Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 8:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Aug, 2010 16:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Mär, 2010 0:31
Postitusi: 12
Selline lugu on et käivitub ilusti ja lühemaid otsi saab sõita aga kui minna u 100km kaugusele kodukohast siis sureb teinekord keset teed välja ,uuesti võtit keerates ei kuule et pump lööma hakkaks , umbes tunni või poole pärast läheb järsku võtmest keeratse jälle käima...
on kellegil kogemusi sellise asjaga ? või teab keegi mis viga olla võiks
Küttepump sai ära vahetatud kuid ka selles ei olnud viga...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Aug, 2010 19:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Aga vaata bensupumba releed-kus asub ei tea.Kunagi kui volvo oli siis oli sama jama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Aug, 2010 21:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Mär, 2010 0:31
Postitusi: 12
GSLUX kirjutas:
Aga vaata bensupumba releed-kus asub ei tea.Kunagi kui volvo oli siis oli sama jama.


eks ma uurin seda ,leidsin ülesse selle läheb pealt soojemaks kuidagi aga teised releed ei lähe


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Aug, 2010 18:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Mär, 2010 0:31
Postitusi: 12
vahetasin ära relee ,sain paar päeva sõita ja nüüd sureb isegi lühikese sõidupeale välja
viskab selliseid asju armatuuril põlema nagu Check gages ja check engine
teab keegi aidata ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Aug, 2010 19:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Mär, 2010 0:31
Postitusi: 12
niipalju kui ma teada sain siis viskab minuarust veakoodi sellise nagu 35-5
äkki oskab keegi seletada ka selle tähendust


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Aug, 2010 21:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 30 Okt, 2007 18:41
Postitusi: 58
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 55600634
sain google tõlkega 35 veakoodi tõlkeks,et kontrolli relee vooluahelat.ehk on kusagil veidi kehv ühendus mis kuumenedes üles ütleb.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Aug, 2010 21:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 17 Dets, 2009 0:41
Postitusi: 49
minul tegi sama pulli aga autoks oli tookord vw jetta 96a. viga oli pensupumba relees
releel olid jootekohad lahti, tinutasin uuesti üle ja oligi korras
aga ennem kui selle vigase releeni jõudsin pidin kõvasti peadmurdma mix auto lambist välja sureb

_________________
niipalju kui on inimesi on ka eri arvamusi


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Aug, 2010 21:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Mär, 2010 0:31
Postitusi: 12
craisu kirjutas:
minul tegi sama pulli aga autoks oli tookord vw jetta 96a. viga oli pensupumba relees
releel olid jootekohad lahti, tinutasin uuesti üle ja oligi korras
aga ennem kui selle vigase releeni jõudsin pidin kõvasti peadmurdma mix auto lambist välja sureb


relee ma juba vahetasin ära selle pensupumba oma aga kas siis on võimalik et seal on kuskil terves selles relee ahelas mingi lühis või midagi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Aug, 2010 20:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 30 Okt, 2007 18:41
Postitusi: 58
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 55600634
Lihtsalt kusagil võib pistik olla oksüdeerunud. Üks pistik asub auto all, eespool paaki. Peaks olema juhipoolsel küljel. Loodetavasti pump ehk ei hakka ära lõppema (seal mingi imelik hammaspump).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Sept, 2010 11:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Mär, 2010 0:31
Postitusi: 12
kallmann kirjutas:
Lihtsalt kusagil võib pistik olla oksüdeerunud. Üks pistik asub auto all, eespool paaki. Peaks olema juhipoolsel küljel. Loodetavasti pump ehk ei hakka ära lõppema (seal mingi imelik hammaspump).

pumba sain tööle ja tuleb selline kood nüüd 13-55
kõik on täpselt nii nagu peab aga ma ei oska midagi kohe peale hakata, keeran võtit ja käima ta ikka ei lähe


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Sept, 2010 11:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 18:51
Postitusi: 23
Mul oli sama mure GV 3,8.
Peale mõningate releede vahetamise selgus, et hoopis oli viga väntvõlli anduris (uus maksis TopPartsus 600.-)
Aga sümptomid olid muidu täpselt samasugused


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Sept, 2010 23:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Mär, 2010 0:31
Postitusi: 12
poppar kirjutas:
Mul oli sama mure GV 3,8.
Peale mõningate releede vahetamise selgus, et hoopis oli viga väntvõlli anduris (uus maksis TopPartsus 600.-)
Aga sümptomid olid muidu täpselt samasugused

eks uurin seda ka , tänud info eest ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Sept, 2010 21:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
veakoodi 5 pole olemas. Kõik veakoodid on kahekohalised, ja kood 55 tähendab "koodide lõpp".
Ma arvan, sulle vilgutas ta algusest peale 13-55. Kood kolmteist tähendab "MAP sensor signal to the computer (ECU) not changing".
MAP sensor on sisselaskekollektori küljes ja mõõdab vaakumi suurust (vist). Sul võib olla seal veel pistik lahti, juhe katki, vaakumvoolikutega mingi häda, mingi tihend hõre või mõra(?) kuskil.

Ja siin teemas on juttu analoogsetest sümptomitest ja kah map andur on kahtlusalune, võid tolle teema algatajaga ju üritada konsulteerida: viewtopic.php?f=82&t=7038


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Sept, 2010 22:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
See link oli minu teemale vihe, Ise arvan, et viga oli siiski lambda anduris kuna enam nii ei tee(kuigi sellega koos vahetasin kyynlad, juhtmed ja sisselaske kolde tihendi. Lambda sai päev hiljem vahetatud ja enam seda muret ei ole. Vähemalt ise sõidan vähe ja elukaaslaselt kuulnud pole , et teel oleks välja surnud nagu varem. Map siiski vist vigane aga uut pole saanud, sai kyll proovitud toimivat a see väljasuremist ära ei kaotanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Sept, 2010 0:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Mär, 2010 0:31
Postitusi: 12
eero kirjutas:
veakoodi 5 pole olemas. Kõik veakoodid on kahekohalised, ja kood 55 tähendab "koodide lõpp".
Ma arvan, sulle vilgutas ta algusest peale 13-55. Kood kolmteist tähendab "MAP sensor signal to the computer (ECU) not changing".
MAP sensor on sisselaskekollektori küljes ja mõõdab vaakumi suurust (vist). Sul võib olla seal veel pistik lahti, juhe katki, vaakumvoolikutega mingi häda, mingi tihend hõre või mõra(?) kuskil.

Ja siin teemas on juttu analoogsetest sümptomitest ja kah map andur on kahtlusalune, võid tolle teema algatajaga ju üritada konsulteerida: http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... =82&t=7038

arvata võib jah et oligi 13-55 ja peab seda MAP asja uurima


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia