Tänane kuupäev Reede 07 Juun, 2024 9:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Mai, 2009 1:20 
Eemal
Kasutaja
1994 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 08 Sept, 2008 22:26
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
On algamas pikaajaline remont. mootor läks keema ja poos ennast suure kolinaga kinni. siis arvatavasti on saaled läbi. praegult valmistun mootorit maha võtma. eks näis mis tal siis tegelt viga on.
Kõik näpunäited ja muud kogemused on teretulnud. päris võhik autodes ei ole. just selle voyageri mootoriga pole varem tegelenud. püüan teid remondi kulgemisega kursis hoida ja mõne pildikesegi lisada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Mai, 2009 8:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Ega muud kui pikka närvi ja paksu rahakotti.

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Mai, 2009 14:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
Kaua sa ilma jahutusvedelikuta sõitsid siis, et kinni tõmbas?

Mootori ise lihtne ja loogiline ning kergelt remonditav.

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Mai, 2009 14:18 
Eemal
Kasutaja
1994 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 08 Sept, 2008 22:26
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
vedelik oli sees. veepumba rihm läks puru.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 29 Mai, 2009 19:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Minul on veepump kokku jooksnud ning korra üks rullik saba andnud, mõlmal korral läks rihm puru. Kuid muid jamasid mul sellega õnneks kaasnenud ei ole... Sa sõitsid niikaua, kuni korralikult keema läks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Mai, 2009 11:57 
Eemal
Kasutaja
1994 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 08 Sept, 2008 22:26
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
lugu oli selline et läksid puru geneka ja roolivõimu rihm. autot ei tahnud linna jätta mõni kilomeeter oli koju siis sai ikka koju ära sõidetud. see juhtus öösel ka. päevasel ajal oleks ikka kellegi leidnud kes koju ära tiriks. kui koju jõudsin siis mulises küll kõvasti. järgmine päev sai uued rihmad peale pandud. käima läks ilusti ja mingeid võõraid hääli ei olnud. sai veel tosooli ka juurde pandud. kui umbes 25 km sõidetud maantee peal lõi järsku kolina sisse ja mootor kees. ajas tosooli paisupaagist välja. tekkis küsimus kas äkki on õlipumb ka rihma pealt või ikka mootoris sees vändvõlli pealt. seal kus roolivõimu ja kondipump on lähevad veel ühed õli torud, et mis torud need on??


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Mai, 2009 18:03 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Mul on kolm kontrollitud plokikaant, kui vaja peaks minema.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juun, 2009 9:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
janno177 kirjutas:
lugu oli selline et läksid puru geneka ja roolivõimu rihm. autot ei tahnud linna jätta mõni kilomeeter oli koju siis sai ikka koju ära sõidetud. see juhtus öösel ka. päevasel ajal oleks ikka kellegi leidnud kes koju ära tiriks. kui koju jõudsin siis mulises küll kõvasti.


Nüüd võta suur labidas ja anna ise endale pikki pead ... enam lollimat tegu, kui mootor "ära keeta" ei ole olemas!!! Seal pole nüüd ilmselt kohta, mis ei oleks haiget saanud, plokikaaned "väsivad ära" ja kui esmapilgul tundub kõik korras olema, siis head nahka nendest enam ei saa, esialgu käivad aga pärast hakkab jama pihta ... sama kehtib kõige muu kohta vänt, plokk jne.

Ma olen ise tulnud Lätist kokku jooksnud veepumbaga, aga see 25 km sai sõidetud 3 tundi ... mootor kärab siiani ilusti.

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Juun, 2009 18:54 
Eemal
Kasutaja
1994 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 08 Sept, 2008 22:26
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
Ega ei ole kellegil sellist mootorit kuskil vedelemas. 87kw ma mõtlen. ja mis selle mootori hinnad umbes on. ühe olen isegi leidnud aga ta ei taha väga hästi müüa. esi otsa pauguga. aga mootor töödab peal ilusti. kogu bussi eest tahtis 8k saada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Juun, 2009 19:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Anna kuuma, mootorid üksi tavaliselt 10k juures.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 19 Juun, 2009 12:54 
Eemal
Kasutaja
1994 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 08 Sept, 2008 22:26
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
1 pakkumine on tulnud 18k.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Juul, 2009 23:47 
Eemal
Kasutaja
1994 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 08 Sept, 2008 22:26
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
tänaseks on voyal uus mootor peal ja käib paremini kui eelmine. uue mootori sain lõpuks 3k. uskumatu küll aga tõsi. koos käigukasti ja muude jamadega. v.a kondipumba panin enda. nüüd siis uued jamad püsikiiruse hoidja ja automaatne ustelukustus sõitma hakamisel enam ei tööta. ennem kui mootor kotti jooksis töötasid kõik ilusti. kõik kaitsmed on üle vaadatd. aku on ka üle kuu aja maas olnud, äkki on midagi ära nullinud. või on kellegil mõni mõte, mida ja kust võiks veel vaadata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 7:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
janno177 kirjutas:
tänaseks on voyal uus mootor peal ja käib paremini kui eelmine. uue mootori sain lõpuks 3k. uskumatu küll aga tõsi. koos käigukasti ja muude jamadega. v.a kondipumba panin enda. nüüd siis uued jamad püsikiiruse hoidja ja automaatne ustelukustus sõitma hakamisel enam ei tööta. ennem kui mootor kotti jooksis töötasid kõik ilusti. kõik kaitsmed on üle vaadatd. aku on ka üle kuu aja maas olnud, äkki on midagi ära nullinud. või on kellegil mõni mõte, mida ja kust võiks veel vaadata.

Tundub, et sul jäi ikkagi kuskil miski ots lahti..Voya on jube tundlik kõigile massi ühendustele /või selle puudumisele.

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 20:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Automaatset ustelukustamist saab nuputrikkidega aktiveerida ja välja lülitada. Pane otsingusse "nuputrikid" ja seal on seletus olemas.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Juul, 2009 13:31 
Eemal
Kasutaja
1994 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 08 Sept, 2008 22:26
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
just kummaline on see et mõlemad püsikiiruse hoidja ja automaatne lukustus korraga ei tööta


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia