Krixu20 kirjutas:
Eilse seisuga siis veel niipalju sai selgust,et soojakeeramis tross kui selline ei tõmba ennast ka täitsa lõppu.
Kui näpuga tõmmata juurde,siis hakkab natukene isegi sooja tulema,või noh sellist leiget
Ma olen üritanud aru saada kas se klapi trossi ots on üleval või all aga kinnitus peaks olema selline
ja ingliskeelne juhend temani jõudmiseks:
TEMPERATURE CONTROL CABLE
REMOVAL AND INSTALLATION
(1) Remove heater A/C control panel. Disconnect the flag on the control cable from the heater A/C control panel.
(2) Remove console assembly.
(3) Remove instrument panel lower steering column cover.
(4) Remove the right lower instrument panel/glove box door assembly. This assembly is clipped to the upper instrument panel at the right upper side.
(5) A/C equipped vehicles: From under the hood, disconnect the A/C suction line mounting bracket from the dash panel (above the expansion valve).
(6) From under the hood, loosen (do not remove) the four heater A/C assembly to dash panel mounting nuts.
(7) From inside the vehicle: Remove the vertical (heater A/C housing) support bracket (below the glove box).
(8) Tilt the entire heater A/C housing assembly downward to gain access to the temperature cable.
(9) Locate and disconnect the flag on the control cable at the heater A/C housing (Fig.).
(10) Slip the cable self-adjusting clip from the blend-air door crank.
(11) Remove the cable from the vehicle.
(12) Removing the self-adjusting clip from cable (Fig.). Insert a 3/16 inch (4 mm) diameter tool (drill bit or phillips screw driver shank) into the door crank access hole. Then rotate the clip from the Cable.
To install, reverse the preceding operation.
To adjust temperature cable: Position the TEMP lever on the control to the cool side of its travel. Allowing the self-adjusting clip to slide on the cable, rotate the blend-air door crank counterclockwise by hand until it stops.Tsiteeri:
Teine asi,panime masina käima,ootasime kuni soojaks käib ja siis katsusime sisse ja väljaminevat voolikut ja mis välja tuli,siis sisseminev on tulikuum aga välja minev siis natukene leige,kas siis soojendusradikal midagi viga ?
Mina selles versioonis üritaks aru saada kas tuleb radikast õhku või vett (üritaks voolikut natuke avada, et niriseks (ettevaatust)).
Tsiteeri:
Rooli all olevad vaakumklapid kui sellised toimivad korralikult,ehk siis need mis avavad ja sulguvad õhuteed jne.
Vot aga seda paremalpool asuvat kobakat ei ole näppinud veel,mis on selle kindalaeka taga peidus.
Seal siis peaks olema see õige vaakumvärk ?
Vat se parem poolne ei mängi üldse rolli (see mis on vendi mootori peal) Tema on ainult on klapiks võtmaks kas õhku toast või õuest. Muidugi, ma kontrollin ennast.
PS. Lisasin eelmisel lehel olevale postile ka ingliskeelse juhendi
_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt!
Obadus OÃœ