Tänane kuupäev Kolmapäev 24 Apr, 2024 1:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Dets, 2011 1:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Kuna elektrisüsteemi jooniseid pole kuskilt leidnud, siis otsustasin tõsisemalt ette võtta mootori remondimanuaalide otsimise gv 1993-95, 87 kw isenditele. Kuna neile diislitele polegi nagu midagi leida voyageri nime alt, siis oleks tänulik, kui keegi annaks teada, mis elukatele neid veel peale sokutati.
Mootori mark peaks olema HR425. Või vist isegi VM HR 425 CLI.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Dets, 2011 1:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Päris nii pole vist õige öelda, "voya diisel". See on ikka VM Motori diisel, mida on pandud muuhulgas ka Voyadele.
Ford Scorpio 2,5D, Transit, Jeep (Grand)Cherokee 2,5, Opel Frontera 2,5, Iveco Daily jne. peaksid olema tegelikult samad mootorid. Kood võib erineda kuna "ehted" ja kinnitused on mudelikohased. Tuttav pani Transitilt pärit variandi peale 91-95 aasta kerele, ütles et natuke muuts kinnitusi.
Muuseas, 3,1TD mootor Opel Monterey pealt on sisuliselt sama 2,5 kuid üks pütt on otsa pandud...

2.5 L (2,499 cc/152.5 cu in) I4, with two (pushrod-actuated) valves-per-cylinder and indirect fuel injection. 92.0 x 94.0 mm, the engine size is variably referred to as either 2,500 or 2,499 cc. This engine too has been called HR 492, signifying four cylinders of 92 mm bore.
Applications:
1994–1998 Alfa Romeo 155, 125 PS (92 kW) at 4,200 rpm and 294 N·m (217 lb·ft) at 2,000 rpm
1987–1992 Alfa Romeo 164, 114–117 PS (84–86 kW) at 4,200 rpm and 258 N·m (190 lb·ft) at 2,500 rpm (HR492/VM84A/VM08)
1992–1998 Alfa Romeo 164, 125 PS (92 kW) at 4,200 rpm and 294 N·m (217 lb·ft) at 2,000 rpm (HS492/VM32)
1992–2000 Chrysler Voyager, 114 PS (84 kW) and 262 N·m (193 lb·ft)
1999–2000 Dodge Dakota, 114 hp (85 kW) and 300 N·m (221 lb·ft)
1996–2000 GAZ GAZelle, 101 hp (75 kW); torque: 232 N·m (171 lb·ft)
1994–2001 Jeep Cherokee, 118 hp (88 kW) at 4,000 rpm and 300 N·m (221 lb·ft) at 2,000 rpm
1995–1998 Jeep Grand Cherokee, 114 hp (85 kW) and 300 N·m (221 lb·ft)
1989.10-1992 Range Rover, 121 PS (89 kW; 119 bhp) at 4,200 rpm and 284 N·m (209 lb·ft) at 1,950 rpm[11]
1990–1999 Rover 800, 118 bhp, latterly 120 bhp (87-88 kW) and 268 N·m (198 lb·ft) at 2,100 rpm[12]
1997–2000 UAZ 3160, 101 hp (75 kW) and 232 N·m (171 lb·ft)
This engine was also used in some early Toyota Land Cruisers & Hilux, and Opel Fronteras.
The 425 OHV used in Chrysler Voyager 1991 – 2000 only 1996 and 1997 was with chain. Double chain was made later with the 96 – 97 models.
Between 1997 and 2001 this engine was manufactured at Detroit Diesel Motores do Brasil in Curitiba, Parana, Brazil. The plant was eventually sold to Perkins after the Dodge Dakota stopped production locally.
[edit]R 425 OHV
425 OHV fitted with direct fuel injection for cleaner emissions.
---
531 OHV
Essentially a 425 OHV with an extra cylinder. 3.1 L (3,125 cc/190.7 cu in) I5, with two (pushrod-actuated) valves-per-cylinder and indirect fuel injection.
Applications:
1999–2001 Jeep Grand Cherokee (power: 138 hp (103 kW); torque: 283 ft•lbf (384 N m))

See rodu on ebatäielik, lihtsalt see mis on viitsitud wikisse toppida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Dets, 2011 9:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Mis siis muret teeb?
See mootor peaks olema päris primitiivse skeemiga, mida iga autoelektrik, kes selle aja diislitega tegelenud, peast teab.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Dets, 2011 17:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Mulle meenub et 2,5 VM diislit käsitleb Jeep'i manuaal, milles on nii 2,5L kui 5,2L mootorid lahti räägitud. Kahjuks ei mäleta kas komistasin selle otsa siin või mõnes usa foorumis. (Oli oht et kui vana kerega AWD Voyat ei leia siis pean Grand Chero võtma, sestap siis uurisin tagamaid).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Dets, 2011 23:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Tänud, paistab et otsimist tuleb ikka parasjagu.
Väheke muret teeb temp näidik. Suvel sai vähe kapotialust ja mootorit survepesuga pestud, ning pärast seda käitus temp näidik veidralt. Tühikäigul tiksudes ja kohapeal pöördeid andes oli kõik ok, aga sõites kiirendades tõusis näidik lakke. Lasid gaasi maha-jälle normis. Kusjuures, näidik tõusis sujuvalt üles umbes paari sekundi jooksul. Vahel kui viiendaga sõitsid, siis ei jõudnud mootori pöörded tõusma hakatagi kui seier oli juba põhjas. Käitub nii, nagu mõnel bensumasinal öko seier. Pärast viimast suurt lörtsi aga ei toimi enam üldse.
Teine veider asi, on üks tundmatu ja huvitav plokk, mis asub õhusisselaskes enne filtrit. Sinna läheb ka üks pihutäis juhtmeid. Minul miskipärast pole küljeski seda õhuvõtturit (selle asemele miskit ise aretatud) ja see plokk on kinni teibitud ning asub hoopis eemal lanseka küljes.
Kuna olen nagu rohkem isetegija, siis kõiksugused manuaalid ja elektriskeemid on ikka suureks abiks.
Sorri, kui mu jutt vähe segane tundub, tervis kipub vist mõneks ajaks ära kaduma ja täna veel mega pikk tööpäev ka. Pea vatti täis(tavaliselt mul seal saepuru) ja mõttelõng kipub sassi minema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia