Krixu20 kirjutas:
Pole siis mitte kellegil soojendusega sellist probleemi ette tulnud ?
Vb oskab siis keegi öelda kas Chrysleril ka sellist kraanimoodi asja kuskil on ?
Kõik soojapuhumise jamad said alguse sellest kui kondipump otsad andis ja see minema sai loobitud masina pealt!
Foorumis kindlasti kõik võimalikud varjandid kirjas miks ei tule tuppa sooja ja ka näpunäited kuidas seda lahendada.
Alljärgnevalt pakun oma versiooni vea deffekteerimisel.
Esiteks pakun välja õhk sise soendus radikas, teiseks võib termostadiga pahasti olla.
Õhu saab radikast välja enamjaolt autodel kui sõita piisavalt suure kalde peale ja lasta käia kuni asi muutub (radikas on kõrgemal kui mootor või siis tasapind enamvähem sama).
Teise versiooniga on peale käivitamist mõne aja pärast esiradikas soe ja selletõttu ei toimu ka korralikku soojenemist siseradikas. Mõlemad voolikud millega siseradikas ühendatud on lihtsalt leiged või siis soojemad. Normaalselt peaksid mõlemad peale pikemat käiamist ikkagi kuumad olema või siis erineva temperatuuriga.
Üldiselt ei tunne diisli eripära kuid mina olen peale jahutusvedelike vahetust kui ka mõne sojendusahelas oleva detaili maha võtmist toimind vastavalt esimesele kirjeldatud versioonile.
Hulluks kipub asi minema siis kui on mõlemad vead välistatud (õhk väljas, termostaat korras). Selliseks juhuks jätaks kolmanda versiooni milleks on siseradika umbsus (kah kogetud versioon). See tuleneb siis kui on kasutatud igasuguseid imelike vahendeid lekete peatamiseks või on pikemat aega sõidetud tavalise veega mille tagajärjel settib soendusradika sisekapillartorustikku sade (katlakivi) ja ummistub. Aitab vahetus või läbipesu.
Soovitan alustada lihtsamast ehk otsi selline korralik küngas ja sõida sinna peale nina ees.
Unustasin eespool ka kirjutada, et väga tähtis detail on ka kork kogu jahutus süsteemil mille ebatihedus võib mõjutada oluliselt soojenemist.
Edu nokitsemisel.
_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt!
Obadus OÃœ