Tänane kuupäev Laupäev 11 Mai, 2024 7:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 05 Veebr, 2010 2:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Jaan, 2010 11:11
Postitusi: 11
Nõndaviisi,jälle vaevan klubi liimeid samalaadi murega. Asi klapis ei saa olla,kuna sain sealt prao vahelt raudora sisse toppida ja klapihooba liigutada,hoob liigub. Selles pooles siis viga ei ole. Kas asi võib olla kuidagi seotud tosooliga? Näiteks termostaat või midagi sellist? Kuna see mu esimene chrysler,siis pole eriti kursis autoga. Ja vahepeal lööb temperatuuri näidiku põhja,ning lööb ette "check gauges". See on kindlalt mingisugune elektroonika viga.

Mõistvat suhtumist minu suhtes :roll:

Mihkel.

EDIT: Kui asi on termostaadis,siis kus ta asub üldse? Kole napp ruum mootori ümber.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Veebr, 2010 11:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Termostaat on see junn mis on ülemise jahutusvee lõdviku vahel, see mis radikasse läheb. See on ainult ebanormaalse hinnaga detail.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Veebr, 2010 13:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Jaan, 2010 11:11
Postitusi: 11
Mul on tunne,et pean varsti eraldi teema tegema selleks :) Sai termostaat ära võetud ja kaussi kuuma veega pandud,klapp ei avanenud. Siis panin auto ilma termostaadita käima,kuid ta kuumenes ikka üle. Kõik voolikud on kuumad välja arvatud need,mis lähevad salongiradikasse. Kas siis tõesti võib asi olla ummistuses?

Mihkel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Veebr, 2010 16:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
Minu tagasihoidlik arvamus on, et süsteemis on õhk sees. Kuna reeglina on salongi soojendusradikas kõige kõrgem koht süsteemis , siis sinna ka õhukork tekib. Mingi sõidukiga olin ka hädas: keetis tosooli välja, ei läinud soojaks, kuumenes üle. Äkki võib Sul sama seis olla.
Terv.Jaanus


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Veebr, 2010 18:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Termostaat pane veega potti ja siis pliidile, siis kindel, vesi ikka korralikult kuum on. Kui vesi keema hakkab ja termostaat ei ole avanenud siis asi ilmselt pees. On olnud juhus kus autol oli ploki kaan vigane ja selt pressis jahutussüsteemi õhku ja asi läks koguaeg keema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Veebr, 2010 13:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Jaan, 2010 11:11
Postitusi: 11
Uus anomaalia: Huvitaval kombel ei olnud ma ennem märganud jahutusvedeliku vähesust,niiet lisasin "natukene" vett(kõvasti üle viie liitri) ja panin uuesti käima. Imekombel hoidis koguaeg ühtlast temperatuuri ehk normi(ilma termostaadita). Puhur puhus jätkuvalt vaid külma. Toru mis viis salongiradikasse oli soe,see mis välja tuleb aga külm. Mõne aja tagant oli jälle paisupaak tühjenenud,ning lisasin jälle. Istusin autosse ja hakkasin gaasiga mängima,ning teda piirajasse laskma,järsku hakkas sooja puhuma sisse. Ja mida rohkem ma gaasiga mängisin,seda rohkem hakkas sooja puhuma. Arvatavasti oli mingi tropp kusagil ees. Eelpool räägiti katlakivi eemaldajast,kas asi toimib ja kas on ka analoogseid vahendeid veel?
PS: Kui palju tosooli peab olema auto süsteemis?
Auto: 1995a. Voyager LE 3,3V6 Autom.

Tänud ette!

Mihkel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Veebr, 2010 18:06 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
umbes 10 liitrit on süsteem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Veebr, 2010 20:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Minumeelest lähab sinna täpselt 8 liitrit.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 20:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 20:11
Postitusi: 96
Asukoht: Muhu
Oman siis 95a grang voyat 3,3 awd .Mul selline mure,et kui kohapeal töötab siis läheb soojaks nii mootor kui salong aga kui sõitma hakkan langeb temperatuuri näidik esimese ja teise kriipsu vahele ja tuleb ainult õrnalt leiget õhku .Kui jälle seisma jään tõuseb näidik ja salong läheb soojaks.Tänud ette .

_________________
Chrysler grand voyager 3,3 116kw LX 1999


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 21:17 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
vaheta termostaat ära


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Jaan, 2011 0:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Aug, 2010 2:26
Postitusi: 124
Asukoht: Tartumaa.Rõngu.
Mobiil: 37253042096
[quote="eero"]Minumeelest lähab sinna täpselt 8 liitrit.[/quote
Mul Autodata näitab 9,5L Coolin system for Chrysler Voyager 3,3 1994year.

_________________
http://www.promens.com
http://macustom.eu
rain.rezev@promens.com


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Mai, 2012 0:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 13 Sept, 2010 1:02
Postitusi: 12
Tere. Lugesin eelnevaid jutte ning ka mind tabas talvel olukord, kus autos oli lausa ebameeldivalt külm. Mootori temp oli -20 kraadi juures normis ning ka radika kork tundus korras olevat.
Minu auto on küll 3,8 kuid paistab, et probleem on siin eelpoolkirjutajatega samalaadne. Avastasin, et kui jahutusradiaatori voolik kinni suruda, hakkas salongiradikast sooja puhuma kuid see õnn lõppes kohe, kui sõitma hakata. Lisaks kõigele on salongiradikast tosool jooksnud kompuutrisse ning mul seisab ees radiaatori vahetus. Tänaseks on kogu armatuur lahti kuni musta plastikust kobakani ning sealt edasi ei saanud enam nii lihtsalt. Kas kellelgi on koduste vahenditega õnnestunud radiaatorile ligi pääseda?. ILmselt tuleb mootoriruumist kliima otsad lahti päästa ning midagi veel..? Võiks jagada kogemusi..

Õnneks sai igapäevaliikurist hobiauto nii, et kiiret pole, võib ilusa ilma korral nokitseda


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Juul, 2012 0:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 13 Sept, 2010 1:02
Postitusi: 12
Tere taas.

Võib-olla oleks väike lugu abiks kõigile, kel mootori soe kuidagi salongi ei kipu pääsema ehk minu lugu.
Võtsin lahti armatuuri nii, nagu siin postituse alguses ühel joonisel näidatud. Kellad, raadio, soojenduse jublakad, topsihoidjad jne, nii, et metallist alusraam koos õhukanalitega oli täies ulatuses nähtaval. Siis keerasin tala kinnitused põrandast ja külgedelt lahti (1/2 peaga, 13mm võti sobib, polte päris välja keerata pole vaja). Siis eraldasin roolisamba alt ühe põikilati (4 polti) ning lasin roolisamba vastu istet (vaja oli 10mm pikka padrunit) Siis veel ülalt klaasi servast 6 polti lahti, paremalt poolt võtsin veel ventika kopsiku juures oleva rohelise pistiku ja airbagi pistikud lahti (raadio antenn ka, et kogu see kupatus piisavalt eemale sikutada). Kapoti alt võtsin lahti kliima aurustisse minevad torud ning küttevoolikud. Lisaks pika 11mm padruniga keerasin kogu soojenduse korpust hoidvad mutrid lahti nii, et soojenduse korpus kuigipalju liikuma annaks.
Nüüd sikutasin selle, mis armatuurist alles, eemale nii, et kõrvalistuja poolt saaks soojenduse korpuse pealmise kaane maha keerata (palju pisikesi polte pealt poolt. Paar polti olid porolooni alla peidetud nii, et tähelepanu. Siseõhu klapi vaakumvoolikud (hele- ja tumeroheline) võtsin lahti, pildi joonistasin enne üles, et segi ei ajaks. Lisaks ka kapoti alla minevad musta ja halli vooliku. (must - vaakum sisse, hall-soojendus kinni,) Kaas maha ja olidki radikad käes. Kliima oma oli mul terve kuid soojenduse radikas mitmest kohast hõre.
Seda peangi peamiseks põhjuseks, et sooja ei saanud. Nimelt tegeleb õhu eemaldamisega radika kork. Kui süsteem on kusagilt hõre. ei lähe õhk ilmselt täielikult välja ning ringlus ei toimi nii, nagu vaja. Lisaks on vana radikas kindlasti mingil määral ummistunud ning jälle on see üks sooja salongi sattumise takistajatest. Mina sain uue radika US-partsist juba järgmiseks päevaks- kiitus neile!
Kui lammutamine ning avastamine võtsid aega kaua, siis kokku pani auto rahulikult nädalavahetusega. Sooja tuleb nii, et küll ning selle lammutamise käigus sai ka kõik vaakumi asjad üle kontrollitud. Mis seal salata - kruvisid ja polte pole küll kokku hoitud :)

Õhutamine läks väga ladusalt. Kuna jätsin soojendusest väljuva vooliku veidi lõdvemaks, et vajadusel õhutada (kogemus VW Sharani soojendusradika vahetuse ja sellele järgnenud tsirkusega) - siis siin seda kartust pole. Veepump lööb piisavalt ringi ning kui radika kork toimib, käib õhutamine paisupaagist. Jälgi vaid, et tasapind oleks kusagil max ja min vahel.

Loodan, et oli ehk veidi abiks juhul, kui keegi veel selle murega endiselt maadleb. Igatahes- tasub ette võtta, pole nii hull töö, saab täiesti kodus teha. Nojah, kliima jaoks on vaja uued o-tihendid panna ning täitmine eeldab vaakumpumba ja kellade olemasolu.

terv.
Mart


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia