Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 13:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Jaan, 2010 22:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 04 Jaan, 2010 22:06
Postitusi: 1
Tere, sooviksin saada veidike infot Chrysler Grand Voyager 94a.väljalase 2,5 diisel mootorite kohta, kindlasti siin on inimesi kes omavad sellist isendit.Olen kuulnud, et mootorid on nõrgad, kuna õlirõhk on väike ja ei ole korraliku õlitust... ma ei tea kui tõsi jutt see on, aga asi on selles, et auto iseenesest väga meeldib ja tahaks sellist tulevikus ka endale osta, aga päris kassi kotis ka ei julge osta, äkki oskab keegi aidata? Oleksin väga tänulik. :)


Viimati muutis hmm, Esmaspäev 04 Jaan, 2010 23:12, muudetud 2 korda kokku.
Muutsin pealkirja informatiivsemaks


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Jaan, 2010 11:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Sõidan ise sellisega juba teist aastat ja täitsa meeldib. Võtab vähe kütust, palju ruumi aga mootor on fordi oma ja eks see natuke kehvake ole aga selleeest võtab mul keskmiselt 7 sajale. Aga nendel 87kw mudelitel on hammakatega mootorid nii et need veits paremad kui veists uuemad ketiga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Jaan, 2010 13:46 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ant999 kirjutas:
....aga mootor on fordi oma.....

:think:
Teda küll paigaldati Ford Scorpiole 1993-1998, kuid Ford ei ole selle mootori väljatöötajaks ega ka tootjaks:
http://www.vmmotori.it/en/01/02/index.jsp
:hi:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Jaan, 2010 11:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Tegelikult paigaldati seda ka Jeep Cherokeele.
Ega see jah fordi toodetud ei ole aga kui juba fordile paigaldati siis jah...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Jaan, 2010 23:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 31 Aug, 2008 20:21
Postitusi: 2
Kas need mootorid ilma ülelaadimiseta? Pakutakse mulle vahetuseks ühte,aga ei tea kuidas need mootorid kestavad ka?
Dünaamika vist täiesti olematu? Sajani läheb u kaua?
pakutakse siis seda: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=de61


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Jaan, 2010 0:17 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
rosco kirjutas:
Kas need mootorid ilma ülelaadimiseta? Pakutakse mulle vahetuseks ühte,aga ei tea kuidas need mootorid kestavad ka?
Dünaamika vist täiesti olematu? Sajani läheb u kaua?
pakutakse siis seda: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=de61

Diislid on koik ülelaadimisega e. turboga
Dunaamika on neil hea nagu TD ikka

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Jaan, 2010 4:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 31 Aug, 2008 20:21
Postitusi: 2
hmm kirjutas:
rosco kirjutas:
Kas need mootorid ilma ülelaadimiseta? Pakutakse mulle vahetuseks ühte,aga ei tea kuidas need mootorid kestavad ka?
Dünaamika vist täiesti olematu? Sajani läheb u kaua?
pakutakse siis seda: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=de61

Diislid on koik ülelaadimisega e. turboga
Dunaamika on neil hea nagu TD ikka



Ok,sain kah nüüd teada. Aga öeldi,et turbo lahti ühendatud,nagu neil enamustel. Mis asja point? Turbo läbi ja lekib õli,et siis "rahabossid" ühendavad lahti,et ei peaks uut ostma? Mis turbolaadur neil kasutusel on?

Kas neil vanematel diislitel samad hädad,nagu uuematel? Vaatan,et vanal 87kw,uuemal 85,järelikult siis vist erinev mootor.

Krt,huvi on suur auto järgi,aga kuna homse(pühapäev) päeva jooksul pean ära otsustama,siis väike kiire info kogumine vaja ennem teha.

Kuidas nende manuaal kastid kestavad?

Küsimusi palju ja usun,et neile leiaks ka vastuseid ise netis tuhnides,aga vb satub mõni asjatundja siia teemale ja oskab vastata.

Suht palju elektrilisasid neil vist kõigil`? olenematta mootorist ja kastist?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Jaan, 2010 8:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
manuaalkastid on tunduvalt pommikindlamad, kui automaadid, kestavad ka ilma õlivahetuseta hästi. Ja kuna ise oman uuemat, siis kadedusest lihtsalt kirjutan, et tõesti uuemaga on rohkem probleeme, kui selle kandilise kerega 87kw-se mootoriga.
Ja kui turbo õhtal, siis selle pärast poleks vist vaja väga põdeda, remondimeest on leida lihtne ja varuosi on saadaval palju.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Jaan, 2010 17:06 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Müüakse ka n.ö turbode remontkomlekte, kuigi need suht haruldased.
Samas saab lasta ka turbo taastada... no mõni tuhat eeku max läheb see ikka maksma
Probleemide osas on autod erinevad, ei saa väita, et uuemad lagunevad rohkem kui vanemad.
Üldjuhul on mudeliuuenduste esimene versioonil mõned sünnitusvalud.
Väga jama on kui aeg surub peale ning korras isendit käeulatuses pole. Mina ei soovitaks kiirustada, teisel juhul kui pakutakse iga hinna eest vahetust on kauplemise ruum sinu käes.
elektrilisi lisasid... no aknad on kõikidel,
Aga oleneb masinast siis istmesoendused, püsikiirusehoidja, kahetsooniline kont, esiklaasisoendus (all kojameeste juures peaks olema kaks soendustraati) laekompuuter (ilmakaared, küttekulu, läbitud km)
Muide enne ostu kontrolli ka veakoode (üldise teema foorumist leiad lahendused)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Jaan, 2010 19:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 11 Jaan, 2010 20:06
Postitusi: 23
Asukoht: tartu
hmm kirjutas:
ant999 kirjutas:
....aga mootor on fordi oma.....

:think:
Teda küll paigaldati Ford Scorpiole 1993-1998, kuid Ford ei ole selle mootori väljatöötajaks ega ka tootjaks:
http://www.vmmotori.it/en/01/02/index.jsp
:hi:

kas sobib scorpa pealt võetud mootor probleemiteta voyagerile peale? ja kust see 2kw vahe tuleb


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Jaan, 2010 17:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ei sobi, kuna scorpal on see mootor piki keret.
Seega on erinevad ka lisaseadmed, mis mootorikülge käivad (geneka kinnitus, kont jne...)
Sisemus sobib ja turbo ka minuteada...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Jaan, 2010 17:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 11 Jaan, 2010 20:06
Postitusi: 23
Asukoht: tartu
hmm kirjutas:
Ei sobi, kuna scorpal on see mootor piki keret.
Seega on erinevad ka lisaseadmed, mis mootorikülge käivad (geneka kinnitus, kont jne...)
Sisemus sobib ja turbo ka minuteada...

ma ei usu et on tootetud erinevad mootorid kinnitus kohad vast ikka olemas et tõsta ühe masina pealt teisele.kunagi sai võetud opel astra pealt 2,0 mootor ja omegale peale pantud kõik klappis


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Jaan, 2010 22:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 01 Juun, 2006 12:05
Postitusi: 68
Asukoht: Kesk-Eesti
hmm kirjutas:
Ei sobi, kuna scorpal on see mootor piki keret.
Seega on erinevad ka lisaseadmed, mis mootorikülge käivad (geneka kinnitus, kont jne...)
Sisemus sobib ja turbo ka minuteada...


Turbo kindlalt ei sobi,endal järele proovitud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Jaan, 2010 0:40 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
rosco kirjutas:
hmm kirjutas:
rosco kirjutas:
Kas need mootorid ilma ülelaadimiseta? Pakutakse mulle vahetuseks ühte,aga ei tea kuidas need mootorid kestavad ka?
Dünaamika vist täiesti olematu? Sajani läheb u kaua?
pakutakse siis seda: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=de61

Diislid on koik ülelaadimisega e. turboga
Dunaamika on neil hea nagu TD ikka



Ok,sain kah nüüd teada. Aga öeldi,et turbo lahti ühendatud,nagu neil enamustel. Mis asja point? Turbo läbi ja lekib õli,et siis "rahabossid" ühendavad lahti,et ei peaks uut ostma? Mis turbolaadur neil kasutusel on?

Kas neil vanematel diislitel samad hädad,nagu uuematel? Vaatan,et vanal 87kw,uuemal 85,järelikult siis vist erinev mootor.

Krt,huvi on suur auto järgi,aga kuna homse(pühapäev) päeva jooksul pean ära otsustama,siis väike kiire info kogumine vaja ennem teha.

Kuidas nende manuaal kastid kestavad?

Küsimusi palju ja usun,et neile leiaks ka vastuseid ise netis tuhnides,aga vb satub mõni asjatundja siia teemale ja oskab vastata.

Suht palju elektrilisasid neil vist kõigil`? olenematta mootorist ja kastist?


See lahti ühendatud turbo kõlab juba muidugi kahtlaselt... :ei:

Kui siin foorumis natuke ringi tatsad siis peaks sa saama piisavalt infot selliste masinate kohta. Aga võimalusel võta kaasa mõni mehhaanikust sõber, kui ise ei jaga ja tehke proovisõit. Kui auto on korralik ja näeb hooldatud ja sile välja nii seest kui ka väljast ja sõidab normaalselt, siis võid ära võtta. Kasutatud auto ost on alati seotud riskiga. Ja kui sel masinal praegu ei ole neid nn. tüüpvigasi küljes, siis ole mureta, need tulevad Mr Green

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia