Tänane kuupäev Pühapäev 12 Mai, 2024 3:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Juul, 2009 22:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 23 Juul, 2009 21:40
Postitusi: 15
Autol on mingi kotermann sees. Aeg-ajalt ei taha käivituda. Siis jälle töötab tükk aega ilusti. Toimetasin ta juba korra puksiiriga remonti, kui seal ette võeti, läks auto kohe käima. Tehti ka proovisõit ja ei mingit viga.
Need käivitusprobleemid algasid peale siduri vahetust. Selle peale sai ka kütusepump vahetatud. Paar nädalat ilusat sõitu ja jälle käivitub halvasti (varem käivitus nö poolest pöördest).
Olen tähele pannud, et kui alustan sõitu nö tõusule (nt enne foori on tänaval tõus), siis võtab nagu hingest kinni. Ja olen ka tähele pannud, et temperatuur kõigub veidi, st ventikas lülitub tööle.
Mootor on 2,5 bensiin.
Ehk oskab keegi taolist asja seletada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 93.a. Voyageri mured
PostitusPostitatud: Reede 24 Juul, 2009 0:37 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
vaata jagaja kaan üle, või siis hakkab süütepool otsasi andma


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 93.a. Voyageri mured
PostitusPostitatud: Reede 24 Juul, 2009 10:55 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Reede 12 Dets, 2008 23:47
Postitusi: 31
Asukoht: Alansi Off-Road klubi
Äkki sai mõni kütusevoolik viga või jäi ksagile vahele?

_________________
jõua punktist A punkti B turvaliselt.voyager 2,5 td 98.a
TEL; 5024258


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Juul, 2009 12:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 24 Juul, 2009 12:14
Postitusi: 1
vaheta lamta välja siis ok :


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Juul, 2009 13:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 13 Jaan, 2008 18:56
Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
Minul oli kord taoline jama audi 80-ga, siis oli kütusepumba kontaktid mustad. peale puhastamist kadus ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Juul, 2009 21:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 23 Juul, 2009 21:40
Postitusi: 15
Hurraa!!
Hakkasin auto käitumist analüüsima ja hakkasin kapotialust uurima ning täiesti juhuslikult avastasin, et süütepooli ja jagaja vaheline kõrgepingejuhe oli piibu seest katki, mis esialgsel põgusal vaatlusel üldse näha ei olnud. See oli täitsa läbi põlenud. Aga ju siis säde oli nii äge, et peksis üle ja rahulikult sõites oli asi nagu korras.
Panin uue juhtme ja masin läks "pauguga" käima ning kõik on korras!
Niisiis: esialgu käitus auto nii nagu ei saaks bensiini kätte, kuid tegelikult oli lugu hoopis elektriline.
Arvan, et võib teema lõpetatuks lugeda! :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia