Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 18:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Dets, 2009 22:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 01 Dets, 2009 22:07
Postitusi: 1
Lugu siis selline:
hakkasid diiselopelite peal üles kasvanud seltsimehed Chrysleriga Tallinnast 80km kauguselt linna sõitma. Kuskil 15km sõidu järel viskas kast korraks nö käigu välja, peale järgmist 15km-t osteti bensukast suvalist ATF õli ja kallati peale. Peale seda sai veel edasi sõidetud, aga väga üle 60km/h kiirust koguda ei tahtnud. Laagrist osteti tubli 4L kanister ja valati kogu täiega õlivarda torust sisse.
Tallinnas suutis auto sõita keskmiselt ühe meetri. Kui seejärel mootor seisma panna ja uuesti käivitada, liikus veel meetri. Tagurpidikäiguga väga liikuda ei tahtnud, kogu kapotialune oli käigukastiõli täis pritsitud (ilmselt kasti ületäitmisest vms). Kõrgetel pööretel aeg-ajalt D või L asendis liikus auto korraks ka edasi. Tagurpidikäigu lülitamisel käis ka kerge krõbin kastist läbi, aga ainult korraks.
Enne Tallinna sõitu kontrollisid elukogenud remontijad õlitaset nii, nagu seda nimelt ei tehta - külmalt ja seisva mootoriga. Siis oli õlitase kuskil normi piires olnud, esimese juurdevalamise ajal aga oli õlivarras kuiv olnud.
Madalat õlitaset kahtlustasin juba enne, kuna tühikäigul D või R käiguga ei tahtnud auto hästi ilma gaasi andmata liikuma hakata.
On ehk kellelgi aimu, millest selline probleem võib tuleneda? Ise kahtlustan madala õlitaseme probleemi kombinatsioonis õlipumba rikkega vms. Auto seisis enne kirjeldatud juhtumit ca 3 kuud, enne seda toimis probleemideta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Dets, 2009 1:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 05 Aug, 2009 12:58
Postitusi: 5
Arvatavasti on tegemist nö automaatkasti tüüpveaga ehk siis halva peremehega.
Tavaliselt ei raatsita piisavalt tihti vahetada automaatkasti õli ja samas ka tähtsat asja nagu filtrit.Vana õli ja igasugune muu saast mis seal ringleb ummistab filtri ja sealt ei pääse õli edasi ja tekibki sinupoolt kirjeldatud juhtum.
Vaheta õli ja filter ning muretut sõitu.
Samas on kole kuidas sa oma sõpru mustad :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Dets, 2009 13:15 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Milles küsimus seisneb?
Et siis mis teha?

1. Kast alt ära, võtta lahti, kontrollida, kas kõik seal sees on korras - kuna kasti oli kasutatud ebaratsionaalselt ning kindlasti ka vale õli (ATF+3 peaks sees olema) ja samas oli millegi pärast lahkunud õige õli.
2. Korras kast alla tagasi ja saad sõitu jätkata - kui ei esine muid probleeme mis on tingitud käigukasti kontrollmehhanismidest.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia