Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

filter? Ei, hoopis Electronic Vacuum Modulator (EVM)
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=82&t=786
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  eluaegne [ Laupäev 30 Sept, 2006 18:40 ]
Teema pealkiri:  filter? Ei, hoopis Electronic Vacuum Modulator (EVM)

Mis filter on pisike, musta värvi, mille külge lähevad juhtmed ning mis asetseb mootori küljes paremal üleval ning peale mootori seiskamist piniseb mõnda aega? Piinlik küll :oops: aga mina ei suutnud välja mõelda... Tegemist on Voyager 95.a. 2,5 TD;

Autor:  hmm [ Laupäev 30 Sept, 2006 22:55 ]
Teema pealkiri: 

tee pilt.

Autor:  Anjolle [ Pühapäev 01 Okt, 2006 0:58 ]
Teema pealkiri: 

Filtril vaevalt juhtmed küljes käivad. Pildist oleks tõesti abi

Autor:  eluaegne [ Pühapäev 01 Okt, 2006 9:34 ]
Teema pealkiri:  filter

Tegemist on mingi kandilise jublakaga, mille sees on poroloonist ümmargune filter, selle korgi peale ongi kirjutatud "filter"; korpus ise on aga mingite jahutus-soontega. Pilti kahjuks teha ei ole võimalik. Eespoolt läheb külge 3 juhet ja tagant 2 peenikest voolikut, üks mingisse membraani mootori küljes ja teine kui ma ei eksi siis piduri vöimu voolikuga ühendatud???

Autor:  maffia666 [ Pühapäev 01 Okt, 2006 10:00 ]
Teema pealkiri: 

seda jublakat ma tean...aga ei tea seda mida ta teeb...mul piniseb ta ka...teen hiljem pilte ja panen üles

Autor:  maffia666 [ Pühapäev 01 Okt, 2006 11:17 ]
Teema pealkiri: 

[albumimg]354[/albumimg] [albumimg]355[/albumimg] [albumimg]356[/albumimg] [albumimg]357[/albumimg] [albumimg]358[/albumimg]

Autor:  eluaegne [ Pühapäev 01 Okt, 2006 13:06 ]
Teema pealkiri:  filter

Samune tundmatu detail neh.

Autor:  Ferdi [ Pühapäev 01 Okt, 2006 14:16 ]
Teema pealkiri: 

Mul küll seda pole, vähemasti seal, kus teil. Mul 2001 voya 2,5 td

Autor:  Anjolle [ Pühapäev 01 Okt, 2006 17:19 ]
Teema pealkiri: 

Tegu võiks olla näiteks vaakumi pumbaga. Diislitel on vaakumiga vähe pahasti aga membraane on vaja millegagi liigutada.
Teine variant võiks olla kütusepaagi tiheduse kontrolliks kasutav pump. Ei tea kas diislitel seda esineb aga bensukatel on selline asi olemas küll. Filter on sinna peale kirjutatud ilmselt selle pärast, et selle kaane all ehk asub miski väike filter läbi mille siis see imemine või puhumine toimub.

Autor:  Anjolle [ Pühapäev 01 Okt, 2006 17:25 ]
Teema pealkiri: 

Kui see membraan on turboga ühendatud siis võiks arvata, et tegu on mingi turbo juhtimise süsteemiga.

Autor:  hmm [ Pühapäev 01 Okt, 2006 19:37 ]
Teema pealkiri: 

Vaakumpump pole ta kohe kindlasti - see saab oma ajami väntvõllilt ja paikneb hammasratasülekande juures salongi poolses osas.

Sarnast asja märkasin ka oma diislil, kuid ei tegelenud sellega - polnud probleemi ja ei andnud endast ka märku.
Leidsin manualist kirjelduse - Electronic Vacuum Modulator (EVM) - uuematel diislitel paikneb see aku juures oleva releeploki ja vasaku esitiiva vahel.
Electronic Vacuum Modulator (EVM) test:
Töötava mootoriga ühenda lahti EVM-i vaakumjuhe. Vaakum ei tohi langeda alla 20 tolli (Minimum vacuum should be no less than 20 inches). Kui vaakum on väiksem kontrolli vaakumtorusid. Kui leket ei leia, kontrolli vaakumpumpa. Viide grupp5- Pidurisüsteemi protseduurid.
Vastav junn on sis ühendatud pidurivõimendiga. ST Kui vajutad piduripedaali seisva mootoriga peab piduripedaal n.ö. kangeks jääma - paned mootori tööle peab pedaal sujuvalt alla vajuma - kui ei peab otsima viga vaakumist, millele viidatei Grupp 5-s


kõige lihtsam on kontrollida millega tegu - ühenda pistik/voolik lahti ja siis näed mis lakkab töötamast.

Autor:  Anjolle [ Pühapäev 01 Okt, 2006 22:02 ]
Teema pealkiri: 

Kui modulaator siis ta ilmselt ikkagi juhib midagi vaakumi abil

Autor:  hmm [ Pühapäev 01 Okt, 2006 22:51 ]
Teema pealkiri: 

ega ta nii sama ei ole jah.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/