Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 19:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 21:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 16:21
Postitusi: 35
Tere kõigile!

Mul on selline probleem,et masinal ei tule sooja salongi.
Autoks siis Grand Voyager '95 aasta ja diisel mootoriga.
Mõlemad voolikud mis salongi soojendusradikasse lähevad on soojad,eks siis sisseminev ja väljaminev!
Soojendusnupud ka kõik töötavad,aga puhub ainult külma,mitte grammi ka sooja.
Puhusime läbi voolikud,kõik toimib!
Kas äkki võib olla kuskil armatuuri all mingi kraan,mida keerata saab vms ?
Äkki on siin keegi kes oskab aidata mind sellega ?
Ilmad on juba üpris külmad ja vaja oleks pikamaareis ette võtta,aga kuhu sa ikka lähed jääkapiga :D


Ettetänades
Kristo


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 13:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 16:21
Postitusi: 35
Pole siis mitte kellegil soojendusega sellist probleemi ette tulnud ?
Vb oskab siis keegi öelda kas Chrysleril ka sellist kraanimoodi asja kuskil on ?
Kõik soojapuhumise jamad said alguse sellest kui kondipump otsad andis ja see minema sai loobitud masina pealt!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 13:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Krixu20 kirjutas:
Pole siis mitte kellegil soojendusega sellist probleemi ette tulnud ?
Vb oskab siis keegi öelda kas Chrysleril ka sellist kraanimoodi asja kuskil on ?
Kõik soojapuhumise jamad said alguse sellest kui kondipump otsad andis ja see minema sai loobitud masina pealt!

Foorumis kindlasti kõik võimalikud varjandid kirjas miks ei tule tuppa sooja ja ka näpunäited kuidas seda lahendada.
Alljärgnevalt pakun oma versiooni vea deffekteerimisel.
Esiteks pakun välja õhk sise soendus radikas, teiseks võib termostadiga pahasti olla.
Õhu saab radikast välja enamjaolt autodel kui sõita piisavalt suure kalde peale ja lasta käia kuni asi muutub (radikas on kõrgemal kui mootor või siis tasapind enamvähem sama).
Teise versiooniga on peale käivitamist mõne aja pärast esiradikas soe ja selletõttu ei toimu ka korralikku soojenemist siseradikas. Mõlemad voolikud millega siseradikas ühendatud on lihtsalt leiged või siis soojemad. Normaalselt peaksid mõlemad peale pikemat käiamist ikkagi kuumad olema või siis erineva temperatuuriga.
Üldiselt ei tunne diisli eripära kuid mina olen peale jahutusvedelike vahetust kui ka mõne sojendusahelas oleva detaili maha võtmist toimind vastavalt esimesele kirjeldatud versioonile.
Hulluks kipub asi minema siis kui on mõlemad vead välistatud (õhk väljas, termostaat korras). Selliseks juhuks jätaks kolmanda versiooni milleks on siseradika umbsus (kah kogetud versioon). See tuleneb siis kui on kasutatud igasuguseid imelike vahendeid lekete peatamiseks või on pikemat aega sõidetud tavalise veega mille tagajärjel settib soendusradika sisekapillartorustikku sade (katlakivi) ja ummistub. Aitab vahetus või läbipesu.
Soovitan alustada lihtsamast ehk otsi selline korralik küngas ja sõida sinna peale nina ees.

Unustasin eespool ka kirjutada, et väga tähtis detail on ka kork kogu jahutus süsteemil mille ebatihedus võib mõjutada oluliselt soojenemist.

Edu nokitsemisel.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 15:33 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
on veel kaks asja lisaks eelnevale:
1. Salongi radiaator on seest puhas aga väljast poolt on umbes, ehk siis õhk ei saa liikuda korralikult läbi soendusribide
2. Sooja õhu reguleerimise uksed/klapid ei tööta korralikult

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 15:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 16:21
Postitusi: 35
Räägin niipalju mis olen kuulnud ja mis masinaga juhtus.
Aastal 2005 sai käidud pikamaareisul masinaga ja kondipump läks õhtale.
Siis eemaldi kondipump ja peale seda ei ole sooja puhunud,ühesõnaga talvel sõidetud ei ole.
2006 aastal kakuti armatuur maha ja puhastati ilusti korralikult radikas ära,ikka ei midagi.
Siis seisis masin 2 aastat ja nüüd võtsime uuesti kasutusele...
Niipalju olen praegu vaadanud,et mõlemad voolikud mis salongi lähevad on päris soojad,et peaks kõik läbi käima ja toimima,aga ei miskit.
Kork on ka uus ja sellest ei tohiks ka probleemi olla.

Kuulsin aga sellist asja,et tal peaks olema elektrooniline v vaakumiga mingisugune klapp/kraan,mis võib siis kinni olla ja sellepärast ka viga. Seda olen kuulnud juba mitme inimese käest,aga keegi ei oska öelda kus see asuda võib või kuidas selle lahti saaks. On öeldud et pane kondipump tagasi ja peaks ka soe tagasi tulema.
Kas on olemas mingi selline võimalus,oskab keegi öelda ?


Ettetänades!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 16:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
Soendusradikas käib vaakumklapiga ja see peaks asuma paremal pool radikat armatuuri all. Ega sinna hästi ligi saa, sest uuema mudeli armatuur on punnis aga igat pidi juurdepääsud kinni.

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 16:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 16:21
Postitusi: 35
See on hea info,loodan ta siis üles leida.
Aga ilmnes armatuuri maha võtmisega veel üls probleem.
Kõik poldid ja mutrid ja kruvid lahti, aga ülemine osa armatuurist ei tule maha (see osa kus kõlarid sees jne).
Ehk siis see osa, kust peaks ligi pääsema salongiradikale. Altpoolt lammutasin kõik laiali, aga sealt ei pääse kuidagi sinna!
Vaatasin kõlariaugust sisse ja tundus nagu seal oleks veel kruvid krinni, aga sinna ei pääse mitte ühegi kruvikaga ega kuidagi ligi.
Nagu oleks selle õhuteede küljes veel armatuur kinni.
Loodan, et keegi sai aru mu segasest jutust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 16:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Krixu20 kirjutas:
Räägin niipalju mis olen kuulnud ja mis masinaga juhtus...

Sellest oleks pidanud alustama :).

Krixu20 kirjutas:
See on hea info,loodan ta siis üles leida.
Aga ilmes armatuuri maha võtmisega veel üls probleem.
Kõik poldid ja mutrid ja kruvid lahti,aga ülemine osa armatuurist ei tule maha(see osa kus kõlarid sees jne) ?
Ehk siis see osa,kust peaks ligi pääsema salongiradikale. Altpoolt lammutasin kõik laiali,aga sealt ei pääse kuidagi sinna!
Vaatasin kõlariaugust sisse ja tundus nagu seal oleks veel kruvid krinni,aga sinna ei pääse mitte ühegi kruvikaga ega kuidagi ligi.
Nagu oleks selle õhuteede küljes veel armatuur kinni.
Loodan et keegi sai aru mu segasest jutust.
See on hea info,loodan ta siis üles leida.
Aga ilmes armatuuri maha võtmisega veel üls probleem.
Kõik poldid ja mutrid ja kruvid lahti,aga ülemine osa armatuurist ei tule maha(see osa kus kõlarid sees jne) ?
Ehk siis see osa,kust peaks ligi pääsema salongiradikale. Altpoolt lammutasin kõik laiali,aga sealt ei pääse kuidagi sinna!
Vaatasin kõlariaugust sisse ja tundus nagu seal oleks veel kruvid krinni,aga sinna ei pääse mitte ühegi kruvikaga ega kuidagi ligi.
Nagu oleks selle õhuteede küljes veel armatuur kinni.
Loodan et keegi sai aru mu segasest jutust.

Nagu ma aru saan on sul uuem versioon voya. Ülemine plastik osa on vedruklambritega kinni ja vaja lihtsalt küüned tahapanna ja üles kangutada. Enne muidugi tuleb ära võtta A-piilari katted.
Pilt
Vanem mudel
Pilt
INSTRUMENT PANEL CLUSTER BEZEL
REMOVAL

(1) To remove top cover use a flat blade tool. Pry up on either end and continue across the full length of the top cover.
(2) To remove cluster bezel grille use the removal tool. Using tool at either end pull up and remove grille.
(3) Remove six mounting screws from the hood and message center assembly. Using a flat blade tool pry up on either end and remove module and disconnect wire connector.
(4) Reach behind lower right corner of center bezel and pull to disconnect attaching clip. Repeat in all of the corners and remove bezel. Disconnect ash receiver wire and lamp assembly if equipped.
(5) Remove three instrument cluster bezel screws on the bottom of bezel and three at the upper left. Pulling up and rearward on the top edge of bezel remove bezel (Fig.).
(6) Disconnect POD switches wiring connectors.
(7) For installation reverse above procedures.

Loodan et said abi.

Edit: lisasin vanema mudeli armatuuri pildi, lisatud ka juhend.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Viimati muutis L2M, Reede 23 Okt, 2009 13:06, muudetud 4 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 17:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 16:21
Postitusi: 35
Olgu,ma teen proovi.
Kandilise kerega Voya on mul veel.
Vabandust et kohe sellest ei alustanud :oops:
Kui ilmneb veel probleeme,siis pöördun taas siia!

Suured tänud praegu teile kõigile!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 17:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 16:21
Postitusi: 35
Kas kellegil vanema Voya sellist skeemi ei ole ?
Ei tule nagu ikka maha nii kangutades.
Hoiab nagu kuskilt kõvasti kinni,aga kruve ei näe kuskil :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 17:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 16:21
Postitusi: 35
Tegin siis pildid,et millist osa mul vaja ära oleks saada.
Airbaid ja kõlarid ja kõik muud vidinad eemaldatud,aga endiselt ei saa aru kustkohast ta kinni hoiab.
Päris suure jõuga ka ei raatsi tõmmata ja rebida kuna juba tulid mõningad mõrad sisse.
Kui üritad nagu tõmmata teda ülespoole kuinii,siis tundub et liigub terve alumine osa kõik,oleks nagu kinni kuskil.

Kas on keegi sellise mudeli armatuuri maha kakkunud ?


Pilt: http://fotoalbum.ee/photos/Krixu20/60405029

http://fotoalbum.ee/photos/Krixu20/60405037


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 18:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 16:21
Postitusi: 35
Nii siis.
Tänud kõigile kes aitasid,aga ei saanud seda armatuuri maha.
Närvid ei pea vastu ja panen kokku tagasi,eks peab ikka asjatundja juurde viima!
Võib lukku panna teema või ära kustutada!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 18:44 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Mul mingi prantsuskeelne vanema voya service manuaal pdf-s. Mõnest joonisest saaks võibolla aru kui päris autoga võrrelda. :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 19:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 16:21
Postitusi: 35
Ah lasen oma närvidel puhata ja teen väikese väljamineku,lasen remondimeestel tegutseda :tige: :D
Tuleb siis kuulõpus kuidagi masin Eestimaale toimetada ilma et sooja puhuks :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 22:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
Seal oli mingi konks selle aramtuuri maha võtmisega, tegelesin sellega 3 aastat tagasi ja enam kohe peast öelda ei oska ... ehk tuleb peeri päeva jooksul meelde ;) Tuli vist kuidagi üles tõsta ja mingi kohapeal olid tirriga silmusvõtmed asendamatud ... aga ei oska hetkel öelda ...

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia