Chrysler Club Foorum http://chryslerclub.ee/foorum/ |
|
CHR VOYAGER 2,5TD KLAPIVAHED TÖÖJÄRJEKORD http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=82&t=776 |
Leht 1 koguhulgast 1 |
Autor: | kukis [ Neljapäev 28 Sept, 2006 9:43 ] |
Teema pealkiri: | CHR VOYAGER 2,5TD KLAPIVAHED TÖÖJÄRJEKORD |
Kas teab ehk keegi Chrysler Grand Voyager 2,5td silindrite tööjärjekorda ja klapi vahesid,auto on 93.aasta väljalase |
Autor: | Ferdi [ Neljapäev 28 Sept, 2006 10:13 ] |
Teema pealkiri: | |
See vast ikka 2,5 TD 85 kw, või on mul midagi kahe silma vahele jäänud?2,4 vist ikka bensiinimootor! |
Autor: | kukis [ Neljapäev 28 Sept, 2006 10:19 ] |
Teema pealkiri: | |
Vabandust Teil on õigu ,2,5TD |
Autor: | kukis [ Neljapäev 28 Sept, 2006 10:27 ] |
Teema pealkiri: | |
Parandasin oma vea. ![]() |
Autor: | hmm [ Neljapäev 28 Sept, 2006 11:19 ] |
Teema pealkiri: | |
1342 on tööjärjekord Klapivahesid kahjuks öelda ei oska. Kas mitte 93 a. diisel polnud mitte 87KW?! Mingi vahe oli 92-93: 94-95: 96-97: 98-00 on n.ö. mootori arendamise daatumid Mul on inf mootori VM36B (4255CLIEE) kohta, aga arvata võib, et klabid peaksid samad olema. Klapivahesid tõesti hetkel ei suuda anda aga ma kriban nii: Valves (intake) opens - 26° B.T.D.C Closes - 58° A.T.D.C Valves (Exhaust) opens - 64° B.B.D.C Closes - 38° A.T.D.C Vavle Face Angle Intake - 55°30`-55°50` Exhaust - 42°25`-45°35` Valve Head Diameter Intake - 40,05-40,25mm Exhaust - 33,8-34,0mm valve head stand down Intake - 1,08-1,34mm Exhaust - 1,99-1,25mm valve stem diameter Intake - 7,940-7,960mm Exhaust - 7,922-7,940mm valve glearance in guide Intake - 0,040-0,075mm Exhaust - 0,060-0,093 valve guide inside diameter - 8,0-8,015mm fitted hight - 13,5-14,0mm Valve springs Free lenght - 44,65mm Fitted lenght - 38,6mm load at fitted lenght - 34 +/- 6,5%Kg load of top lift - 92,5 +/- 4% kg number of colls - 5,33 Valve timing. Kui suutsid vajaliku onfo välja luge siis on ok |
Autor: | kukis [ Neljapäev 28 Sept, 2006 12:02 ] |
Teema pealkiri: | |
Tänan sain abi ,saan tõukurivardad kätte ,hakkan nukerdama.Nimelt kerivad millegipärast nookuri kinnitusmutrid ennast pidevalt lahti ja tulemuseks köverad vardad.95 aasta samal masinal on juba hüdrotöukurid, nii targaks olen saanud,minu omal aga tuleb klapivahed ise paika panna.Nb.Diisel on jah 87KW |
Leht 1 koguhulgast 1 | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |