Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 10:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Roolivõimendi
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Dets, 2011 16:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Asjalood siis sellised et nüüd lõpuks on ka roolivõimendite jama mind üles leidnud. Seni pole sellega probleeme olnud, vanematel autodel kas polnudki või olid korras, uuematel aga on teenindus nendega tegelenud garantii käigus.
Nüüd aga läks "kandilise" Voyageri rool äkki raskeks, seejuures huvitavalt - põhiliselt on raske keerata vasakule, mõnel juhul on raske olnud ka paremale keeramine. Latt on puhas, õli välja ei poe kuskilt. Kui olen keeranud vasakule ja seejärel keeran tagasi paremale kasvõi imeväikse nõksu, käib latist läbi krõps (käega katsudes eristan tegelikult kolme võnget). Õli lisades mahtus juurde umbes kuni kolm cm paagi ääreni, koheseid tulemusi sellega ei kaasnenud. Sõites ca 30km mööda trassi ei muutund samuti suurt midagi, seejärel sõitsin metsas sellistel radadel kus auto tugevasti kaldu oli mõlemat pidi - see nagu aitas, vasakule keeramine nagu kergendus, nüüd jäi rohkem nagu keskele selline kangem ala.
Huvitav on see et pump ei vigise. Natuke leemendab alt, Kui seni rattaid lõppu keerates sisises mõlemas otsas siis vasakule keerates enam ei sisisenud (nüüd nagu hakkab taas, sain panna päeval veel kaks cm õli paaki juurde).
Kuna õli läheb süsteemi üsna vähe, kas on mõtet proovida vahetada kogu õli ära? Senine õli on tegelikult teadmata marki, juurde lisada sain vaid statika DextronH õli. Kas sobib see või oleks kohane panna ATF+4?
Kui tuleb pump vahetada, kas siis 92 aasta Kanada masina pump on identne 95 lõpu Austria masinaga? Paagid on nagu erineva lahendusega, kuigi silma järgi mahult samad. Alt võrrelda hetkel polnud võimalik.
Pumba remont?
Võibolla on aga hoopis latti õhtul? Veaga tekitab pumbale ülemäärase surve ning tal ei jäägi muud kui mõnest nõrgemast kohast õli välja lasta?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roolivõimendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Dets, 2011 17:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Umbes sama jama oli, et vahepeal läks keerates rool raskeks, suvalisel hetkel. Rõõba võttis võimu küljest miski kaane ära ja sai sealt mingi sõela kätte, puhastas ära, sõrmega õngitses veel mingit köda sealt välja. Pani kokku, uus õli sisse, kadus probleem ära ja pump enam häält ka ei teinud (2001 2,5 TD).

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roolivõimendi
PostitusPostitatud: Reede 23 Dets, 2011 0:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Tänud Ferdi.

Vähemalt keegi suutis siia midagi postitada. Mina ei suutnud enne ei muuta ega uut postitust teha...

Aga asjast. 2,5TD pump peakski olema selline et on hooldatav, pandi neid kõigile 4 silindrilistele ja 3,0L Mitsu mootorile. Nii väidab minu vana manuaal.
3,3L aga komplekteeriti hooldamatu pumbaga, kui midagi läbi siis ainult vahetad pumba.

Mida tahtsin juba eile lisada, oli see et oleks saada vastuvõetava hinnaga 3,3/3,8L 01-07 aastakäigu uus pump, kuid kas see istuks vana Saginaw pumba asemele? 6-soonega rihm, rihmaseib ehk D=154mm vanal pumbal...
Mis samuti manuaalist selgub - "CAUTION: Do not use automatic transmission fluid in power steering system. Only use Mopar, Power Steering Fluid, or equivalent."
Seega ka ATF+4 õli on ju kurjast??? Mida krt sinna siis panna on?

Postitamisest: teha uut ja muuta posti siin topicus ei õnnestunud Elioni võrgust (kuigi algselt just sealt see tehtud), see post siin on tehtud AS Televõrgu optikast, hmm sulle infoks kui satud lugema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roolivõimendi
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Jaan, 2012 19:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Ma kahtlustaks, et üks torudest mis jookseb lati ja võimu vahel on pitsunud või umbes.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Roolivõimendi
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Jaan, 2012 21:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Neliveolisel on need torud kenasti selle nn K memberi varjus peidus, nende pitsumist normaalsel kasutusel ei tohiks esineda. Et mingi ummistus on, see on kindlasti võimalik.

Tänaseks on pilt selline: tasapisi muutus asi nagu normaalseks kuid eile sai natuke lund lükatud ning piki üleajava kraavi kallast sõidetud, selliselt et kui rattad hakkasid juba jääd lõhkuma siis olid rattad natuke viltu otsesõidul, vast nii 60m ulatuses sai pump koormust rohkem, pärast seda aga tundsin et "Molotov is back". Eks pump sai Õlitase on selline nagu ma viimati sisse panin, lekkimist ei näe kuskilt, kummaski ääres väljakeeratuna pole ka enam sisinat, pump ise on vait.
Oletame et on mingi shit sees. Kuidas oleks mõistlik seda proovida välja puhastada? Äärmine võimalus on tõsta latt ja/või pump teiselt autolt ümber, kuid seda ei tahaks teha enne kui tõesti muidu asja ei saa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia