Tänane kuupäev Neljapäev 16 Mai, 2024 0:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Sept, 2006 8:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Aga kui nneed kaks õli nomavahel segunevad ? st võtta see õli välja selt seest ja siis õige asemele see ATF+2 mingi tilk jääb seda vana ikke sisse ju


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Sept, 2006 18:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 18 Juul, 2006 18:40
Postitusi: 88
Ja kui minu mälu mind ei peta, siis ka mulle läks dextron II Ei tea, kas see ongi selle "läbilibisemise põhjuseks" Nüüd kisutakse mootorit laiali, käisin kah korra sealt läbi ja veendusin, et 2. silindri vastas oleval silindril oli klappide peal paras hunnik vett. Igatahes selle mootori lammutamine on paras töö, Üks asi hoiab ja segab teise eemaldamist jne. Aga annan teada mõne päeva jooksul, mis õli mulle läks, igatahes õli kogus oli miski 9 liitri kanti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Sept, 2006 18:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kuhu see 9 liitrit läks ? mootor ja kast kokku on kusagil 9L. Kast 3,8L ja mootor koos filtriga 4,3L ( minu autol)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Sept, 2006 19:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 18 Juul, 2006 18:40
Postitusi: 88
Minu meelest läks küll pea 9 liitrit kasti. Ainult õlivahetamisel ei pidavat nii palju minema, kuna kast käis maas, tuli kogu õli välja. Ise ma seda ei vahetanud, kuid usun, et võib õige olla. Kast ise on ka igavene suur kolakas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Sept, 2006 19:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
9 tõenäoliselt õige kogus. Stratus'elgi on kogu käigukasti ja selle süsteemi õli hulgaks märgitud 8,6 liitrit ja seda ainult 2.5 mootori puhul. Õli vahetamise kogus on midagi 4 liitrit (siis kui lihtsalt kasti õli vahetus, mitte täielik tühjendamine)

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Sept, 2006 21:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
ma need andmed jah võtsin õlivahetuse kogused kuna ei tea palju seals iis sees on neid
Nüüd mõtlen et kui vahetada õlisi ostetud autodel siis peaks täiega tühjaks laskma selle kasti süsteemi näiteks ? kuyi ameerikast toodud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Sept, 2006 11:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Sai helistatud Tartu esindusse ja natu ke uuritud seda õli teemat automaatkastile - decstron õliga pidi käiguvahetus olema järsem mitte nii mugav kui ette nähtud õliga ja veel üteldi et ATF+III on soovitus alates 96 a
Aga nüüd küsimus- Kuidas saada käigukast täelikult tühjaks ning siis uus õli sisse valada ??


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Sept, 2006 11:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 01 Veebr, 2006 23:46
Postitusi: 62
Asukoht: Tallinn
Oberst"]Aga kui nneed kaks õli nomavahel segunevad ? st võtta see õli välja selt seest ja siis õige asemele see ATF+2 mingi tilk jääb seda vana ikke sisse ju
Mitte väike tilk VAID
automaadil kogunisti üle poole ca 4-5 liitrit.

_________________
Elu on lill...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Sept, 2006 15:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Nu siin ühes kohast pakuti et radika toru alt lahti ja mootor käima ning vala ülevalt uut peale et pump lükkab tühjaks aga trummlisse jääb seda ikke sisse


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Sept, 2006 15:58 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kast maha, lahti, osad kuuivaks, siis kokku ja uus õli sisse.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Sept, 2006 19:01 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tavaliselt soovitatakse sellisel puhul lihtsalt 2 korda, väikse vahega, vahetada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Sept, 2006 20:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
hmm kirjutas:
kast maha, lahti, osad kuuivaks, siis kokku ja uus õli sisse.


Nüüd tean kes seda tööd tegema tuleb :-D :-D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Sept, 2006 21:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 18 Juul, 2006 18:40
Postitusi: 88
Jätkan oma arutelu enda masina teemas. Kuid teeb head meelt, et sellest teemast kasvas välja tõsine kastiõli vahetuse teema.
Juba mu isa ütles kunagi, et "tark õpib teiste vigadest, normaalne enda omadest ja loll ei õpi üldse."


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia