Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 3:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Jaan, 2011 21:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 19 Jaan, 2011 20:16
Postitusi: 4
sai soetatud voyager(1996a) lähemalt uurides selgus,et peale on tõstetud 1993aasta mootor.

juba alguses tahtis mootor pikka ketramist saada, et end tööle vedada. vahetatud sai starteri puksid ja pendiks, pealeseda läks käivitus tunduvalt jõulisemaks, kuid ikka tuleb enne pikka aega starterit anda enne kui käivitub.

*küünlad kontrollitud ja töökorras.

küünalde indikaatorlambi juhe on viidud otse eelsoojendus küünalde toitejuhtmekülge ning see lambike armatuuris põleb väga kaua(ka soojade ilmadega) hetkeks kustub ning käivitades süttib taas teinekord kuni 2minutiks(on see normaalne)

*tühikäigul on autol värin sees

töötamis ajal eemaldades akuklemmid kaob värin,millest see võiks tuleneda?Generaator on vahetatud ja kontrollitud laadimine oli 14v, samuti kaob värin 1200-1500 pöörde pealt

*ise diislitest palju ei tea,kuid tundub, et mootoril ei ole talle kuuluv pump.sellest annab märku pumba peal olev pimedaks tehtud mingi voolik. samas seiskub mootor, kui näidikujärgi on kütet veel paagis mingi 10-15 liitrit.Kas põhjuseks võiks olla nõrk pump ning lahenduseks, võiks olla nt toitevoolikuvahele lisada el.bensiinipump kuna pumbal endal etteande pump puudub?

teema läks nüüd küll pikaks,kuid loodan et jõuate lugeda ja nõu anda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia