Tänane kuupäev Teisipäev 02 Juul, 2024 18:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Aug, 2006 22:53 
Tere.

Loodan,et saan abi siit foorumist.
Nimelt sai ostetud Saksamaalt Voyager 93 aasta 3,3l mootoriga ja pika kerega.
Autoga jõutsin sõita keset Poolat, kui kadus tagant ära üks silinder.
Mõtlesin sõita asustatud punktini, kui korrag alõi mootorisse meeletu lagin.
Võtsin alt karteri lahti, saaled on korras, samas klapikambrikaane alt ei leia ka midagi(tõukurid, nookurid liiguvad ilusti).
Mis asi võiks veel eteha sellist meeletut laginat? Või on mõtekas mootor ära vahetada?
Või on mõtekas auto varuosadeks maha müüa?

Loodan, et leidub keegi tark inimene, kes oskab mind aidata.


Viimati muutis uno1, Esmaspäev 21 Aug, 2006 8:26, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Aug, 2006 0:07 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kurb kuulda, et esimesed kogemused kohe negatiivsed :(

Ega seda ei saanud aru kas lagin oli nukkvõlli kiirusega või väntvõlli kiirusega?
Nukkvõll käib poole aeglasemalt kui väntvõll. Kiiruse kontrollimiseks võib pista õli valamise august mingi pulga nookuri või klapi otsa peale ja siis samal ajal üritada plagina rütmi pulga liikumisega võrrelda. Selline teadmine lihtsustaks kõvasti katkise detaili leidmist.
Kas õlirõhu tule lõi põlema?
Kas kontrollisid nii raam- kui ka kepsusaalesid?
Kas õli oli ikka normaalne sees? Kütust polnud hulgas?
Kui üks silinder ei töötanud siis kahtlustaks just klapiajamit kui just kolb pooleks pole.
Aga ega siin jutu järgi midagi välja ei mõtle - kui alt midagi ei leidnud, eks siis tule ülemisest otsast edasi otsida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Aug, 2006 11:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Ehk sulle siit mõtteainet http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=311 eks muidugi peaks selgeks tegema mis silinder (tagant) ära on siis kontrollima küünalt ja küünla juhet (2,4,6 silindril kanalit või tõstukit vaja). Plaginat võib veel teha selline asi nagu kolvironga tükk kolvi peal. Need eelpool nimetatud vead on heleda kõlaga. Raamide hääl on tumedam ja kepsude oma natike heledam raamide omast plokikaane all olev on heleda klõbinaga kõik


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Aug, 2006 15:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 19 Apr, 2006 21:04
Postitusi: 128
Asukoht: Soome/Jõgeva
Anjollel õige küsimus:kas õlirõhk kadus ära või ei, siis saab edasi asja arutada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Aug, 2006 8:25 
Õlirõhud ja asjad kõik alles. Lõpuks sain mootori aiali ja ilmus, et teise silindri sisselaske klapi pesa puruks. Samas oli ära rikkkunud kolvi, ma ei usu, et sellest peastki enam asja saab ja igas silindris on mõni pisem tükk ära käinud :(
Silindrite seinad õnneks kahjustada pole saanud.
Niiet viga teada, aga nüüd oleks vaja abi korda tegemisel.
Kas kellelgi vedeleb mõni kotti jooksnud mootor või siis mõned osad sellest.

Vaja oleks siis:
Plokipea- 2.;4.;6. silinder
Kolb- 3,3l mootorile
Tagumine vasakpoolne viimane pikkk külje klaas ;)

loodan, et sellest peaks piisama või siis äkki on mõtekam terve mootor ära vahetada Või siis masin varuosadeks müüa.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Aug, 2006 9:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
helista prillimäe autoromulkasse või velge (valgas) Kusagil panin need lingid ka ülesse


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Aug, 2006 9:32 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kui äri teemaks kujuneb siis need küsimused sinna :)
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewforum.php?f=12 - varuosade foorum

hinnapäring - saad küsida, kus kohast mingit juppi soetada: http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewforum.php?f=23

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Aug, 2006 22:24 
Kui Eesti romulates ei leidu vidinaid, siis kas naaberriikidest ei ole kellelgi võimalik küsida neid vidinaid
:wink:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Aug, 2006 6:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kui sulkle raskusi ei tee siis katsu teha sellist kodutööd nagu mis on mootoris erinevust vanemal ja uuemal mudelil (omale vajalikes juppides või ka kogu mootori vahetamises) Endal praegu nii kiired ajad et ei jõua sellesse nii süveneda:(


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Sept, 2006 8:11 
Nii jupid tellitud :)
Peab ootama ainult, et millal kätte saab :P
Plokipea ja kolb läksid kokku maksma 3000.-eeq
ja klaas tuleb Leedust 700.- eeq Siin taheti 1500.- :S

Info suhtes võiks keegi aidata, et kust kohast saab kaanetihendid ja kus oleks kõige mõtekam lasta kaaned üle vaadata ja lihvida ??

Äkki koidab ka millagi see päev, kui see masin sõitma hakkab :P


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Sept, 2006 10:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Aa kui juba mootor lahti siis kuidas on lood teiste kolbidega ja nende rõngastega kui sul niis suur töö juba ette võetud siis vist mõtekas teha korralik remont mootorile- kolvid rõngad klapid lihvida


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Sept, 2006 22:42 
Teised kolvid normis, klapid lähevad nagunii sooveldamisele ja pea kontrollib ka üle, äkki vaja paar laastu maha lükata :)

Kodu tööst niipalju, et 3,8 ja 3,3 mootrid on sarnased, aga kolvikäik 3,8 l pikem
Isegi 96 ja ülespoole on mootorid sarnased


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Nov, 2006 9:33 
Nüüdseks mootor koos, selle teema võib ka ära kustutada :)


Tagasi üles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia