Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 11:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Juul, 2011 20:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 26 Juul, 2011 19:54
Postitusi: 4
Hei!
Meeldib klassika. Küsimus selline, kui palju erinevad aparaadid 89a. "suuremasilmsed) ja kuni 96a. (pilusilmsed)? Küsimus ajendatud sellest, et ka minu meeldivus on mõistlike kuludega kaetav? Näide............http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 9617cb687e

Tänud ette teadjatele:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Juul, 2011 21:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Mida erilist neil ikka vahet on, mõlemad on nn K-platformil autod. 91-95 on vaid korraliku facelifti saanud, tulede erinevusi sa juba märkisid. Kuipalju need vanemad tuledki paremad on - samasugused on Nissan Terrano I peal ja need küll minu arust midagi oluliselt paremat pole võrreldes nende "pilusilmadega" Märgatavad erinevused on suuresti interjööris, vanemal kerel ei saa ka tehasest olla Mopari 3,3 mootorit (ja sellest tulenevalt ka AWD'd). Kui näiteks oleks vajadus vahetada vanemal autol see mitsu mootor, siis mina vahetaks sinna 3,3 mootori koos vastavate kõrinatega. Kui juba usa klassik siis ikka usa mootoriga :roll: .
Küsimuse ajendit võid ehk veidi lahti rääkida, väga lihtsalt ei hooma hetkel seda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Juul, 2011 19:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 26 Juul, 2011 19:54
Postitusi: 4
Soov ühte sellist vanemat soetada nö. pereautoks, millega poes ja ämmal(vanaemal) vahel külas käia. Saaks ka seda kõike teha golfiga, kui väga ratsionaalselt mõelda;), aga fiiling ka maksab ja olen nõus seda mõistlikkuse piires maksma. Kuid. Iga auto tahab saada tegemist vähem või rohkem ja päris tüütu oleks hakata vajalikke juppe tikutulega taga ajama, sellest ka küsimus kuluartiklite kattuvuse osas. Ahjaa, 89a. armatuur näiteks meeldib mulle palju enam pilusilmsetest:) Kuidagi stiilsem, kuigi see lihtsalt maitses kinni.
Masin saab heal juhul läbisõiduks 10k km. ja soov on ta alati sõidukorras olema. Seda ei võimaldaks kindlasti mingite kuluartiklite kättesaadavus a-la mitu nädalat kusagilt tellides. Keredetailid ja salong on iseasi. Seda mitsu 3.0 mootorit vist väga peljata ei maksa? Kohendamist vajavad need masinad moel või teisel nagunii. Eelistaksin pigem tehnilist kohendamist plekitööde asemel.

Igatahes tänan asise tagasiside eest!:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Juul, 2011 22:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
Mitsu mootor on tavaline V6 , ei erilisi hädasid. Aint rihm tasuks vahetada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Juul, 2011 22:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Mitsu ise kasutas seda motot suht laialdaselt ja vaevalt et ta midagi hullulagunevat on. Kui ta Pajerot läbi paksu ja vedela jaksab trügida mitu korda järjest siis miski iva temas ju peab olema :)
Kui proovida mõelda mis võivad olla asjad mida sellel autol võiks vaja minna: muidugi esisilla puksid, rooliotsad ja -latt (viimane muidugi harva kui üldse), piduriklotsid, vanal autol ka seisupiduri mehanismi tagasillal olevad trossid (katted lähevad katki, sodi sisse ja roostetab ära). Pooltelje kattekummid. Ma olen"pilusilmale" pannud Mondeo omad (ette). Rattalaagreid võib kah vaja minna. Nagu märkad siis pole just midagi eriliselt spetsiifilist nagu.
Kere plekitööd on selle autol ilmselt juba ära tehtud, niisiis 10k jooksul ei peaks ehk olema muresid, kuigi soovitus mingi natuke elusaks jääva korrosioonikaitsevahendi kasutamiseks just karpides/uste/luukide alumistes äärtes seespool tegelikult mõlgub meeles.

Armatuurid on tõesti täiesti maitseasi - mulle näiteks istub kõige enam 91-93 toodetu, see millel vaid juhil on AirBag. Uuem on ebapraktilisem, õhukesest (demfeerimata) plastikust ning kigiseb kruusal vastikult. Rändava inimesena hindan ka võimalust mõned asjad peatuskohal akna ette panna - mida uuemal enam ei saa teha. 89 aasta omal on armatuur küll stiilne kuid praktilisus on siiski mikide 82 aasta tasemel... :think:

OT: Kui keegi juhtub seda lugema kes on vahetanud miskitpidi 91-93 ja 94-95 aasta armatuure - kas kerel olevad kinnitused võimaldavab neid omavahel vaheta? Kui juhtmed jms välja jätta?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia