Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 18:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 28 Okt, 2009 21:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Aug, 2009 15:55
Postitusi: 17
eluaegne kirjutas:
Enda 95a voyageriga oli sama lugu ,minul aitas EGR klapp tagant ära ja tahmaga vaikus,ühendasin ära ja jälle tahm kiirendamisel taga,sõidan siia maani ilma.

Proovisin ilma EGR-ita, ja tõesti tundub et madala pöörde peal tahm kadus, kui vile järele tuleb siis viskab musta, aga see pole nii hull enam. Klapp ise korras mul, mis seal olla võib katki, juhtsolenoid? Ja mis seda solenoidi juhib üldse? St. millal peaks EGR lahti olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 28 Okt, 2009 22:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Nov, 2007 22:58
Postitusi: 15
Asukoht: Haapsalu-Tallinn
Minu oma tahmas ka hullult, ikka väga hullult eriti kiirendades.Sai ka seda EGRi klappi eemaldatud ja jäi vähemaks. Mingil hetkel aga kontrollisin intercooleri radikat ja seal oli mõra. Panin siis prooviks vooliku radika asemele ja tahmamine kadunud. Sai siis veidi keemilist metalli radika (alumiinium kurat) peale mäkerdatud ja nüüd juba aastake korras.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Okt, 2009 8:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Aug, 2009 15:55
Postitusi: 17
kalles kirjutas:
Minu oma tahmas ka hullult, ikka väga hullult eriti kiirendades.Sai ka seda EGRi klappi eemaldatud ja jäi vähemaks. Mingil hetkel aga kontrollisin intercooleri radikat ja seal oli mõra. Panin siis prooviks vooliku radika asemele ja tahmamine kadunud. Sai siis veidi keemilist metalli radika (alumiinium kurat) peale mäkerdatud ja nüüd juba aastake korras.

Minul tahm kadunud nüüd ilma EGR-ita. Enne oli ikka hirmus küll, lasid esimesega u. 1200 pöördega hästi vaikselt, vajutasid sentimeetri gaasi ja kohe oli must lont korstnast väljas. Järelikult EGR oli kogu aeg lahti, ja põlemiseks vajalikku hapnikku lihtsalt jäi väheks. Madala pöördega tuli jõudu ikka kenasti juurde praegu.

Peaks ka õhulekked üle vaatama, tundub et vile tuleb suht uimaselt ja hilja järele, alates 2500rpm on tunda alles, et hakkab liigutama. Samas rõhuleke ei tohiks pöörete peal tahma tekitada ju, pump ju rikastab vastavalt boostile segu?

Oskab keegi öelda, palju ja mis pöördel tehase andmetel boost peaks olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Okt, 2009 22:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
Ferdi kirjutas:
mkj kirjutas:
Teab keegi öelda, mis pöördel peaks sellel mootoril turbo hakkama rõhku tootma?

Kuskil 1800 pöörde juures tuleb turbo taha.


Mul tuli ühel 1200 ja teisel on juba 1400 pealt tunda ... ilma turbota tuleb jõud 1800-1900 kandis taha ;)

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Nov, 2009 23:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Aug, 2009 15:55
Postitusi: 17
dad kirjutas:
Ferdi kirjutas:
mkj kirjutas:
Teab keegi öelda, mis pöördel peaks sellel mootoril turbo hakkama rõhku tootma?

Kuskil 1800 pöörde juures tuleb turbo taha.


Mul tuli ühel 1200 ja teisel on juba 1400 pealt tunda ... ilma turbota tuleb jõud 1800-1900 kandis taha ;)

Dad.

Sinu jutu põhjal kaldun arvama, et mul on mingi tohutu rõhuleke kusagil. Minul küll 1400 rpm midagi tunda pole veel. Oled sa mingi kellaga mõõtnud ka, palju vile sul 1400 pealt puhub? Palju üldse selle mootori max turborõhk on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Nov, 2009 13:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
Ei ole mõõtnud ja uurinud turbo teemat, tean ainult et loksusid pole ja asi töötab ilusti ning nii nagu mulle sobib. Venelastel on väljend, mis tõleks oleks umbes nii "Ära sega masinat töötamast" ;)

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 16:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Nonii, sarnane mure kaelas mul nüüd. Pandi uued plokid peale, aga minek ei ole enam sama, mis varem. Ja tahmab ka üsna palju. Pihustid said uued peale, niiet nendes probleem olla ei saa. Remondimees väitis, et süüde ei saanud valeks minna, sest nemad pumpa ei puutunud. Küll aga mulle just nii tundub, sest mootor vibreerib, tahmab ja ei käivitu korralikult. :doh: Täielik jama - raha sai makstud nii, aga mootor töötab kehvemini, kui ennem remonti :ei:

Ahjaa, mul on nö chipitud aju. Kas see võis lolliks minna? :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 18:53 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Rõõba pani oma EGR klapile pimeda ette, musta ei tule üldse.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 23:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Tervitus Ferdi!
Kust selle klapi leiab? :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Nov, 2009 9:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Aug, 2009 15:55
Postitusi: 17
Argo kirjutas:
Tervitus Ferdi!
Kust selle klapi leiab? :think:

Peaks olema joonisel nr 13:
http://20vtq.planet.ee/Capture.JPG

Samas EGR ei tohiks käivitusel ju midagi muuta? Kuidas uuel diislil on klapid, kas ka tõukurvarrastega? Kui siis äkki läks kokku pannes seal midagi nihu? Aju chip reeglina nii lolliks ei lähe, kui chip oleks siis tõenäoliselt ei läheks käimagi. Aga mine tea, ei kujuta ette mida chip juhib ja mõjutab sellel ajul.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Nov, 2009 13:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
Ehk on mingi juhe puudu/valesti või eelsüüte küünlad otsas.

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Nov, 2009 5:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Asi selge kut suvine taivas.
3. silindris vesi sees. :swoon: Sellest ka siis võimsusprobleem ning tahmamine (kui meenutada, siis tõesti toss oli pigem hele, kui mootor soojaks juba töötand). Firma, kus lasin kogu kaantevahetustöö teha asus nüüd mõtlema, kuidas asi lahendada...


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia