Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 23:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 23 Okt, 2009 10:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Krixu20 kirjutas:
Tegin siis pildid,et millist osa mul vaja ära oleks saada.
Airbaid ja kõlarid ja kõik muud vidinad eemaldatud,aga endiselt ei saa aru kustkohast ta kinni hoiab.
Päris suure jõuga ka ei raatsi tõmmata ja rebida kuna juba tulid mõningad mõrad sisse.
Kui üritad nagu tõmmata teda ülespoole kui nii, siis tundub et liigub terve alumine osa kõik,oleks nagu kinni kuskil...

Ma nüüd kaevand päris tugevalt ja uurind kuidas asi laguneb aga kokkuvõtteks pakkus välja kogu armatuuri välja tõstmist millele kaasnes ka mootoriruumist sissepoole kinnituvate detailide nagu torustik, takisti blokk, kondenstorustik ja vist oli veel midagi eemaldamist (täpselt ei saanud aru). Alles siis, kui on sul se kõik külili põrandal, hakkad muid asju nagu jahutus/soendus kanalite süsteemi lammutama.
Pakuks versiooni natuke teistmoodi uurida. Skeemide järgi on asjal kaks vaakumklappi ja kuskil voolikute vahel peaks olema miski vaakumklapp veel. Uuri, missugune neist ei tööta/rakendu. Samas on olemas tross ühendus temp control door`iga. Minule hetkel jäigi arusaamatuks, miks ei tule sooja sest esimene vaakumklapp avab õhu kanali kas tubase või välise kanali jaoks ja viimane avab erinevaid õhuvoolude võimalusi. Ainus mille pärast sooja ei võiks tulla on se sooja külma trossregulaator, kuid niisama ta ju küljest ära ei kuku. Klambrid on suht tugevad. Nüüd tolm/prah... äkki ei saa ka seda juhtuda ja kui juhtub siis vent on ees ja seda on kuulga kui miski sisse kukub. Kahtlane minu jaoks. Mootori õnneks saab vast salongist lahti lasta ja sealt kätt sisse pannes saab ju katsuda kas on miskit prahti ees kuid seda kah ettevaatlikult (oleneb kui mahub muidugi katsuma)... nüüdis ajal ka fotokad kõigil olemas mis võimaldavad silmaga ligipääsmatutest kohtadest ülevaadet saada. Üldiselt minu arusaamist mööda peaks ka kuuma mootori korral siseradikas õhkama kuuma läbi igasuguste katete. Ei ole küll katsund aga õhtul uurin oma teooria vettpidavust :). Edasi jäävad vist veel mõned võimalused mis mul pähe kohe ei tule.
Pilt
siin siis sama asi pealt vaates
Pilt
...
Pilt

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Okt, 2009 12:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 16:21
Postitusi: 35
Eilse seisuga siis veel niipalju sai selgust,et soojakeeramis tross kui selline ei tõmba ennast ka täitsa lõppu.
Kui näpuga tõmmata juurde,siis hakkab natukene isegi sooja tulema,või noh sellist leiget.
Teine asi,panime masina käima,ootasime kuni soojaks käib ja siis katsusime sisse ja väljaminevat voolikut ja mis välja tuli,siis sisseminev on tulikuum aga välja minev siis natukene leige,kas siis soojendusradikal midagi viga ?
Hea on esialgu see,et siiski mingit leiget nüüd tuleb,aga ei oska öelda kui kauaks.
Rooli all olevad vaakumklapid kui sellised toimivad korralikult,ehk siis need mis avavad ja sulguvad õhuteed jne.
Vot aga seda paremalpool asuvat kobakat ei ole näppinud veel,mis on selle kindalaeka taga peidus.
Seal siis peaks olema see õige vaakumvärk ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Okt, 2009 12:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Krixu20 kirjutas:
Eilse seisuga siis veel niipalju sai selgust,et soojakeeramis tross kui selline ei tõmba ennast ka täitsa lõppu.
Kui näpuga tõmmata juurde,siis hakkab natukene isegi sooja tulema,või noh sellist leiget

Ma olen üritanud aru saada kas se klapi trossi ots on üleval või all aga kinnitus peaks olema selline
Pilt
ja ingliskeelne juhend temani jõudmiseks:
TEMPERATURE CONTROL CABLE
REMOVAL AND INSTALLATION

(1) Remove heater A/C control panel. Disconnect the flag on the control cable from the heater A/C control panel.
(2) Remove console assembly.
(3) Remove instrument panel lower steering column cover.
(4) Remove the right lower instrument panel/glove box door assembly. This assembly is clipped to the upper instrument panel at the right upper side.
(5) A/C equipped vehicles: From under the hood, disconnect the A/C suction line mounting bracket from the dash panel (above the expansion valve).
(6) From under the hood, loosen (do not remove) the four heater A/C assembly to dash panel mounting nuts.
(7) From inside the vehicle: Remove the vertical (heater A/C housing) support bracket (below the glove box).
(8) Tilt the entire heater A/C housing assembly downward to gain access to the temperature cable.
(9) Locate and disconnect the flag on the control cable at the heater A/C housing (Fig.).
(10) Slip the cable self-adjusting clip from the blend-air door crank.
(11) Remove the cable from the vehicle.
(12) Removing the self-adjusting clip from cable (Fig.). Insert a 3/16 inch (4 mm) diameter tool (drill bit or phillips screw driver shank) into the door crank access hole. Then rotate the clip from the Cable.
To install, reverse the preceding operation.
To adjust temperature cable: Position the TEMP lever on the control to the cool side of its travel. Allowing the self-adjusting clip to slide on the cable, rotate the blend-air door crank counterclockwise by hand until it stops.

Tsiteeri:
Teine asi,panime masina käima,ootasime kuni soojaks käib ja siis katsusime sisse ja väljaminevat voolikut ja mis välja tuli,siis sisseminev on tulikuum aga välja minev siis natukene leige,kas siis soojendusradikal midagi viga ?

Mina selles versioonis üritaks aru saada kas tuleb radikast õhku või vett (üritaks voolikut natuke avada, et niriseks (ettevaatust)).
Tsiteeri:
Rooli all olevad vaakumklapid kui sellised toimivad korralikult,ehk siis need mis avavad ja sulguvad õhuteed jne.
Vot aga seda paremalpool asuvat kobakat ei ole näppinud veel,mis on selle kindalaeka taga peidus.
Seal siis peaks olema see õige vaakumvärk ?

Vat se parem poolne ei mängi üldse rolli (see mis on vendi mootori peal) Tema on ainult on klapiks võtmaks kas õhku toast või õuest. Muidugi, ma kontrollin ennast.
PS. Lisasin eelmisel lehel olevale postile ka ingliskeelse juhendi

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Okt, 2009 15:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 16:21
Postitusi: 35
Okei,tänud.
Püüan aru saada ja vaadata kas saan kuidagi midagi toimetada.
Armatuur on nüüd juba iseenest kokku laotud,aga see soojendustrossi koht lahti jäetud.
Lihtsalt vaja oma sõite teha ja tavamasinaga tavaari ei saa vedada,aga vb et nädalasees kakun veel mõnipäev lahti asja.
Proovisime muidu niimoodi voolikuid,et kas tuleb või läheb,et võtsime lahti ja puhusime õhuga.
Õhku siis lasime veepaagi ühest voolikust sisse. Vesi käis läbi mõlemast voolikust,nii sisseminev kui väljatulev.
Aga proovin veel ka siis teistmoodi,ehk siis käiva mootoriga ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Okt, 2009 15:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Krixu20 kirjutas:
...Proovisime muidu niimoodi voolikuid,et kas tuleb või läheb,et võtsime lahti ja puhusime õhuga. Õhku siis lasime veepaagi ühest voolikust sisse. Vesi käis läbi mõlemast voolikust,nii sisseminev kui väljatulev.
Aga proovin veel ka siis teistmoodi,ehk siis käiva mootoriga ?

Õhuga on suht ebakindel seda katsetada sest ta ei ole sama tihe kui vedelik. Vesi või vedelam aine annab aimdust paremini. Olen lausa sellist asja teind et panin vooliku ühelepoole otsa ja keerasin kraanist õrna surve sest muidu võib radikas lõhkeda. Surve on ju jahutus süsteemis sees küll aga seda vast ainult 0,9 BAR. Parim viis radika läbilaske võimet kontrollida, kasutades ühendatud anumate süsteemi :), tead küll vast mida ma mõtlen (kaks ühesugust anumat on ühendatud vooliku/toruga ja täidetud veega. Lastes ühe anuma allapoole täitub ta praktiliselt kohe saavutades tasapinna esimesega (loodan et oli õige :))). Sedasi saab vaadata ka radika veeläbilaskvust.
Käiva mootoriga ära unusta lahti teha radika korki, muidu lõpeb asi sinu jaoks katastroofiga (eriti kui on kuum).
Veel üks skeem diidlitest:
Pilt

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia