Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Aug, 2009 15:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 30 Aug, 2009 15:17
Postitusi: 1
Kuidas käib pidurite õhutamine 93. aasta 2.5 td tavapiduritega voyageril, paistab et see ühe ratta kaupa süsteem ei toimi. Kruusa peal pidurdades veab auto paremale, parema poole rattad pidurdaks effektiivemalt kui vasaku poole omad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Aug, 2009 17:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Õhutamist alusta kõige kaugemast punktist, ehk siis tagumisest paremast rattast ja niimoodi järjest lähemale pumbale liikudes... tagumine vasak, esimene parem, esimene vasak. Kindlasti pead vahepeal õli juurde valama potsikusse ja vbl ei saagi kohe ka kõike õhku välja, pead kordama ka järgmisel päeval seda kammaiaad


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Aug, 2009 18:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Ega siis õhutamine pidureid ühtlaselt tööle ei pane. Kui pedaal jala all ei vetru, siis ei ole süsteemis ka õhku. Ühtlaseks pidurdamiseks on vajalik, et; kettad oleks korras, suportid liiguks, klotsid oleks korralikud, silindrid liiguksid (seda ees). Taga; trumlid korralikud, regulaatorid töötaksid, silindri mõlemad otsad liiguksid ja klotsid korras. Kui need tingimused on täidetud, siis peaks pidurid ka ühtlaselt pidurdama.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Mai, 2010 10:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Okt, 2009 21:10
Postitusi: 9
Asukoht: Viljandi
Mul selline jama, et esimene juhipoolne pidur jääb peale!?! Võtsin kõik lahti ja puhastasin ära kogu kupatuse, aga ei mõhkugi. Nagu ei laseks survet pidurilt maha. Niplist lased vedelikku natuke välja siis laseb jälle lahti.

_________________


Ain`t that right :P


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Mai, 2010 20:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontrolli pidurivoolikuid. Seda on varemgi juhtunud, et voolik laseb ühtepidi läbi, aga teistpidi ei lase. Sisemine kummikiht lahti, või midagi sellest.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Mai, 2010 21:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 28 Okt, 2006 19:17
Postitusi: 104
pidurivoolikul on metallist klamber mis roostetab ja pigistab vooliku kinni
piisab klambri painutamisest ja asi toimib


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Mai, 2010 6:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
Mix ajate asja juba nii keeruliseks. Vb tõesti vajavad pidurid korraliku õhutamist, kui siis ei toimi siis tuleb edasi vaadata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Mai, 2010 20:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Õhk ei takista silindri liikumist ja vooliku kontroll või vahetus on üks lihtsamaid asju pidurite juures (võiks öelda, et A ja O). Järjestus oleks; kontrolli (visuaalselt) silindri servasid ega need roostes ei ole, teiseks kontrolli voolikuid ja siit edasi läheb asi spetsiifiliseks.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Mai, 2010 19:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Okt, 2009 21:10
Postitusi: 9
Asukoht: Viljandi
Näh oligi vooliku viga .... nagu arvata võis!

_________________


Ain`t that right :P


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Mai, 2010 21:26 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 05 Apr, 2006 14:25
Postitusi: 309
Asukoht: elva
Mobiil: 5092861
Millega neid õhutus nipleid lahti keerata kas 10 padruniga või sealt veel otsapooltjunnist mul vist nii kinni, proovisin aga ei midagi kas saab ka nii õhutada et keerata supordi juurest vooliku polti nats lahti?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Mai, 2010 22:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
10 vist jh, pead vähe leotama mingi rooste surma vms, suht kerged purunema.. Aga muud võimalust pole kui pead nipli liikuma saama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Mai, 2010 21:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Väikese gaasipõletiga ajad nipli korralikult kuumaks ja lased roostesurma peale. Niplit ei keera jõuga, vaid toksi võtme saba väikese haamriga (mõjub paremini). Kui ikka lahti ei tule, siis korda protseduuri. Kolmanda korraga on üldiselt kõik niplid lahti tulnud.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Mai, 2010 18:57 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 05 Apr, 2006 14:25
Postitusi: 309
Asukoht: elva
Mobiil: 5092861
Ei jõudnud õpetus sõnu kuulda ja asusin siis asja kallale tulemuseks oli see et nipli sain kuidagi lahti aga enam kinni ei saanud keerasin vist supordile vale keerme peale.Ega muud üle jäänud kui tuli lammarist uus supord osta .Nii palju siis niplist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pidurite õhutamine
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Mär, 2015 23:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 13 Aug, 2013 13:34
Postitusi: 18
Tasub vahel vanu asju lugeda. ;) Olin täitsa mures autol parempoolne esimene pidurisadulal kolb kinni mis kinni.Ostsin taastatud pidurisadula ning vahetasin ära.Kasu ei muhvigi!Krudisin pidurivooliku sadula küljest lahti ja selgus kolb liigub lahedalt.Ainus võimalus,et mingil põhjusel pidurivedelik pärast oma töö tegemist ei pöördu tagasi vedeliku paaki.Pakuti juba piduri peasilindri või isegi ABS viga ning soovitati neid lammutama hakata.Voja tulevik juba tume ja omal meel must.Mis edasi!?
Õnneks otsustasin foorumi vanad teemad läbi kammida ja siin ta oli.Sama probleem ning ka lahendus välja pakkuda!
Tänud kaasfoorumlastele kes on kunagi viitsinud oma probleemide lahendused siia foorumisse üles panna! :pai:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia