Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 9:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Mär, 2010 1:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
Mis on normaalsed tyhikäigu pöörde sellel mootoril, hetkel 100 kandis ja nats alla


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Mär, 2010 12:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
cartman kirjutas:
Mis on normaalsed tyhikäigu pöörde sellel mootoril, hetkel 100 kandis ja nats alla


Ilmselt ikka 1000 kandis.Normaalne 750-850 pööret minutis.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Mär, 2010 14:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
1000 jh Mr Green Tänud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mär, 2010 14:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
Tekkis kysimus, et mis vahe on 110kw ja 120kw mootril, kui varuosasid osta just. Ja kui vahe siis milest tuleb, mis asjad erinevad jne?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mär, 2010 19:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
Minu omal on ka passis see 120 kw. Kui juppe lähen tellima või ostma, siis reeglina ütleb müüa punastades et 120 kw ei näitagi üheski kataloogis. Soovitan siis vaadata 110 kw ja müügimehel kohe nägu naerul- sihukest pakub. Ma olen sellest nii aru saanud, et jupid on neil samad. Ainult et õhupuhastaja torud või õhuvõtt üldse sellel 120 kw-il jämedem. Kusagilt jäi nagu meelde et 110 kw on segusiibri ees mingi seib või võru mis piirab õhu liikumist. 120 kw see puudub.
Terv.Jaanus


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Mär, 2010 22:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Mul ka 3,3 mootor, aga 116kw. Aasta erineb natuke (1997). Olen kuulnud, et 2000- 20001 tehti mingi ülemineku variant, aga ise näinud ei ole. Üldiselt ei saa neid kilowatte eriti tõsiselt võtta, sest neid leidub igas versioonis. Olen näinud sama autot, mis mul, aga kilowatte 114; 115;116;118;120;121 jne. Ei oskagi seisukohta võtta. Voyager II´le annavad kataloogid tavaliselt 116 kw. Vaatan homme huvi pärast järele, mid annavad kataloogid 2000 aasta masinale.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Mär, 2010 23:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
2000 aasta auto käib siis voyager II alla ja ajavahemik on 94-01. Sellesse vahemikku mahuvad:
mootor 2,0= 98 kw; 3,0= 112 kw; 2,4= 111 kw ja 110 kw; 3,3= 116 kw; 3,8= 122 kw ja 131 kw; 2,5 D turbo= 84 kw. Voyager III ajavahemik on 2001- ja edasi. Selles vahemikus on: 2,4= 108 kw; 3,3= 128 kw; 3,8= 160 kw; 2,5 D CRD= 88 kw, 104 kw ja 105 kw; 2,8 CRD= 110 kw. Need andmed pärinevad koondväljavõttena kahest põhilisest kataloogist, mida kasutatakse euroopas.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia