Asjalood siis sellised et nüüd lõpuks on ka roolivõimendite jama mind üles leidnud. Seni pole sellega probleeme olnud, vanematel autodel kas polnudki või olid korras, uuematel aga on teenindus nendega tegelenud garantii käigus. Nüüd aga läks "kandilise" Voyageri rool äkki raskeks, seejuures huvitavalt - põhiliselt on raske keerata vasakule, mõnel juhul on raske olnud ka paremale keeramine. Latt on puhas, õli välja ei poe kuskilt. Kui olen keeranud vasakule ja seejärel keeran tagasi paremale kasvõi imeväikse nõksu, käib latist läbi krõps (käega katsudes eristan tegelikult kolme võnget). Õli lisades mahtus juurde umbes kuni kolm cm paagi ääreni, koheseid tulemusi sellega ei kaasnenud. Sõites ca 30km mööda trassi ei muutund samuti suurt midagi, seejärel sõitsin metsas sellistel radadel kus auto tugevasti kaldu oli mõlemat pidi - see nagu aitas, vasakule keeramine nagu kergendus, nüüd jäi rohkem nagu keskele selline kangem ala. Huvitav on see et pump ei vigise. Natuke leemendab alt, Kui seni rattaid lõppu keerates sisises mõlemas otsas siis vasakule keerates enam ei sisisenud (nüüd nagu hakkab taas, sain panna päeval veel kaks cm õli paaki juurde). Kuna õli läheb süsteemi üsna vähe, kas on mõtet proovida vahetada kogu õli ära? Senine õli on tegelikult teadmata marki, juurde lisada sain vaid statika DextronH õli. Kas sobib see või oleks kohane panna ATF+4? Kui tuleb pump vahetada, kas siis 92 aasta Kanada masina pump on identne 95 lõpu Austria masinaga? Paagid on nagu erineva lahendusega, kuigi silma järgi mahult samad. Alt võrrelda hetkel polnud võimalik. Pumba remont? Võibolla on aga hoopis latti õhtul? Veaga tekitab pumbale ülemäärase surve ning tal ei jäägi muud kui mõnest nõrgemast kohast õli välja lasta?
|