Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 17:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Okt, 2009 8:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
Kuna minu elus on see esimene automaatkastiga isend, siis teadmised selle kohta küllaltki nullilähedased. Asi nimelt selles et kui käiguvalits on P või N peal ronivad tühikäigu pöörded 1200 kanti, D peal hoiab kenasti natsa alla 1000. Et kas niisugune nähtus on normaalne, või on viimane aeg kusagilt abi otsida. Bensakulu üle samas ei kurda.
Liikuriks Ch. Voyager 3.3 bensiin, V6, 1994, automaat. 120 kw.
Tänades Jaanus


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Okt, 2009 22:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
1200 on paljuvõitu. Peaks olema kusagil 700- 800 pööret.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Okt, 2009 11:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Esimese asjana vaata, kas kapoti all kõik kenasti korras. Kas tross ei oe pingul, st. kas see, millega tross lõpeb, saab vabalt algasendisse tagasi liikuda. Teiseks vaata, ega toitesüsteemis mõni vaakumvoolik pole küljest ära või puru.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Nov, 2009 13:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
Vaatamata sellele, et kogu kapotialune voolikute kogum on üle vaadatud ja gaasitrossid samuti, ei ole midagi paremaks muutunud. Pigem hullemaks. Põlema süttis armatuuris Chek Engine tuli. Sumpast eritub nüüd halli tossu mis lehkab põlemata bensu järele. Kütusekulu on ka märgatavalt tõusnud(see muidugi võimalik ka külmast ilmast). Proovisin siis kas minu sõiduk pakub ka süütevõtit keerates mingeid veakoode- pakkus küll, ja veel mitut. Üks viitas hapnikuanduri veale ja teine EGR klapi hädale. Et kas ,,hapnikuandur,,=,,lambdaandur,,? Ja mis see üldse maksta võib? Ja kust kandi pealt sellele EKG klapile läheneda, et kus see üldse asub?
Tänades Jaanus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Nov, 2009 22:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 01 Nov, 2009 18:54
Postitusi: 4
Jaanus kirjutas:
Vaatamata sellele, et kogu kapotialune voolikute kogum on üle vaadatud ja gaasitrossid samuti, ei ole midagi paremaks muutunud. Pigem hullemaks. Põlema süttis armatuuris Chek Engine tuli. Sumpast eritub nüüd halli tossu mis lehkab põlemata bensu järele. Kütusekulu on ka märgatavalt tõusnud(see muidugi võimalik ka külmast ilmast). Proovisin siis kas minu sõiduk pakub ka süütevõtit keerates mingeid veakoode- pakkus küll, ja veel mitut. Üks viitas hapnikuanduri veale ja teine EGR klapi hädale. Et kas ,,hapnikuandur,,=,,lambdaandur,,? Ja mis see üldse maksta võib? Ja kust kandi pealt sellele EKG klapile läheneda, et kus see üldse asub?
Tänades Jaanus.



Hapniku andur peaks olema siiski õhulugeja :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Jaan, 2010 18:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
Vahepeal siis tühikäigumootor lammutuse ,,uue,, vastu vahetatud. Tulemus ikka sama. Pöörded kõrgel. Proovisin siis katse-eksituse meetodil ja võtsin töötava mootori korral tühikäigumootoril pistiku tagant ära. Mootor podises samuti edasi. Minu lihtne maamehe loogika nagu ütleks et mootor oleks pidanud seiskuma. Kas ei funka ka see lammutuse jubin, või painab autot mingi muu jama.
Tänades Jaanus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Jaan, 2010 19:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Okt, 2008 9:43
Postitusi: 149
Asukoht: Tartu
Kindel, et gaasitross läheb ilusti tagasi?

_________________
3,3 V6


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Jaan, 2010 20:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
Trossid on lausa lõdvad. Siiber sulgub ilusti piirajani. Kas töölepingu lõpetanud lambdaandur ei või aju segadusse ajada?
Terv.Jaanus


Viimati muutis Jaanus, Pühapäev 17 Jaan, 2010 11:08, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Jaan, 2010 21:27 
Eemal
Kasutaja
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 14 Juun, 2007 18:24
Postitusi: 119
Asukoht: pärnumaa sindi linn
lamda andur ei tohiks sellist asja teha.minu autol oli esimene lamda õhtal aga mootori töös muutusi polnud.ainult ülevaatuse aeg läheb jamaks co-ga ja lamda näiduga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Jaan, 2010 23:32 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Dets, 2008 0:51
Postitusi: 201
Asukoht: L-Virumaa, Tapa
kui veatede andis veaks ÕHULUGEJA ja EGR siis hakka nendest peale


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Jaan, 2010 11:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
Et kas hakkab nüüd tunneli lõpust valgus paistma. Minu loll loogika ütleb järgmist: Voyageril on õhulugeja aku taga tiiva juures kusagil, sealt edasi tuleb õhufilter ja siis siiber ja muu sisselasketrakt. See on siis õhu liikumise järjekord. Kui nüüd enne siibrit jätta ära kõik muud vidinad ja anda mootorisse otse õhku, ei tähenda mootori töös mingeid muudatusi. Kas selle jõhkra katse põhjal võib arvata et õhulugeja on töölepingu lõpetanud?
Olles mingil eluetapil pidanud Mondeo tüüpi sõidukit, siis tollel oli õhulugeja otsa saamisel hoopis teine lugu. Jõud kadus. mootor turtsus-plärtsus, pöörded kõikusid kaootiliselt. Voyal sellised nähud puuduvad.
Ise küsin-ise vastan. Kui lambdaandur lahti ühendada siis kukuvad tühikäigu pöörded paika. Seega vist viga leitud.
Terv.Jaanus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Jaan, 2010 15:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Okt, 2008 9:43
Postitusi: 149
Asukoht: Tartu
Jaanus kirjutas:
Et kas hakkab nüüd tunneli lõpust valgus paistma. Minu loll loogika ütleb järgmist: Voyageril on õhulugeja aku taga tiiva juures kusagil, sealt edasi tuleb õhufilter ja siis siiber ja muu sisselasketrakt. See on siis õhu liikumise järjekord. Kui nüüd enne siibrit jätta ära kõik muud vidinad ja anda mootorisse otse õhku, ei tähenda mootori töös mingeid muudatusi. Kas selle jõhkra katse põhjal võib arvata et õhulugeja on töölepingu lõpetanud?
Olles mingil eluetapil pidanud Mondeo tüüpi sõidukit, siis tollel oli õhulugeja otsa saamisel hoopis teine lugu. Jõud kadus. mootor turtsus-plärtsus, pöörded kõikusid kaootiliselt. Voyal sellised nähud puuduvad.
Ise küsin-ise vastan. Kui lambdaandur lahti ühendada siis kukuvad tühikäigu pöörded paika. Seega vist viga leitud.
Terv.Jaanus.


Kas sul Check Engine tuli põlema ei hakanud? Endal oli ka lambda läbi, aga check engine tuli hakkas põlema.. :)

_________________
3,3 V6


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Jaan, 2010 22:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
Põleb. põleb, lausa suurepäraselt. Kohe peale käivitamist küll kustub, kuid mingi aja pärast läheb uuesti põlema.
Terv.Jaanus


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2010 18:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Okt, 2008 9:43
Postitusi: 149
Asukoht: Tartu
Mulle nüüd justkui meenub, et mul kustus ka vahepeal käivitades ära, aga lõpuks jäi ikka pidevalt põlema..

_________________
3,3 V6


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Veebr, 2010 23:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
Lõpuks võib ka tühikäigu pöörete saaga lõppenuks lugeda. Oleks ma rohkem tähelepanu pööranud kodanik ,,indiani,, jutule oleks pooled liigutused ja kulutused olemata olnud. Vigaseks osutus sisselaske kollektori tihend, kustkaudu lisaõhku süsteemi imes. Muidugi said vahetatud tühikäigumootor, seguklapi asendi andur, õhufilter. Puhastatud sai EGR klapp ja mingi sinna kuuluv vaakumi ajam. Lambdaanduri raha jäi õnneks rahakotti alles(loe:ei jõudnud veel osta) Hetkel püsivad pöörded kenasti 750 juures.
Tänud kõigile kes sõna sekka ütlesid.
Terv.Jaanus


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia