Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 15:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Nov, 2010 15:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Okt, 2010 10:25
Postitusi: 32
Asukoht: Tapa
Tere.
Tekkis selline küsimus, et mul Chrysler Grand Voyager 3,3 ja 120 kw.(KANDILINE KERE) Ja aastaarvuks passis 1996a.
Olen märganud varuosi otside, et miskit ei klapi hästi. Kas 1996 aastast tulid juba ümara kerega masinad.
Tubdub nagu mingi ülemineku varjant või....
OOtan abi siis tean ka foorumis õiges katekoorias surfata.

Küsimus ka OD NUPU KOHTA. sõitsi pea kaks nädalat ja oh üllatus 90km tunnis ja pöörded autol alla 2000 pöörde ning küllaltki suur kütuse kulu. UUrisin siis foorumis ja googelis ja vaata imet avastasin, et mul autos üks nupuke mis võib koik korda teha. Lülitasin sõidu ajal nuppu sisse(tuluke nupul ka süttis) ja auto justkui raket pöörded 2700-2800 90 km juures. Kuid mul ka küsimus kas igakord kui auto käivitan pean seda nuppu vajutama-kuna jätsin seisma ja uuesti käivitades nupul tulukest ei põlenud.(sõitu uuesti ei teinud veel) Ehk oskab keegi täpsemalt rääkida sellest nupukesest.

Ettetänades.kaupc.


Viimati muutis vhost, Laupäev 20 Nov, 2010 21:29, muudetud 2 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Nov, 2010 2:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Minumeelest viimased kandilised võetigi 1996. aastal arvele.

OD (OverDrive) nupu kasutamine bensukulu ei vähenda, vaid vastupidi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Nov, 2010 8:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Jah, 1996-st tulid juba ümara kujuga Voyagerid.

Mis täht on sul VIN-koodi 10-ndal kohal?
"S" peaks = 1995a. ja "T" = 1996a.

Selle autotootmisega ongi selline lugu, et üks asi on auto tegelik valmistamisaeg ja teine, tehase poolt kerele (VIN-koodile) tähistatav aastaarv. Kui auto tehases kokku klopsitakse, siis olenevalt autotehasest lisatakse selle produktsiooni ajale mitu kuud veel otsa. See on see reservaeg, mis kulub sõiduki toimetamiseks "Dealer"-ile e. siis tellijale või edasimüüjale.

Kohe ei meenu, kuidas Chrysleritega lood on aga VW/Audi perekonda kuuluvatel sõidukitel oli vaatamata VIN-koodile lihtne väljaselgitada, kuna täpselt üks või teine auto oli tehases kokku klopsitud. Selleks oli mitu varianti, kuid lihtsam variant oli seda lugeda produktsiooni või identifitseerimiskleebiselt (kuidas keegi seda nimetab). Sellelt võis täpselt välja lugeda valmistamise aasta, kuu ja nädalapäeva.

Minu mäletamist mööda "AS Platformil" (kandilise kerega) Chrysler Voyageri tootmine lõppes septembris 1995a. (parandage mind, kui ma eksin!!). Registreerimistunnistusel võib sul isegi aastaarvuks 1996a. olla, sest uuematele tunnistustele märgitakse tegelikult ainult "Esmane registreerimine", mitte aga mudeli aasta. Kõik oleneb sellest, millal oli auto esmaselt arvele võetud. Kui antud Voyager on toodetud aasta teises pooles, kuid osteti ja registreeriti see alles 1996-ndal aastal, siis nii tunnistusele kantaksegi. Sinu auto puhul võiks see isegi 1997a. olla, kui auto oleks kaupluses kauemaks ajaks seisma jäänud.
Näiteks, minu Voyager (II) GS on ümara kerekujuga ja selle Vin-kood ütlebki, et auto aasta on 1996. Registreerimistunnistusel on aga auto esmane registreerimine November 1995, järelikult auto tegelik vamistamisaeg on hoopiski 1995-nda aasta teine pool. Lihtsalt auto osteti varakult ära.

Ma arvan, et oma Voyagerile peaksid kataloogidest või kuulutustest varuosasid otsides kasutama ikka aastarvu 1995 ja mootori andmeid: 120 või 121kW (EGA) 3.3L V6 OHV või 3.3L 201cid V6 MFI (R) OHV, kui ma nüüd ei eksi..

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Nov, 2010 11:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Okt, 2010 10:25
Postitusi: 32
Asukoht: Tapa
Voyka kirjutas:
Jah, 1996-st tulid juba ümara kujuga Voyagerid.

Mis täht on sul VIN-koodi 10-ndal kohal?
"S" peaks = 1995a. ja "T" = 1996a.

Selle autotootmisega ongi selline lugu, et üks asi on auto tegelik valmistamisaeg ja teine, tehase poolt kerele (VIN-koodile) tähistatav aastaarv. Kui auto tehases kokku klopsitakse, siis olenevalt autotehasest lisatakse selle produktsiooni ajale mitu kuud veel otsa. See on see reservaeg, mis kulub sõiduki toimetamiseks "Dealer"-ile e. siis tellijale või edasimüüjale.

Kohe ei meenu, kuidas Chrysleritega lood on aga VW/Audi perekonda kuuluvatel sõidukitel oli vaatamata VIN-koodile lihtne väljaselgitada, kuna täpselt üks või teine auto oli tehases kokku klopsitud. Selleks oli mitu varianti, kuid lihtsam variant oli seda lugeda produktsiooni või identifitseerimiskleebiselt (kuidas keegi seda nimetab). Sellelt võis täpselt välja lugeda valmistamise aasta, kuu ja nädalapäeva.

Minu mäletamist mööda "AS Platformil" (kandilise kerega) Chrysler Voyageri tootmine lõppes septembris 1995a. (parandage mind, kui ma eksin!!). Registreerimistunnistusel võib sul isegi aastaarvuks 1996a. olla, sest uuematele tunnistustele märgitakse tegelikult ainult "Esmane registreerimine", mitte aga mudeli aasta. Kõik oleneb sellest, millal oli auto esmaselt arvele võetud. Kui antud Voyager on toodetud aasta teises pooles, kuid osteti ja registreeriti see alles 1996-ndal aastal, siis nii tunnistusele kantaksegi. Sinu auto puhul võiks see isegi 1997a. olla, kui auto oleks kaupluses kauemaks ajaks seisma jäänud.
Näiteks, minu Voyager (II) GS on ümara kerekujuga ja selle Vin-kood ütlebki, et auto aasta on 1996. Registreerimistunnistusel on aga auto esmane registreerimine November 1995, järelikult auto tegelik vamistamisaeg on hoopiski 1995-nda aasta teine pool. Lihtsalt auto osteti varakult ära.

Ma arvan, et oma Voyagerile peaksid kataloogidest või kuulutustest varuosasid otsides kasutama ikka aastarvu 1995 ja mootori andmeid: 120 või 121kW (EGA) 3.3L V6 OHV või 3.3L 201cid V6 MFI (R) OHV, kui ma nüüd ei eksi..


Suured tänud selle info eest minu auto esmane registeerimine passis on märts 1996. Seega arvan, ka, et pean lähtuma 1995a masinast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Nov, 2010 11:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Okt, 2010 10:25
Postitusi: 32
Asukoht: Tapa
Aga oskab keegi rääkida sellest OD-nupust. Kuidas selle kütuse kuluga on kui sõidan 2000 pöördega 90km/t kast regul kuni 3 käiguni.( 20liitrit 100 km-peale kulus) Või siis 4-käiguni 2700-2800 pööret 90 km- juures. Kütuse kulu veel ei tea........

Ja veel küsimusi on kellegil mingisugust joonist või miskit teavet mis näitaks ära 3,3 mootori andurite asukohad ja mis andurid on(temp,map andurid jne)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Nov, 2010 14:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 20:11
Postitusi: 96
Asukoht: Muhu
Siin selline teema olemas .Alles hiljuti küsisin samuti selle nupu kohta ja sain väga hea selgituse teema link viewtopic.php?f=82&t=7266 peaks olema sama nupuga tegemist.

_________________
Chrysler grand voyager 3,3 116kw LX 1999


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Nov, 2010 19:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Okt, 2010 10:25
Postitusi: 32
Asukoht: Tapa
Tänud selle nuppuga nüüd.selge. Oleks veel vaja mingit materjali 3,3 mootori andurite asukohast.
Ettetänades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Nov, 2010 18:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Okt, 2010 10:25
Postitusi: 32
Asukoht: Tapa
vhost kirjutas:
Tänud selle nuppuga nüüd.selge. Oleks veel vaja mingit materjali 3,3 mootori andurite asukohast.
Ettetänades.


http://www.k-diagnost.com/


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 31 Dets, 2010 17:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Okt, 2010 10:25
Postitusi: 32
Asukoht: Tapa
Tavaliselt overdrive (OD) vastab kõige kõrgemale käigule, kus ülekandearv on >= 1. Kui OD on välja lülitatud, siis automaatkast viimast käiku ei kasuta, sobib mägedes ja käruga sõitmiseks. Nagu isegi veendusid, OD väljalülitamisel (nupp sees) mootori pöörded tõusid, kuna käik vahetati automaatselt alla. Normaalolukorras soovitav ikka OD sees hoida ja lasta automaatkastil ise käik valida.

See tähendaks siis, et tavaolukorras sõidame ikka madalate pööretega ja kui veame käru kasutame kõrgemaid pöördeid. Sain ma nüüd õieti aru??? OD-SEES st OD-nupp väljas. siis kasutatakse kõiki käike. Lihtne asi nii keeruline......kui pole enne kokku puutunud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia