Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 20:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mär, 2010 10:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 15 Mär, 2010 20:08
Postitusi: 23
Kui tihti tuleb vahetada aut. käigukasti õli? Kes räägib, et ei pea üldse vahetama, ainult lisada, kui vajub alla normi. Kes saadab kohe teenindusse! Kuidas sellega on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mär, 2010 11:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Okt, 2008 9:43
Postitusi: 149
Asukoht: Tartu
Vahetada kindlasti võiks, iseasi kui tihti.. Igal õlil on erinev kestvus, seega vahetustihedus oleneb õlist mis sa sisse valad.

Parandage mind, kui eksisin. :)

_________________
3,3 V6


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Mär, 2010 22:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Manuaali järgi on vahetusvälp üsna lühike. Kui õieti mäletan, siis oli see vist 7000 miili. Enda tähelepanekute järgi vahetavad enamus iga 20 000 km järel. Üldiselt on ka mootoriõli vahetusvälp üsna lühike, seega võiks vahetada käigukastiõli iga teise mootoriõli vahetusega, või vähemalt korra aastas. Püüan seda teemat homme euroopa kataloogidest täpsustada.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Mär, 2010 23:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
Tungraud kirjutas:
Manuaali järgi on vahetusvälp üsna lühike. Kui õieti mäletan, siis oli see vist 7000 miili. Enda tähelepanekute järgi vahetavad enamus iga 20 000 km järel. Üldiselt on ka mootoriõli vahetusvälp üsna lühike, seega võiks vahetada käigukastiõli iga teise mootoriõli vahetusega, või vähemalt korra aastas. Püüan seda teemat homme euroopa kataloogidest täpsustada.



Mootoriõli pigem 7tuh ja kasti õli 70tuh miili vast


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Mär, 2010 23:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Ega see mingi eurooplane pole. Uurisin asja ja leidsin, et üks enamlevinud hoolduskataloog annab voyager II´le järgnevad hooldusvälbad: mootoriõli ja filter- 12 000 km või 6 kuud; Käigukastiõli ja filter- 48 000 või 24 kuud.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Mär, 2010 8:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 15 Mär, 2010 20:08
Postitusi: 23
Mootoriõliga siis asi enamvähem selge. Ka viimasel Saksamaa õlivahetuse lipikul küll oli peaaegu selline välp (102 610 - 117 000). Kuid milline õli ja kui palju läheb käigukasti? Filtriga ilmselt probleemi pole, seda leitakse kataloogi järgi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Mär, 2010 22:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Õli on ATF +4. Seda soovitab manuaal. Üldiselt poodi minnes ja küsides autole käigukasti õli, ei anna keegi õli lambist. Kohe küsitakse, mis autoga on tegu ja õli antakse kataloogis määratud spetsifikatsiooniga. Firma ei ole oluline, sest sama spetsifikatsiooniga õli toodavad enamus firmasid. Kogus peaks olema 4,5 liitrit, aga ka seda näeb müüja kataloogist. Endal on muidugi ka hea teada, mis ja kui palju.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Mär, 2010 22:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 15 Mär, 2010 20:08
Postitusi: 23
Lõpuks üks teadja inimene. Tänud. Kui veel teaks õelda, kui sagedasti aut. kasti õli vahetada ja kuidas õli järgi ära tunda, et aeg on vahetada. Asi nimelt selles, et autot ostes mootoriõli vahetamise lipik oli olemas, kuid käigukasti kohta info puudus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Mär, 2010 22:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Tee see õlivahetus lihtsalt ära ja sealt edasi juba kilometraaži või aja järgi. Kui saad õlist aru, et see on must, siis on juba hilja (kast on saanud juba kahjustada). Selleks ongi need vahetusvälbad olemas, et elu lihtsamaks teha. Käigukasti õli õigeaegsel vahetamisel lased kastist välja (silma järgi) sama puhta õli, kui sisse panid. Sagedust mainisin eespool. 48 000 kilomeetrit või 24 kuud.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Mär, 2010 7:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 15 Mär, 2010 20:08
Postitusi: 23
Küsiks veel õlimarkide kohta. Osa ATF õlid on tähistatud numbri asemel tähtedega (nt. ATF-A). Kuidas nendega on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Mär, 2010 19:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Ei ole sellise markeeringuga õli trehvanud. Paistab, et Kalla on nendes õli teemades tugev. Ise olen tellinud õlid ja filtrid Pärnu US Parts´ist (käigukastile). Muidugi peaks neid muudest poodidest ka saama. Kui poest küsida ATF +4, siis küllap nad selle ka annavad, või põhjendavad ära, miks on markeering teine (spetsifikatsioon võib ikkagi sama olla). Erinevad tootjad võivad õlisid erinevalt markeerida. Chrysleri põhiline pakkuja oli vist Mopar. Gulf teeb sama markeeringuga õli. Mannol teeb Dexron III´me, +4´ja kohta ei tea.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Mär, 2010 23:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Mopar on selline asi, mis peaks garanteerima 100% sobivuse chrysleri masinatele. Mopar ise ei tooda mitte midagi vaid ainult sildistab, märgistab ja turustab. Kui on tegu mopariga siis kindlasti on turul täpselt sama asi aga teise margi all (N: filtritest Mopar=prolator/champion, küünlad Mopar=champion jne...)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Jaan, 2011 21:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Aug, 2010 2:26
Postitusi: 124
Asukoht: Tartumaa.Rõngu.
Mobiil: 37253042096
:hi: automaatkasti õli koguse kohta ütleb mul autodata,et 3,8L ! :hi:

_________________
http://www.promens.com
http://macustom.eu
rain.rezev@promens.com


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Jaan, 2011 9:22 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
mul laks 8,5l peaaegu sisse parast remonti :ok:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Jaan, 2011 12:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Lihtsalt filtri vahetamisega saab kätte vähem vana õli, mul UltraDrive kastist liigutamisega tuli ära ca 5 liitrit. Võibolla saaks ka rohkem kätte kui tagumist otsa saaks rohkem tõsta.
Mitsu mootoriga on kast ka tiba teine, selle koguste kohta mul andmeid pole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia