Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 14:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 14 Jaan, 2011 15:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Okt, 2010 10:25
Postitusi: 32
Asukoht: Tapa
Tere.
Minu isend 3,3 120kw 1995A grand voyageri saaga jätkub.
Mureks oli sõiduajal jõnksutamine, vahest välja suremine, suur kütuse kulu ning tahm väljalasketorustikust.
Sai vahetatud küünlad ja küünlajuhtmed,õhufilter. (ÜKS KÜÜNLAJUHE OLI PURU) jõnksutamine kadus kuid tahm ja suur kütusekulu ei kuskile.
Seega kuna soovin oma teadmisi arendada on kindlasti võimalik andureid mõõta testriga.
Hapnikuanduri kontroll ...
Temperatuurianduri kontroll ...
Map anduri kontroll...jne.
Oskab keegi jagada oma kogemusi.
Alustaks hapniku anduri kontrollist testriga.

Tegemist 4-juhtmega anduriga.(väga halvas kohas asub niisama küljest ära ei saa.)
Nagu ma teada olen saanud mõõdetakse seda oomides. Minu testri tüüpmM-850B.
OOTAN IGASUGU INFOT. ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Jaan, 2011 16:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 16 Apr, 2010 8:42
Postitusi: 40
Asukoht: Tartu
link
video


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Jaan, 2011 18:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
Lambda andur suht kindlalt. Temp anduriga näiteks peaks kindlasti olem akäivituse probleemid(võib olla ka lambda veaga aga ei pruugi)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Jaan, 2011 22:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Selleks on ikka päris palju kogemusi ja autoelektroonika alaseid teadmisi vaja, et sellist tööd testriga tegema hakata.
Samat otstarvet täitvad andurid on erinevatel tootjatel sootuks erinevate tööpõhimõttetega.
Teadma pead veel kontaktide ühendust pistikutes jne...jne...

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Jaan, 2011 23:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Okt, 2010 10:25
Postitusi: 32
Asukoht: Tapa
Tänud aadresside eest...lugemist palju. Kuid ootan ka infot kes ise on mõõtnud andureid-praktika omal autol saab ehk asjadest parema pildi.
Nagi ikka raha eest saab kõike ka diagnostika tehtud.

Kuid asi lihtsalt põhimõttes.... ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Jaan, 2011 17:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Okt, 2010 10:25
Postitusi: 32
Asukoht: Tapa
vhost kirjutas:
Tänud aadresside eest...lugemist palju. Kuid ootan ka infot kes ise on mõõtnud andureid-praktika omal autol saab ehk asjadest parema pildi.
Nagi ikka raha eest saab kõike ka diagnostika tehtud.

Kuid asi lihtsalt põhimõttes.... ;)


Üks küsimus veel....avastasin, et plokikaanest jookseb voolik õhufiltri karpi- õhuviltri alla ja sinna oli pandud ette vildist tükid----kas sealt peab õhk pääsema plokikaande või ei.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Jaan, 2011 20:00 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Jah, selle nimi on PVC süsteem ehk sealt imetakse õhk plokikaande ning läbi PVC klapi reguleeritakse karteri tuulutust lähtuvalt mootori koormusest. PCV klapist tulev voolik on ühendatud sisselaskesse... Seeläbi tuulutataksee karterit ning väljutatakse karterisse tekkinud pahad gaasid, et õli kauem puhtam seisaks, vähem saastet tekiks ja mootor paremini töötaks ;)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Jaan, 2011 21:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Okt, 2010 10:25
Postitusi: 32
Asukoht: Tapa
Tänud info eest....st need filditükid, mis on topitud sinna ette ei peaks seal olema...kuna plokikaande õhk imetakse ju läbi õhufiltri. See kanal peaks siis vaba olema. :)

Oskab keegi öelda milline juhe 4-jast on signaaljuhe mis läheb lamdasse. Grand voyager 1995a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Jaan, 2011 6:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Oleneb, mis värvi juhtmed sellel sensoril on.

Järgmine tabel on ehk abiks

Pilt

On ka selliseid variante:

Purple (lilla/violetne) - Signal
Light Brown (hele/kollakaspruun) - Ground
Dark Brown 1 (tumepruun) - Heater
Dark Brown 2 (tumepruun) - Heater

Black - Signal
Gray - Ground
Blue 1 - Heater
Blue 2 - Heater

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Jaan, 2011 15:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
vhost kirjutas:
....st need filditükid, mis on topitud sinna ette ei peaks seal olema...kuna plokikaande õhk imetakse ju läbi õhufiltri. See kanal peaks siis vaba olema. :)



Väga vale järeldus. Mingi filtreeriv materjal on karteri sundtuulutuse ahelas alati ja kõigil mootoritel, ülesandeks vältida õli kandumist sisselaskekanalisse. Gaas peab seda filtrit suutma läbida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Jaan, 2011 18:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Okt, 2010 10:25
Postitusi: 32
Asukoht: Tapa
Selga siis. Pean siis sinna otsima mingist materjalist uued filtreeriva materjali kuna vanad väga koledad.
Tänud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia