Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 13:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Veebr, 2011 17:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Tere

paluks siis veidi mõtteid ja abi.
Autoks on 93 a dodge caravan, 3,0 v6 bensiin, 3 käigulise automaatkastiga.
mured algasid nädala keskel, kui ära kadus rooli võim, ning seejärel murdus roolivõimu pumba ratas. lasin siis ära vahetada roolivõimu pumba ratta ja käimakastil oleva neutral/revers anduri, sest vanaga ei töötand tagurdus tuled. peale vahetust olid nähtused järgmised, 60 pea väristas nagu rauteel sõites ja 2 käigust 3 üleminek oli üli vaevaline, tavaliselt läksid lihtsalt tuurid üles aga käik mitte. siis soovitati vahetada sarniirid värisemise vastu ka käimakasti õli + filtrid. sai tehtud. garaazist välja tagurdasin paar korda veel ja siis oli tagurdamis käik kadunud, samuti ei muutunud midagi käiguvahetusega 2 >3. kontrollisin siis auto mahlasi ja leid oli järgmine. roolivõimu õlid ok, mootori õli veidi vähene, sest lekib ju ka see va tihend, mis neil ikka lekib. ja vähene oli ka käimakasti õli, pidin 2-3 sada milli juurde kallama. üllatus ootas aga jahutuse korgi all, kus oli selline punakas roste moodi plöga lausa ja ka tase ei olnud korgi alla nagu tavaliselt. temperatuurist siis niipalju, et nüüd tõuseb suht kiiresti poole peale, ja jääb sinna.

Oodatud on teie ideed, äkki leidub mõni kerge ravi


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Veebr, 2011 22:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
nightfly kirjutas:
siis soovitati vahetada sarniirid värisemise vastu ka käimakasti õli + filtrid. sai tehtud. garaazist välja tagurdasin paar korda veel ja siis oli tagurdamis käik kadunud


See on mind ikka üllatama pannud kui soovitatakse "värisemise vastu" midagi ära vahetada, parim näide oli BMW esinduses kus ebaõige kütusesegu tõttu lonkavat mootorit taheti ravida... kõveraks läinud piduriketaste vahetamisega!!! :krt: (Btw need polnud kõverad ning uue õhulugejaga kadusid ka lonkamised ;) , ja seda mitte tänu esindusele).
Aga et käik ära kadus ja ka õli seltsiks kutsus siis kas sellega seoses endal pole tulnud pähe eelnenud tegevusi teinutelt aru pärida? Või vahetasid õli ise? Kui siis kuidas veendusid et õli on normis? Anomaaliad käikudega on põhjustatud reeglina valest õlitasemest ja/või valest õlist. Nende pikemal koosmõjul tulevad juba rängemad probleemid...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Veebr, 2011 22:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
chrV92 kirjutas:
nightfly kirjutas:
siis soovitati vahetada sarniirid värisemise vastu ka käimakasti õli + filtrid. sai tehtud. garaazist välja tagurdasin paar korda veel ja siis oli tagurdamis käik kadunud


See on mind ikka üllatama pannud kui soovitatakse "värisemise vastu" midagi ära vahetada, parim näide oli BMW esinduses kus ebaõige kütusesegu tõttu lonkavat mootorit taheti ravida... kõveraks läinud piduriketaste vahetamisega!!! :krt: (Btw need polnud kõverad ning uue õhulugejaga kadusid ka lonkamised ;) , ja seda mitte tänu esindusele).
Aga et käik ära kadus ja ka õli seltsiks kutsus siis kas sellega seoses endal pole tulnud pähe eelnenud tegevusi teinutelt aru pärida? Või vahetasid õli ise? Kui siis kuidas veendusid et õli on normis? Anomaaliad käikudega on põhjustatud reeglina valest õlitasemest ja/või valest õlist. Nende pikemal koosmõjul tulevad juba rängemad probleemid...


Õli vahetati töökojas, kus vahetati ka eelmisel voyal mul käimakasti õli, filtrid ja õlid tõin ise ameerika auto esindusest, nii et usun, et ei antud valesi asju. samas anomaaliad käikudega said alguse juba enne õli ja filtri vahetust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Veebr, 2011 23:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
väike järeldus olukorrale, kuna kasti õli läbib ainult jahutus radikat ning ei õli ega jahutus vedelik pole enam oma õiget värvi, siis järelikult jahutus radikat läbivas torus tehti kokteil, mis vussis ära käimakasti. ja mingi info kohaselt pidi tosool käimakastis hävitama selle vähesegi elu lootuse, nii et remont läheb jupp maad kallimaks kui uus auto. Et kes varuosasi tahab :P


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Veebr, 2011 10:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Kurb kuulda. Aga enne lammutamist pea ikka spetsidega nõu, kasti, mootori pesu suhtes. Radika vahetus pole teab mis raskus. Muidugi kurb kui neid vana kerega Voyasi aina vähemaks ja vähemaks jääb linnaliikluses.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Veebr, 2011 12:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Kurb jah, ja tõesti, radikas pole probleem, ennegi radikaid vahetatud, ning mootor on iseenesest hea aga kasti kohta öeldi jah otse, et kui tosool on radikat külastanud, siis suht mõttetu remontida :( kahju küll, lohutuseks on uus chrysler silmapiiril :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Veebr, 2011 15:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
nightfly kirjutas:
Kurb jah, ja tõesti, radikas pole probleem, ennegi radikaid vahetatud, ning mootor on iseenesest hea aga kasti kohta öeldi jah otse, et kui tosool on radikat külastanud, siis suht mõttetu remontida :( kahju küll, lohutuseks on uus chrysler silmapiiril :)


eh ise ka ei suutnud uskuda mida kirjutasin aga tahtsin siis öelda ikka et kast on otsas, kui tosool on kastis käinud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Veebr, 2011 23:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Mina arvasin vanasti, et käigukasti õli jahutamiseks on eraldi radikas jahutusradika ees?
Aga kas sellel masinal siis on jahutusradika SISSE mingi eraldi kk õli jahtuskontuur tehtud? Ja suurel radikal seega küljes 4 otsa: jahutusvesi sisse, jahutusvesi välja, käigukasti õli sisse, käigukasti õli välja?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Veebr, 2011 17:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
täpselt, 4 otsa, käimakasti õli käib jahutus radikast läbi, uuematel on eraldi. 90a autol oli käimakasti otsad radika all servas, 93 on prema külje peal ning nagu ütlesin uuematel on ilmselt eraldi radikas, täpse sel põhjusel, nagu üleval kirjeldatud :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Veebr, 2011 11:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Huvitav... mul on 11.91 Kanadas Windsoris toodetud isend, passis 92 ja kasti radikas on eraldi, väiksem ja suurest radikast eespool... Kas siis Austria masinatel pandi mingi kokkuehitatud variant?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Okt, 2011 16:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Täna oli mul põhjust radika otsasid vaadata ja - üllatus ülatus - ka mul on käigukasti õli otsad jahutusradika küljes täitsa olemas ja ka kasutuses. Leidsin ühe sisendi parempoolsest ülemisest nurgast, lõdviku alt. Tuli kohe see teema meelde.

Aga lisaks on olemas ka väike radikas konditsioneeri radika ees. Huvitav, mida see siis veel jahutab? Seda ma ei hakanud lähemalt uurima. Üks võimalus on see, et keegi eelmistest omanikest on ehitanud mingi ristandi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Okt, 2011 21:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Aug, 2010 2:26
Postitusi: 124
Asukoht: Tartumaa.Rõngu.
Mobiil: 37253042096
Oman siis samuti kuubik voyad 3,0 EFI.Mootor on Dodge Caravani pealt(mu eelmise bussi 1994a).Ja mul samuti mõlemad radikad chrysleri ja dodge kasti jahutus ja soojendus käib läbi radika.
Väike radikas jahutab kasti õli ja see mis käib dosooli radikast läbi see mingil määral soojendab kastiõli ülesse,et saaksid normaalselt sõitma hakkata...levis vahel siin ka kuuldus,et ega sa talvel kohe sõitma saagi hakata,sest kastis õli ju külmaga paksem ja kui sooja saab siis toimetab nagu kord ja kohus!!!
Parandage mind kui eksin selles teemas!! :hi:

_________________
http://www.promens.com
http://macustom.eu
rain.rezev@promens.com


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Okt, 2011 0:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Vahetasin nädalavahetusel enda pilli radikat ja sellega seoses lugesin ka vastavat kirjandust. Nii see mis on suure radika sees kui ka väike väline radikas on ikkagi mõlemad käigukastiõli JAHUTUS radikad. Väline radikas on lisatud sellepärast, et too jahutusradika sees olev kontuur pole üksi piisav kui sõita kuumas kliimas või vedada haagist. Ehk siis kui sõita ilma käruta jahedas kliimas, võib välise radika ära võtta. PS. paistis mulle nii, et need kaks asja on ühendatud jadamisi.

Soojendada see suur radikas õli eriti ei saa, sest peale auto käivitamist jahutusradika vedeliku temperatuur =~ välistemperatuuriga kuni termostaadi avanemiseni (talvel kõva pakasega sõidad esimesed 15 min rahulikult nii, et radikas olev antifriis on -20C vms juures). Teiseks pole ATF soojendamisel ka mõtet, sest see on auto juurde kuuluvatest vedelikest üks kõige külmakindlamatest, lõpetades tavaversioonis voolamise alles ~ -45C juures ja arktilised variandid veel kõvasti alla selle. (kontrollküsimus: kas keegi on kunagi kuulnud vajadusest soojendada enne sõitma hakkamist roolivõimu vedelikku ja mis populaarne vedelik käib roolivõimudes)?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia