Tänane kuupäev Neljapäev 16 Mai, 2024 6:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Juul, 2006 23:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 30 Juul, 2006 22:58
Postitusi: 14
tere chrysler voyageri omanikud.

minul nimelt mure käigu vahetusega.asi selles et vahetab käike alles 4000 pöörde peal.siit siis ka küsimused: 1.mis pööretel peaks ta seda tegelikult
tegema?
2.kas käiguvahetust saab kastis
reguleerida?
3.ehk on kellelgi olnud sama probleem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Juul, 2006 23:10 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
mis mootor??
aasta??

Kirjutan siia ingliskeeles, tõlkige siis juttu:
- Delayed Upshifts
võimalikud vead, mis põhjustavad hilisema käiguvahetuse:
1. Incorrect throttle linkage adjustment -
2. Kickdown band out of adjusment
3. Governor supports seals rings worn
4. Worn reaction shafts support seal rings
5. Governor malfunction
6. Kickdown band. servo or linkage malfunction
7. Worn front clutch
8. Engine Perfomance

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Viimati muutis hmm, Pühapäev 30 Juul, 2006 23:22, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Juul, 2006 23:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 30 Juul, 2006 22:58
Postitusi: 14
nagu pealkirjas on, 1993 ja mootor 3,3


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Juul, 2006 23:24 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
no näed silmavahe on piisavalt lai

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Juul, 2006 23:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 30 Juul, 2006 22:58
Postitusi: 14
tundub,et tekst raamatust võetud,ega seal juhuslikult kastist jooniseid pole?siis oleks lihtsam seda õiget viga leida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Juul, 2006 0:16 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
lihtsalt kastist on 66 lehekülge

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Juul, 2006 0:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 30 Juul, 2006 22:58
Postitusi: 14
selge.homme alustan lahkamist,siis saan küsimusi täpsustada.
tänud!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Juul, 2006 13:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 30 Juul, 2006 22:58
Postitusi: 14
http://pildid.ee/displayimage.php?pos=-168091

küsimus.mis reguleerimis poltidega on tegu?pean silmas neid kuute,mis asetsevad kasti õlivannist ülal.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Aug, 2006 20:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 30 Juul, 2006 22:58
Postitusi: 14
ei osanud ise muud teha,kui esindusse(tartu) aeg kinni ja diagnoosi.sealt öeldi,et viga kasti kulumises,libiseb läbi.
see vastus ei tundunud sugugi loogiline,kuna mingit libisemist polnud tunda ja pealegi vahetas kast käike 4000 peal igal tingimusel.ei aidanud mäest allasõidud,ega pedaaliga mängimine.ka kiirendades ei oodanud kast vajutatud kiiruseni tõusmist,vaid vahetas käiku ikka punkt 4000 peal.
lõpuks sai siiski viga leitud,asi oli tps-is.võtsin korra lahti tegin puhtaks kokku tagasi ja oligi korras.

saigi lahendus kirja,ehk on sellest kunagi kellelgi abi.(need poldid,mille kohta enne küsisin,on õlisurve mõõtmiseks)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Aug, 2006 23:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Mis asi on tps?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Aug, 2006 5:26 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
TPS peaks olema Throttle Position Sensor ehk siis gaasisiibri asendi andur mis iseenesest peaks olema lihtne potensiomeeter (muutuva takistusega takisti) ehk sama asi mis vanasti raadiotel helivaljust reguleeris. Potensiomeetril on omadus enam kasutatava koha pealt ära kuluda ja seal "ragisema" hakata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia