Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 15:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Dets, 2010 16:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 16 Juul, 2007 19:39
Postitusi: 43
Asukoht: Nõmme
Tere.
Talvega hakkas pihta jälle käivitusprobleem. Nimelt. Käivitub, aga hakkab puterdama ja sureb välja. Tööle jääb peale mitmekordset käivitust ja gaasiga mängimist. Ütlen kohe, et filter korralik, õhku kuskilt ei võta, küünlad töötavad, pihustid korras, hõre ei ole, aga tunne, et lihtsalt ei saa kätte. Esimesed 3..4 min. ei taha pöördessegi minna. Täna surusin pitskruviga tagasijooksu vooliku kinni ja oh imet, jäi tööle, kuigi pressis kütet pihustite tagasivoolu voolikutest veidi välja. Siit küsimus laiale ringile.
Kas viga võib olla tagasijooksu klapis, kus see asub ja äkki kellelgi vedeleb kodus? Veel oleks lahendus tagasijooksu vooliku vahele klapp panna, aga see peaks vist suht nõrga vedruga olema? :think:
Targemad, andke palun nõu! :( PS.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Dets, 2010 19:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
Pole seal mingit tagasivooluklappi...lase pihustite tagasivool ära kontrollida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Dets, 2010 20:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 16 Juul, 2007 19:39
Postitusi: 43
Asukoht: Nõmme
Kuda seda mõista??? Pihustitest tagasivool töötab. Tagasijooksu peavooliku sulgemine näitas,et välja hakkas immitsema just pihustite peenikestest voolikutest. Muidu nad kuivad. :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Dets, 2010 21:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Järelikult etteandesurve madal.
Kahtlustaks pigem etteandepumpa...on ka vahest väljavoolu pumbast peenema avaga piiratud, kui klappi pole.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Dets, 2010 21:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 22 Apr, 2010 10:56
Postitusi: 62
Asukoht: Rae vald, metsas
Mobiil: 53433254
pole etteande pumpa sellel!

_________________
2004.a. GV 2,5 105kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Dets, 2010 22:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 16 Juul, 2007 19:39
Postitusi: 43
Asukoht: Nõmme
Võib täitsa olla. Omal ajal sierral lahendasin probleemi sapika ahju pumba küttevooliku vahele lisamisega...
Prooviks praegugi,kui leiaks elektrilise välise bensiinipumba.
Ehk on tal kõrgsurvepumba sees mingi tagasijooksu klapp,nagu mõnedel teistel diislitel? Miks on kütusel kergem tagasi joosta,kui õigesse kohta minna. See vist idee fix mul... Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Dets, 2010 23:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 13 Nov, 2009 18:27
Postitusi: 101
Minu omal võtab õhku vahele külmast peast, pumba otsa simmeri vahelt.
Tean kuna on pandud läbipaistvad voolikud, tagasitulevas õhk sees pealetulevas
ei ole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Dets, 2010 10:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 16 Juul, 2007 19:39
Postitusi: 43
Asukoht: Nõmme
Mul ka soojaga probleeme pole. Mis nipiga siis talvel käivitad? Nõnna. Proovisin ära. Panin tagasivoolu jupikese läbipaistvat voolikut. Tänase sooja ilmaga käivitus kergelt,aga esimesed 5 min. tuli tõesti tihedalt mulle... Kui see simmer läbi laseb,kas ei peaks sealt kütus hoopistükkis õli hulka sattuma? Jällegi,kogemus sierraga olemas.( Lahjendas õli nii ära,et soojalt üldse ei käivitunud) :( Pumba remont ei tule töötul inimesel kahjuks kõne allagi...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Dets, 2010 12:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 13 Nov, 2009 18:27
Postitusi: 101
Olen paigaldanud mingi Datsuni filtri korpuse, millel on käsipump küljes.
Külmaga teen kapoti kõigepealt lahti, siis istun autosse, käivitan ja
kähku kapoti alla pumpama -25ga kuskil 3-4 minutit. Mugavam oleks
kindlasti panna mingi elektriline pump.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Dets, 2010 12:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 16 Juul, 2007 19:39
Postitusi: 43
Asukoht: Nõmme
Nii. Käis mul siin asja vaatamas vana diislimees. Selgub,et gaasihooval(pumba peal) loks sees. Seal peaks olema pronkr puks ja kummitihend. Kuna loksub,seega puks kulunud. Vahetamine kole keeruline. Vaja maha võtta ja pilbasteks teha. Esialgse lahendusena paigadasin tagasijooksu klapi vooliku vahele. Edasi kavatsen muretseda talve ajaks elektripumba. Kui see tehtud,annan teistelegi teada. Pidi suht tüüpviga olema. Seniks,tänud kaasa elamast. :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Dets, 2010 13:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Rennet kirjutas:
pole etteande pumpa sellel!

Väljast vaadates ei paista jah, aga kui kõrgsurvapumba lahti võtad, võid ta sealt leida ;)
Ega siis kütus ise põhja alt paagist pumpa ikka ei tule ju.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Dets, 2010 13:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 16 Juul, 2007 19:39
Postitusi: 43
Asukoht: Nõmme
Asi tehtud ehk elektriline pump vahel ja lüliti salongis. Süüde sisse,mõni sekund pumpa ja voila,käib! Nii kui puterdama kipub,jälle veits pumpa. Veidi aja pärast,pumba soojenedes, jääb ühtlaselt tiksuma. :) Eks ta vaese mehe kõrgsurvepumba kap. remont ole,aga talve aitab üle elada. :D Üksiti. Kõigile kena talvist käivitumist!!! :yeehaa:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Dets, 2010 14:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 13 Nov, 2009 18:27
Postitusi: 101
Mis pumba panid?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Dets, 2010 17:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 16 Juul, 2007 19:39
Postitusi: 43
Asukoht: Nõmme
Vot ei teagi. Kas oli Calibra või eskordi oma. Suht väike ja mahtus hästi kapoti alla. Max. rõhku annab 3..4atti,seega vedrulüliti ja korraga sees hoida mõni sekund. :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia