Apr, 2013 12:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 22:22
Postitusi: 4
pots11 kirjutas:
ant78 sul see õlivalamine kindlasti enam ei aita sul sünkro v selle mingi rõngas kulunud juba,aga õli vaheta ikka vahest muidu neid vigu vb veel tekkida,endal hakkasid algu käigud aina halvemini sisse minema ja siis viskas diffri laiali lõpuks,aga see juba tav viga neil nö.Ma pold enne kuulnudki et manual kastis õli üldse vahetatakse ja veel nii tihti ,aga siis olin juba suht teemas selle asjaga kui uut kasti otsisin,sain kasut kasti kõik käib nii kui peab aga undab e tea mis viga olen mõnd lisandit proovinud aga väga paremaks e lähe eks näis mis saab 100 ga sõiets jääb hääl maha siis ok :)


ettevaatlikult selle undamisega. Minu kasti 5. käik ka undas ja tulemus oli see, et mingi aja pärast oli 5. käigu hammasratas sile.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Okt, 2017 17:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 165
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Mul siis tekkis peale kasti vahetust teise kastiga jama. Peale kokku panekut esimesel proovisöidul nagu ei täheldanud 5. käigu undamist aga täna maanteel hakkas körva. Ja ei ole vähimatki vahet mis kiirusel, undab(pigem vilistab) igal kiirusel ja ainult 5. käik.

Kas eelkirjutanu tuvastas ka miks hammakas siledaks kulus ja mis tingis undamise? Kas vahetas kasti vöi ainult 5. käigu hammaka?

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler Grand Voyager SE VM425OHV 1999a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project: Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia